hehe... heftig debatt som ikke fører noen steder.
.... men får vel hive ett par pinner på bålet.
Det er nok mange av gutta her fra "nederste hylle", som også ikke liker
å date og som ikke har de sosiale antennene som normale har, men som ofte er verdens snilleste. Noen har rett og slett ikke hellet med seg, og
blir skuffet gang på gang på gang av norske "slemme kvinner".
Og hva i huleste skal nå ei norsk oppegående dame med en kar med litt skavanker?
Derfor tror jeg mye av det negative som kommer ut her, er mest frustrasjoner fra tidligere erfaringer. Mange her er sikkert ikke å betrakte som "vakre" eller "kjekke", men som er og kan være nummer 1 ...ett annet sted. Det at mange finner den store kjærigheten i Asia, til tross, gjør vel at noen føler at de asiatiske kvinnene er bedere. Og da er de det da.
Hva stor aldersforskjell angår, så er det oftest en holdning i asia om
stabilitet, trygghet, og erfarenhet som er hoved faktoren.
ok, det var nå mine tanker om det.
Jeg vill bare kommentere dette litt. Mange norske jenter, asiatiske jenter, afrikanske jenter, jenter fra hvor som helst er sammen med menn med litt "skavanker" eller sjarm om du vill kalle det det. Mange jenter er heller ikke prototypen på dagens skjønnhetsideal, så også vi blir avist fordi vi ikke er blonde nok, lange nok, brystfagre nok, kvinnelige nok, osv. Jeg velger å tro, mulig (jeg er naiv) at de fleste velger partner etter parameterene stabilitet og trygghet. Jeg personlig går hvertfall ikke etter den kjekkeste (i denne sammenheng det reklamebransjen har påstått er det kjekkeste) mannen som bruker flere timer enn meg på badet. Er det nå så mange som jager ette denne?
Jeg valgte min mann fordi han er en stabil kjernekar og han gir meg trygghet. I tilegg har han en fantastisk humor og et hjerte av gull.At han tjener godt har ingenting med saken å gjøre, vi nøttes unge så inntekten har kommet underveis. Alle jenter også har opplevd å blitt avist, eller gjort narr av fordi vi ikke er skjønnhetsidealet. Jeg feks er bare 157 cm lang, hvor mange ganger har ikke jeg måttet tåle å høre hvor kort jeg er i forhold til at jeg er norsk? Jeg har mørkt hår. Skjønnhetsidealet i Norge er nå slik at kvinnen skal være lang og blond, ikke liten å mørk. Men det jeg prøver å si at jenter også møter mange fordommer fra gutter. Så vi bærer nok også på litt frusterasjon. Men ingen liker å bli generalisert, det finnes "mange slemme folk" i hele verden
Og jeg har sagt det før det som er best kommer ann på øyet som ser, og i bunn og grunn spiller det ingen rolle så lenge mann er lykkelig å har et fint liv.