Gå til innhold

Foto

Frp-politiker råder norske menn å hente seg asiatiske koner

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
116 svar til dette emnet

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:

"Hun sender penger hver måned. Jeg bare forteller om at air conditionen er røket og så sender hun enda mer.. :-D- Selv har jeg pensjonert meg, men hun jiobber offshore i Norge. Gode penger - ihvertfall nok til å forsørge oss to."

Ganske mange av de "asiatiske" dameme i norge tjener langt mindre enn 650 lapper i året. Å fortelle hvordan man selv har det er selvsagt intressant, men i denne sammenhengen langt mindre generelt enn hva tråden ellers søker seg til.

Jepp - og det var jo poenget. Nyanser finnes, selv om ikke Rødde foreløpig har klart å få øye på dem. :-D

ting_tong

ting_tong

Medlem

• Medlemmer
  • 8 875 Innlegg:

"Hun sender penger hver måned. Jeg bare forteller om at air conditionen er røket og så sender hun enda mer.. :-D- Selv har jeg pensjonert meg, men hun jiobber offshore i Norge. Gode penger - ihvertfall nok til å forsørge oss to."

Ganske mange av de "asiatiske" dameme i norge tjener langt mindre enn 650 lapper i året. Å fortelle hvordan man selv har det er selvsagt intressant, men i denne sammenhengen langt mindre generelt enn hva tråden ellers søker seg til.

Jepp - og det var jo poenget. Nyanser finnes, selv om ikke Rødde foreløpig har klart å få øye på dem. :-D

Nyanser finnes overalt. I de arabiske emirater kapper man huet av folk som har samme meninger som meg... det betyr ikke at jeg snakker uten hue ;)

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:
Hodet mitt hadde nok rullet pent ved siden av ditt der, ja... om vi hadde snakket uten hode :shocked: Æhh...? Eller noe sånt... Men Røddes hode haddet også trillet avgårde, idet han prøvde å sette kvoten til livs... Jaja, så hadde vi noe felles alle tre...
:?:

ting_tong

ting_tong

Medlem

• Medlemmer
  • 8 875 Innlegg:

Hodet mitt hadde nok rullet pent ved siden av ditt der, ja... :shocked:

Så... nyanser finnes...og kvinner vil fremdeles få jobben før en mann med samme faglige bakgrunn?

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:
Nå har jeg ansatt endel mennesker gjennom åra - både kvinner og menn - og det har som oftest vært personlige egenskaper som har vært bestemmende. Faglige ferdigheter er kun en forutsetning for å komme i betraktning. Og ja, noen ganger har jeg trengt en kvinne, andre ganger en mann - det handler om kjemien på arbeidsplassen. Aldri kommer jeg til å klare å gjøre politisk korrekte ansettelser på bekostning av bedriftens beste. Og ja - det er jeg som er betrodd ansvaret med å kjenne til hva som er bedriftens beste, og ja, jeg er mann... Derved blir det komplisert... Ansetter jeg en mann er det "gutteklubben grei"... ansetter jeg en kvinne er jeg ute etter politisk "cred"...

:-?

dinamic

dinamic

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 371 Innlegg:

ansetter jeg en kvinne er jeg ute etter politisk "cred"...

Din gris :wink:

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:

Ja, eller det... :-D

ting_tong

ting_tong

Medlem

• Medlemmer
  • 8 875 Innlegg:

Hodet mitt hadde nok rullet pent ved siden av ditt der, ja... :shocked:

Så... nyanser finnes...og kvinner vil fremdeles få jobben før en mann med samme faglige bakgrunn?

phitoo

phitoo

Medlemmer

• Medlemmer
  • 12 427 Innlegg:

Ja, eller det... :-D

Purk heter det vel på godt norsk :mrgreen:
Postet bildePostet bildePostet bilde
last ned phitoo´s thai.norske minparlør ;)
http://www.o12a.com/...hitoos_mini.pdf

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:
Det er mulig hr. Rødde finner en "gammeldags kjerring" på Filippinene - men alle de thailandske damene jeg kjenner som bor i Norge jobber som bare det - mange har 2 - 3 jobber, og krever at mennene gjør sin del av husarbeidet.
Nå liker jeg godt å drive på kjøkkenet - men jeg har vel neppe gjordt så mye husarbeid som jeg gjør nå - generelt. Det sørger kona for - og nåde meg om jeg ikke stiller opp, leow leow. :lol:

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:
- Karrierejaget har gått for langt
Frper Per Bjørnar Rødde har snublet over en sannhet om den norske familien, mener reklamemann Ingebrigt Steen Jensen.

Firebarnsfar og reklamemann Ingebrigt Steen Jensen sier stadig flere unge familier velger å prioritere vekk karrieren.

Dermed gir han Frperen Per Bjørnar Rødde en flik rett i sitt rop på den tradisjonelle norske husmoren.

- Han har, antagelig ufrivillig, snublet over en sannhet, nemlig at et pars samlede karrierejag kan gå ut over både forholdet, midjemålet og ungene. Det krever en løsning som handler om to menneskers omprioritering, ikke om å relansere en forhistorisk kvinne, sier Steen Jensen til VG.

http://www.vg.no/pub...bs?artid=151055

Triste Gufas

Triste Gufas

Medlem

• Medlemmer
  • 13 661 Innlegg:
skjønner lite av dette karrieremaset jeg...hvem er det som jager karriere?? dama i kassen på rimi? de fleste jobber vel for å leve, de lever ikke for jobben..?
<p>For et drittforum dette er blitt.

MTN

MTN

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 719 Innlegg:

Det største antall feite unger jeg har sett har vært i Thailand

er enig i det du sier, men hvor har du dette fra??

jeg har vært utrolig mye i thailand men ser meget lite feite barn i forhold til i norge og spesielt usa....... men at det er overvektige barn der. ja seff...........

ta deg en tur i grunnskolen i norge å så titter du in i en i thailand, ser du ikke forskjell der er du blind..

Kom hjem fra Thailand i dag, og har ikke noe annet å gå på en det jeg har sett. Mange feite unger, og da mener jeg feite, ikke lubbne. Tre fire nakker, kulerunde hoder ....

La merke til det, og ble overrasket første gangen jeg var i Thailand og har lagt merke til det siden.

Ser faktisk ikke like mange feite unger i Norske skoler, men en del lubbne er det jo.

Siden en del i tillegg til det vi leser fra FrP mannen, også mener asiatiske damer er flotte fordi de er slanke mens damer fra vesten er smellfeite feminazier, så kunne jeg ikke ungå å legge merke til at langt fra alle asiatiske damer er slanke heller.

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Siden en del i tillegg til det vi leser fra FrP mannen, også mener asiatiske damer er flotte fordi de er slanke mens damer fra vesten er smellfeite feminazier, så kunne jeg ikke ungå å legge merke til at langt fra alle asiatiske damer er slanke heller.

De VI fra NORGE tar med oss er ofte slanke og fine, det er fordi vi NORSKE MENN i Asia kan velge på øverste hylle :wink: i hvertfall hvis vi greier å riste av oss den gamle vanen med å kun få trøstepremien :mrgreen: At den utvalgte vider seg ut litt etter å ha oppholdt seg i Norge en stund får vi bære over med, følelsene ovenfor den man har valgt seg blir ikke mindre av den grunn, i krig og kjærlighet kan ikke alt måles i cm eller kilo :!:

Darnia

Darnia

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 307 Innlegg:

De VI fra NORGE tar med oss er ofte slanke og fine, det er fordi vi NORSKE MENN i Asia kan velge på øverste hylle :wink: i hvertfall hvis vi greier å riste av oss den gamle vanen med å kun få trøstepremien :mrgreen: At den utvalgte vider seg ut litt etter å ha oppholdt seg i Norge en stund får vi bære over med, følelsene ovenfor den man har valgt seg blir ikke mindre av den grunn, i krig og kjærlighet kan ikke alt måles i cm eller kilo :!:

Definisjonen av øverste hylle er vell ganske stor :mrgreen: Første hylle for deg er ikke nødvendigvis det som er første hylle for andre. Og godt er det siden vi alle er forskjellige.
Missing someone gets easier everyday because even though you are one day further from the last time you saw them, you are one day closer to the next time you will.

:rose:

dinamic

dinamic

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 371 Innlegg:

- Karrierejaget har gått for langt
Frper Per Bjørnar Rødde har snublet over en sannhet om den norske familien, mener reklamemann Ingebrigt Steen Jensen.

Firebarnsfar og reklamemann Ingebrigt Steen Jensen sier stadig flere unge familier velger å prioritere vekk karrieren.

Dermed gir han Frperen Per Bjørnar Rødde en flik rett i sitt rop på den tradisjonelle norske husmoren.

- Han har, antagelig ufrivillig, snublet over en sannhet, nemlig at et pars samlede karrierejag kan gå ut over både forholdet, midjemålet og ungene. Det krever en løsning som handler om to menneskers omprioritering, ikke om å relansere en forhistorisk kvinne, sier Steen Jensen til VG.

http://www.vg.no/pub...bs?artid=151055

Skjønner ikke hva han piper over da. En mann som Ingebrit Sten Jensen har nok bananer. Det eneste han trenger å tenke på er tiden...... Vi andre som har reelle problemer som, hvordan i svarte skal man greie å betale den girkassa som gikk i går til 18k + de 9k i baksmell man fikk + å hele tiden spise, bo og drikke for 2. Det er reelle problemer i hverdagen. Alikevel er det deilig å kunne komme hjem, lage middag til kjerringa etter jobb. Vaske opp og gi henne litt massasje før man fortsetter jobbinga hjemme på huset........ lenge leve likestillinga. Når skal vi menn gå til barrikadene og rope at vi vil ha tilbake likestillinga? :wink:

MTN

MTN

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 719 Innlegg:

Tar med oss, kjøper ... joda man kan 'velge' i større grad en hjemme, men kan man egentlig det? Hvor mange ganger har jeg ikke hørt thaidamer snakke nedsettende om sine ofte eldre menn mens de flørter med andre? Kanskje noen synes det er greit med ei kjøpt dame som egentlig ikke liker en noe særlig men jeg personlig synes ikke det er en førstepremie.

Melba

Melba

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 313 Innlegg:

Veldig synd da at disse damene oftest ender opp med alle de på nederste hylle :mrgreen: :mrgreen:

Anak

Anak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 431 Innlegg:

Veldig synd da at disse damene oftest ender opp med alle de på nederste hylle :mrgreen: :mrgreen:

Hvorfor er det synd??? De står da fritt til å velge de også, akkurat som norske kvinner.

Melba

Melba

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 313 Innlegg:

Hvorfor er det synd??? De står da fritt til å velge de også, akkurat som norske kvinner.

Velge fra hva da? Nederste hylle eller nederste hylle?? :mrgreen: :mrgreen:

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere