Gå til innhold

Foto

I transit på Gardermoen

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

bodø60

bodø60

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 46 Innlegg:

Reiser fra Bodø til Thailand 28 aug. Går i transit på tur nedover. Men kan jeg gå i transit på tur hjem?
Gjennomgående billett begge veier,bestilt på Thai Airways.
Har spurt om dette på flyplassen i Bodø, på chat og på telefon hos SAS,men ingen kan svare på dette!
Når jeg skal sjekke inn i Bankok på tur hjem,da må jeg jo vite om jeg skal sjekke inn til Oslo eller Bodø!
Noen som vet noe om dette?

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 819 Innlegg:

Reiser fra Bodø til Thailand 28 aug. Går i transit på tur nedover. Men kan jeg gå i transit på tur hjem?
Har spurt om dette på flyplassen i Bodø, på chat og på telefon hos SAS,men ingen kan svare på dette!
Når jeg skal sjekke inn i Bankok på tur hjem,da må jeg jo vite om jeg skal sjekke inn til Oslo eller Bodø!

Du må sjekke inn på nytt i Oslo.Slik er det bare.Gjennomgående bagasje er pr dd ikke tilgjengelig enda når man reiser TIL norge.Dette gjelder selvfølgelig hvis du har bagasje med deg.

Dette innlegget har blitt redigert av stigar: 17 august 2019 - 14:36

bad weather at work.jpg

anmeno

anmeno

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 860 Innlegg:

https://avinor.no/fl...mestic-transfer

Sent from my JKM-LX2 using Tapatalk

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 819 Innlegg:

https://avinor.no/fl...mestic-transfer

Sent from my JKM-LX2 using Tapat

Dessverre ikke mulig enda hvis du kommer fra Bangkok MED bagasje.Du MÅ gjennom tollen på Gardermoen enn så lenge.Deretter sjekke inn bagasjen på nytt.

bad weather at work.jpg

anmeno

anmeno

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 860 Innlegg:

Dessverre ikke mulig enda hvis du kommer fra Bangkok MED bagasje.Du MÅ gjennom tollen på Gardermoen enn så lenge.Deretter sjekke inn bagasjen på nytt.

Er det ikke hærlig med forum medlemmer som er orakler.....

Sent from my JKM-LX2 using Tapatalk

bodø60

bodø60

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 46 Innlegg:

Da er jo spørsmålet mitt blitt besvart! Ny innsjekk på Gardermoen og strake veien hjem til Bodø :smile:  Ha en fortsatt god kveld alle sammen!

srt10

srt10

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 661 Innlegg:

Da er jo spørsmålet mitt blitt besvart! Ny innsjekk på Gardermoen og strake veien hjem til Bodø :smile:  Ha en fortsatt god kveld alle sammen!

Har vel aldri trengt å sjekke inne på nytt med SAS, det kan du gjøre i Bangkok.
Men du må gjennom tolla og levere bagasje inn igjen på selfservice, har du ikke bagasje så har det bare vært å gå rett igjennom security igien. Lappen er på fram til destinasjon og får boarding kort fram til destinasjon. Har nå alltid jeg gjort, såfremt ikke vidre med Norwegian når du ankommer med Thai. Da må du sjekke inn på nytt.

bodø60

bodø60

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 46 Innlegg:
Ser jo nå at jeg ikke skrev at jeg hadde bagasje. Har jo en koffert med meg. Så da blir det å hente ut koffert og sjekke inn på nytt. Ikke noe problem,har god tid til avgang til Bodø.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere