Gå til innhold

Foto

Atle "kappmoa" Bratteli alias Vaffelkongen

* * * * * 1 Stemmer

• Vennligst logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

joika

joika

Medlem

• Medlemmer
  • 2 005 Innlegg:

I dag er det 10 år siden han fór til himmels, tiden flyr!

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 970 Innlegg:

Traff han i Surin.Meget hyggelig kar.Traff dama hans senere når hun jobbet på en norsk bar i Surin.Hun ville bli med meg på hotellet.Takket nei.

bad weather at work.jpg

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 204 Innlegg:

https://www.youtube....h_query=atlus37

En gang var jeg på samme plass to ganger...

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 433 Innlegg:

Anbefaler alle som ikke har lest tråden om å ta seg tid til å lese og se den. Absolutt intr. Den ble laget på den tiden sosiale medier var ganske nytt og hovedpersonen atle hadde ikke på noe filter for privatliv. Han skrev hyppige oppdateringer og det genererte en aktivitet på Asiaforum vi neppe kommer til å se igjen. Han døde jo såogsi på direkten i tråden, og den dramatikken deler han med to andre tråder der to av de mest aktive forummedlemmenes koner forsvant eller døde.

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 433 Innlegg:

Jeg for min del kom med her en god del år etter denne perioden. Nå er vel de fleste fra den tiden borte, men forumet fungerer fint for en håndfull mennsker som er innom en gang i blant

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 970 Innlegg:

Anbefaler alle som ikke har lest tråden om å ta seg tid til å lese og se den. Absolutt intr. Den ble laget på den tiden sosiale medier var ganske nytt og hovedpersonen atle hadde ikke på noe filter for privatliv. Han skrev hyppige oppdateringer og det genererte en aktivitet på Asiaforum vi neppe kommer til å se igjen. Han døde jo såogsi på direkten i tråden, og den dramatikken deler han med to andre tråder der to av de mest aktive forummedlemmenes koner forsvant eller døde.

Når jeg møtte han var han redd for livet sitt.Kona var alkoholiker sa han.Stedatteren var prostituert i BKK og farlig iflg han.Atle var en enkel sjel med mange problemer i ryggsekken.Fred i hans minne

bad weather at work.jpg

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere