Gå til innhold

Foto

Transport BKK - HUA HIN

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

mthn

mthn

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 Innlegg:

Hei, da skal vi ut å reise igjen. Skal ta noen dager i Hua Hin. Lurer på hva som vil være billigst for 4 personer. Skal ikke ta med mye bagasje, men kanskje 2 store kofferter og 4 innsjekket bagasje.  Taxi blir kanskje for lite. 

- og ikke minst, bør man forhåndsbestille eller bestille på flyplassen? Tenkte å få oss litt mat før vi reiser da vi lander 0630 på morgenen.

janet

janet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 468 Innlegg:

Hei, da skal vi ut å reise igjen. Skal ta noen dager i Hua Hin. Lurer på hva som vil være billigst for 4 personer. Skal ikke ta med mye bagasje, men kanskje 2 store kofferter og 4 innsjekket bagasje.  Taxi blir kanskje for lite. 

- og ikke minst, bør man forhåndsbestille eller bestille på flyplassen? Tenkte å få oss litt mat før vi reiser da vi lander 0630 på morgenen.

billigst,

uten tvil - bruk van (eller minibus) (eller rotto)

langt billigere enn alt annet

vanlig rutebuss - billig

Kongen av Pattaya

Kongen av Pattaya

Medlem

• Nye medlemmer
  • 73 Innlegg:

Jeg bruker ingen andre enn Nam Taxiservice i Thailand. Alltid fått så og si nye biler og sjåførene som uten unntak har vært damer kjører som folk. Aldri opplevd at de ikke har vært på plass til avtalt tid. Minibuss er nok mest komfortabelt når fire personer og bagasje skal fra BKK til Huahin og jeg ser hun ikke har det oppført på sin webside, men jeg hadde uansett sendt henne en mail og spurt. Kan være hun ordner det eller har et forslag.

http://www.namstaxipattaya.com

https://www.facebook...riversthailand/

namnamthailand@gmail.com

37220793_1796225693753911_13270644497265

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 518 Innlegg:

Hei, da skal vi ut å reise igjen. Skal ta noen dager i Hua Hin. Lurer på hva som vil være billigst for 4 personer. Skal ikke ta med mye bagasje, men kanskje 2 store kofferter og 4 innsjekket bagasje. Taxi blir kanskje for lite.

van blir nok det enkleste og mest comfortable. Skal regningen deles på 4 hoder så blir det ikke mye å pr person uansett. Etter ankomst så ta heisen opp i 3 etasje, flere ok spise steder der, mulig den food courten som ligger i underetasjen der man går ut til drosjene også eksisterer ennå. bestill så van som kjører dere ned.Prisen til hua hin er jeg ikke sikkert på. mulig 2000-3000 bath hvis jeg skal tippe.

Dette innlegget har blitt redigert av Lucifer: 11 januar 2020 - 00:18

combat

combat

Medlem

• Medlemmer
  • 934 Innlegg:

Det billigste og mest opplevelse rike reise fra BKK til HH er å ta toget, koster vel ca 150 baht pr person hvis jeg ikke husker feil, thaier reiser gratis med dette toget. Ellers så er det buss som er aktuell, går direkte fra flyplassen eller så kan du ta buss fra Say Tai Mai bussterminal. Minibuss anbefales ikke. Vanlig Taxi har ikke bagasjeplass da det er gasstank i bagasjerommet. Sønnen til kona er Taxi eier og har også stor bil (Chevrolet Colorado) for transport av norske turister på strekningen BKK-HH

fleksnes

fleksnes

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 351 Innlegg:

https://airporthuahinbus.com/

Disse 1st class buses (VIP) koster ca 330 THB p/p og er veldig komfortable. Brede seter med god plass, 3 seter i bredden og 24 ialt

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere