Gå til innhold

Foto

Provosert

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

thaiarne

thaiarne

Nytt Medlem

• Nye medlemmer
  • 2 Innlegg:

https://www.nettavis...3423847391.html

Ja enda et bevis på at nordmenn ikke er spesielt populær i norge, straff de som har minst. 

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 819 Innlegg:

https://www.nettavis...3423847391.html

Ja enda et bevis på at nordmenn ikke er spesielt populær i norge, straff de som har minst.

Saken diskuteres under topicen speakers corner.
bad weather at work.jpg

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 212 Innlegg:

Saken diskuteres under topicen speakers corner.

Speakers corner er feil plass, så nå er det her dette skal diskuteres, comprende?

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 819 Innlegg:

Speakers corner er feil plass, så nå er det her dette skal diskuteres, comprende?

Ingen problem.JEG blir provosert av løgnene til Lan Marie Berg som har ført oslofolk bak lyset med lovnader hun nå reverserer.Billettprisene går OPP..MDG skal nærmest tvinge elevene i osloskolene å KUN spise veganermat på skolen.HUN er tatt i flere løgner denne uken.820 brudd på arbmiljøloven der hun er ansvarlig.1 million i dagbøter pga å IKKE ha fulgt opp pålegg om ny drikkevannskilde i oslo.NÅ sier hun at de skal ØKE p-avgiften for elbiler og ØKE bompengeavg også.Det er blitt for mange elbiler i oslo sentrum sier hun.MIN mening er at MDG er det falskeste partiet jeg noensinne har opplevd.De er ekstreme i sin tankemåte.Jeg håper dere oslofolk setter beina ned og får fjernet dette partiet fra all makt i ettertiden .Hver eneste debatt nevner de svensken Greta og 40.000 barn som skolestreiket.Så senest igår på dagsnytt 18 den nasjonale talspersonen for grønn ungdom satt å gjentok seg selv.DE er maktsyke i mine øyne.

bad weather at work.jpg

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 212 Innlegg:

Ingen problem.JEG blir provosert av løgnene til Lan Marie Berg som har ført oslofolk bak lyset med lovnader hun nå reverserer.Billettprisene går OPP..MDG skal nærmest tvinge elevene i osloskolene å KUN spise veganermat på skolen.HUN er tatt i flere løgner denne uken.820 brudd på arbmiljøloven der hun er ansvarlig.1 million i dagbøter pga å IKKE ha fulgt opp pålegg om ny drikkevannskilde i oslo.NÅ sier hun at de skal ØKE p-avgiften for elbiler og ØKE bompengeavg også.Det er blitt for mange elbiler i oslo sentrum sier hun.MIN mening er at MDG er det falskeste partiet jeg noensinne har opplevd.De er ekstreme i sin tankemåte.Jeg håper dere oslofolk setter beina ned og får fjernet dette partiet fra all makt i ettertiden .Hver eneste debatt nevner de svensken Greta og 40.000 barn som skolestreiket.Så senest igår på dagsnytt 18 den nasjonale talspersonen for grønn ungdom satt å gjentok seg selv.DE er maktsyke i mine øyne.

enig i det om bilettprisen på kollektivt skal opp, men jeg tviler på det stemmer.

at de vil at det skal serveres vegetarmat er vel helt etter deres program

det er vel også klart at fordelen for elbiler ikke kommer til å vedvare

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 2 249 Innlegg:
Staten skal (må) ha sine inntekter.
På den ene eller andre måten.
Skatte/avgiftfordeler er brukt (og brukes) til oppnå målsettinger.
Elbileierne får heller glede seg over hva de har spart i perioden :-)

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere