Gå til innhold

Foto

Thailand Immigrasjon Apper og Online Løsninger

Thailand

• Vennligst logg inn for å svare
41 svar til dette emnet

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 130 Innlegg:

Ja det var jo synd hvis ikke det heller virker, men da blir min konklusjon at er man en internasjonal person som ønsker apper fra hele verden må man velge Android og ikke iOS for å slippe sånne problemer.

Android har ikke samme begrensingen heldigvis :D

Nesten tilbøyelig til å være enig, men så er det så mye annet som holder en til Apple. Ikke minst bedre hardware, men dette er jo et felt som også involverer følelser. Skal nok mer til å omvende en Applebruker. Har Android på diverse TV-bokser, men har aldri hatt en android telefon og kommer trolig aldri til å gjøre det heller.

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 92 Innlegg:

Nesten tilbøyelig til å være enig, men så er det så mye annet som holder en til Apple. Ikke minst bedre hardware, men dette er jo et felt som også involverer følelser. Skal nok mer til å omvende en Applebruker. Har Android på diverse TV-bokser, men har aldri hatt en android telefon og kommer trolig aldri til å gjøre det heller.

Ja ser man i historisk perspektiv er jeg enig med deg, men i dag er Apple hardware på ingen måte bedre en andre , dessverre vil jeg kanskje si :)

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere