Gå til innhold

Foto

Skrivejobb (blogginnlegg) til deg

- - - - - Thailand

• Vennligst logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

makatowicz

makatowicz

Medlem

• Medlemmer
  • 22 Innlegg:

Hei!

Er du flink til å skrive? Da bør du ta kontakt. Jeg leter etter noen som kan skrive artikler, eller såkalte blogginnlegg. Jeg betaler 1000 kroner for en 2000 ords artikkel. Dette er gjennomsnitt blant de artiklene som skal skrives. For tiden jobbes det mest med innlegg i kategorien SEO. Du må ikke nødvendigvis kunne noe om dette, men det er en fordel. Det er også en fordel dersom du har skrevet blogginnlegg tidligere. Det er absolutt nødvendig at du formulerer deg meget godt skriftlig og lærer fort. Det er nok oppdrag til å leve av dette (i Asia) dersom du gjør en god jobb.

Legg ved to tekster du har forfattet.  

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 422 Innlegg:

SEO= søkemotoroptimalisering. Å hjelpe et nettsted til å bli mer synlig på  f ex google.

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

SEO= søkemotoroptimalisering. Å hjelpe et nettsted til å bli mer synlig på  f ex google.

Lite tyder vel på at vi har med hjertevarm veldedighet å gjøre.

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 422 Innlegg:

Sant nok. Men trådstarter er smart som leter her. Det har i perioder vært aktive folk på dette forumet med talent for å skrive. Noe av de har også vært flinke til å skaffe seg informasjon om ting de ikke vet noe om, eller bare synse og å juge om det på en veldig spennende måte for meg som har lest det de har skrevet. Har en venn som jobber med akkurat det samme som trådstarter, vel å merke hvis jeg forsto jobbannonsen riktig, er på jakt etter. Han er meget flink til å finne frem info om diverse fagfelter han i utgangspunktet ikke har greie på for så å lage greie artikler om det.  Han er journalist og skriver for fagblader og nettsteder. Snart flytter han til Thailand med kone og to barn.

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Disse tøysekoppene har kanskje dratt det litt langt: 

http://www.nattogdag...ol-pasken-2019/

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 450 Innlegg:

Jeg jobber litt freelance selv , og har oppdragsgivere som betaler per ord. Stort sett oversettelser fra engelsk til norsk.
Verktøy som brukes er SDL Trados. Hvis du har noen slike jobber kan du bare ta kontakt. 

makatowicz

makatowicz

Medlem

• Medlemmer
  • 22 Innlegg:

Hei! Det er ikke snakk om oversettelse, men skriving av tekst. Kan du gjøre begge deler? Jeg må i såfall se noe du har skrevet. Det er jo ikke automatisk slik at de som er gode oversettere er gode til å forfatte egen tekst. 

Du kan sende en tekst du har skrevet til meg privat på profilen dersom du ikke vil legge ut på forumet. 

Dette innlegget har blitt redigert av makatowicz: 17 april 2019 - 13:30

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Du kan sende en tekst du har skrevet til meg privat på profilen dersom du ikke vil legge ut på forumet. 

Men betaling kan du nok se langt etter. Den går rett i lomma til wicz...Eller hva ? 

makatowicz

makatowicz

Medlem

• Medlemmer
  • 22 Innlegg:

Hei! Det er ikke snakk om oversettelse, men skriving av tekst. Kan du gjøre begge deler? Jeg må i såfall se noe du har skrevet. Det er jo ikke automatisk slik at de som er gode oversettere er gode til å forfatte egen tekst. 

Denne teksten var ment som referanse for videre samarbeid. Som nordmann trodde jeg ikke at det var nødvendig å si at "dette er seriøst". Selvfølgelig får du betalt for tekster som du skriver på oppdrag hos meg. Dette tar jeg som en selvfølge, og regner også med at folk skjønner det når vi har pratet om oppdraget ordentlig på Skype. 

Her kommer litt mer info om prosjektet. Vi skal starte en tjeneste i Norge som går ut på å skrive blogginnlegg for bedrifter. Det vi skiller oss ut på er at vi er ekstremt kreative i markedsføringen (blogginnleggene). Før selve siden kan launches må egen side på plass. Det vil si ca 3000-5000 ord i webløsningen og 20 000-30 000 ord i blogginnlegg på egen siden. Prosjektets første 5000 ord er skrevet.

Etter det prosjektet er fullført blir det å fortsette skrivingen for bedrifter som trenger hjelp. Det meste av konsepter er ferdig. Du vil få opplæring og mulighet til å se eksempler på type skriving du bør rette deg etter. Det betyr ikke at du må være i mål nå, men at jeg anser at det er sannsynlig at dette vil kunne skje innen rimelig tid. Dette er god erfaring for deg som kan skrive fra før av. 

Betalingen vil forventes å bli høyere enn dette, men det kommer helt an på skrivingen, så har valgt å starte med den prisen. 

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere