Gå til innhold

Foto

AirBnb

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

hebba

hebba

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 679 Innlegg:

Er Airbnb lovlig i Thailand? Tenkte jeg skulle leie gjennom airbnb når jeg tar en tur i vinter på etpar mnd. Ser det er billigere enn hotell. Kan man føre opp leie gjennom airbnb på skjemaet man fyller ut på flyet og leverer i immigration?

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 204 Innlegg:

Er Airbnb lovlig i Thailand? Tenkte jeg skulle leie gjennom airbnb når jeg tar en tur i vinter på etpar mnd. Ser det er billigere enn hotell. Kan man føre opp leie gjennom airbnb på skjemaet man fyller ut på flyet og leverer i immigration?

https://www.airbnb.no/s/Thailand

En gang var jeg på samme plass to ganger...

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 145 Innlegg:

Har hørt noe om at Airnbn er lovlig for lengre utleie, men ikke lovlig for korttidsutleie. Dette er nok for å beskytte den lokale reiselivsnæringen. En annen sak er hvorvidt en utenlandsk eier av Condo i Thailand har lov til å drive næringsvirksomhet ved utleie av bolig. Ellers er det vel som med det meste av lovreguleringer i Thailand: Bob bob, alt etter dagsformen til kontrollørene.

hebba

hebba

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 679 Innlegg:

Har hørt noe om at Airnbn er lovlig for lengre utleie, men ikke lovlig for korttidsutleie. Dette er nok for å beskytte den lokale reiselivsnæringen. En annen sak er hvorvidt en utenlandsk eier av Condo i Thailand har lov til å drive næringsvirksomhet ved utleie av bolig. Ellers er det vel som med det meste av lovreguleringer i Thailand: Bob bob, alt etter dagsformen til kontrollørene.

Par mnd må vel gå som langtidsleie,men skal sjekke mere uansett.  Mulig jeg tar inn på ett hotell noen dager først,så tar jeg det videre derfra. Da får jeg også muligheten til å se leilighet før jeg leier. 

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere