Gå til innhold

Foto

Smart IPTV Fra alle Land overalt.

* * * * * 1 Stemmer Thailand

• Vennligst logg inn for å svare
46 svar til dette emnet

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 81 Innlegg:

Vedlagt fil  Smart IPTV.png   22,75K   14 Antall nedlastinger

Er du lei av og betale i dyre dommer for Norske tv bokser kan du prøve denne løsningen, jeg har selv lagt inn Smart IPTV appen i min Samsung Smart TV og det fungerer utmerket.

Det er knapt noen begrensning på hvor mange kanaler man kan få ved valg av riktig IPTV leverandør, Norske, Svenske, Danske, Thailand, USA, UK osv osv....

Her kan man få 1 år abonnement for under 100 Euro fra flere selskaper.

Man er selvfølgelig avhengig at å ha en bra internnett linje.

Men det er ikke bare på Smart TV dette kan brukes, fungerer også på andre plattformer som Android, IOS, MAC, MAG, og PC.

Lykke til.

Dette innlegget har blitt redigert av Piggen: 03 august 2018 - 04:30

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Og vel ikke helt lovlig?

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 81 Innlegg:

Og vel ikke helt lovlig?

Nei kanskje ikke, men noe alternativ tilbys jo ikke for å få sett Norske TV kanaler lovlig i utlandet, men man kan bruke VPN som vel også er i grenseland for hva som er lov, da kan man jo få inn NRK ,TV2 Sumo og Dplay osv osv...

Men man kan jo lure på hvordan enkelte Norske aktører åpent kan selge TV Bokser med Norske kanaler, de annonserer jo i flere media i Thailand for dette og rådyre er de også.

Dette innlegget har blitt redigert av Piggen: 04 august 2018 - 02:25

byebyenor

byebyenor

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 79 Innlegg:

Hmmmm, helt uerfaren I dette. Kan man bare kjøpe en programsnutt å innstalere på en LapTop , og så vips kan man se skandinaviske kanaler når man er I utlandet (med god internet) ???

http://www.mamachildren.org/

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Hmmmm, helt uerfaren I dette. Kan man bare kjøpe en programsnutt å innstalere på en LapTop , og så vips kan man se skandinaviske kanaler når man er I utlandet (med god internet) ???

Last ned appen til din TV-tibyder hjemme i Norge. F.eks Get, Riks.TV, Altibox eller Cabal Digital (T-We) til din telefon eller nettbrett. Da kan du se de samme programmene som du her hjemme på tv-en. 

Med norsk ip-adresse vil dette fungerer i alle land, som f.eks, Thailand.

Norsk IP-adresse får du med et godt VPN-abonnement, f.eks, https://nordvpn.com/no/ , som du kan bruke på telefonen, nettbrettet, laptop eller pc. 

Har du feks Apple-tv eller Chromecast kan du jo streame direkte til tv-en. 

Har du f.eks. Get som tv-leverandør kan du bare logge inn på get.no/tv og se alle kanalene du har hjemme. Med f.eks. NordVPN og norsk ip vil dette fungere f.eks, i thailand.

Get: http://www.get.no/tv

Altibox: https://www.altibox....v-velg-losning/

RiksTV: https://play.rikstv.no

CanalDigital Satelitt: https://satellitt.ca...trommetjeneste/

CanalDigitalKabel: https://kabel.canaldigital.no

Før du oppretter et VPN-abonnement må du sjekke om VPN-leverandøren tilbyr norsk ip.

------

Personlig bruker jeg Nord-VPN og Get. Det funger utmerket i Thailand over en 1 mbs linje.

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 81 Innlegg:

Det stemmer, og så slipper man bruke VPN som normalt bare gjør linjen mye tregere.

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 81 Innlegg:

Last ned appen til din TV-tibyder hjemme i Norge. F.eks Get, Riks.TV, Altibox eller Cabal Digital (T-We) til din telefon eller nettbrett. Da kan du se de samme programmene som du her hjemme på tv-en.

Hvorfor bare se det samme som hjemme? Når man kan se alle kanaler fra hele verden med IPTV :)

Dessuten så krever løsningen din at man faktisk har et abonnement hjemme i Norge man betaler for, det får man ikke dersom man ikke lenger har folkeregistrert adresse i Norge.

Dette innlegget har blitt redigert av Piggen: 07 august 2018 - 03:14

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Hvorfor bare se det samme som hjemme? Når man kan se alle kanaler fra hele verden med IPTV :)

Joda, jeg har stort utbytte av å se bulgarsk tv. Mye moro der. 

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 157 Innlegg:

BEFORE YOU BUY

Quality and speed may fluctuate dependent on user internet connection. Our minimum requirement is a stable 10 - 20Mb/s connect speed for best viewing. 

Please note that if you are installing iptv on a openbox the processor struggles.

we suggest new customers to start with 1 month and then extend their subscription to a longer period once happy

Our service is compatible with (but not limited to) the following devices: 

Smart TVs

Mag Box (250, 254, 256, 322 & STB Emulators)

Laptop/tablet/PC/iPad

Amazon Fire TV/ Stick

Android boxes

Smartphones Android & iphone

Zgemma, Vu+ (Enigma 2)

Openbox (but not reccomended)

En gang var jeg på samme plass to ganger...

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

mag box funker og er enkelt

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Har en mag 256 , som jeg kan selge, har bare testet at det fungerer, må ha nytt abbo, men koster bare 1200 i norge, men kommer ikke til å bruke denne mer, Hadde vært litt skeptisk i thailand, vil tro den trenger et godt nett. ....tror nok løsningen til westendman er bedre i så måte

Dette innlegget har blitt redigert av jing: 10 august 2018 - 02:19

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 81 Innlegg:

mag box funker og er enkelt

Løsningen med Smart IPTV rett på tven er enda enklere, da bruker man fjernkontrollen til tven for å bytte kanaler og slipper ha noe mer utstyr tilkoblet.

Men hvis man ønsker en egen boks eller ikke har smart TV er det jo masse forskjellig å velge i men det forandrer jo ikke IPTV abonnementet man velger. Da det kan leveres på alle plattformer.

Ferdig oppsatte MAG bokser er alt for dyre og inneholder ikke noe annet en et billige IPTV abonnement som blir videresolgt med med en enorm fortjeneste, vil man ha en MAG boks så kjøp den i så fall fra en elektro forhandler og sett den opp selv, så sparer man masse penger.

Dette innlegget har blitt redigert av Piggen: 10 august 2018 - 03:47

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Løsningen med Smart IPTV rett på tven er enda enklere, da bruker man fjernkontrollen til tven for å bytte kanaler og slipper ha noe mer utstyr tilkoblet.

Men hvis man ønsker en egen boks eller ikke har smart TV er det jo masse forskjellig å velge i men det forandrer jo ikke IPTV abonnementet man velger. Da det kan leveres på alle plattformer.

Ferdig oppsatte MAG bokser er alt for dyre og inneholder ikke noe annet en et billige IPTV abonnement som blir videresolgt med med en enorm fortjeneste, vil man ha en MAG boks så kjøp den i så fall fra en elektro forhandler og sett den opp selv, så sparer man masse penger.

enkelt å installere, den er ferdig er bare å abbonere, på en tv må man laste ned en app

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 81 Innlegg:

enkelt å installere, den er ferdig er bare å abbonere, på en tv må man laste ned en app

Du får det til og høres ut som verden ende å måtte laste ned en app :)

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 450 Innlegg:

Jeg får nok TV-kanaler gjennom internett , så trenger ingen TV-boks .  

Har NordVPN som gir meg alle lands IP-adresser. 

Hva ser jeg på gjennom VPN ?   NRK 1 +2 + 3 .  SVT 1 +2 , DR1 + DR2 ,  BBC1 , 2, 3, 4,  ITV 1, 2, 3, 4.   Channel 4, , og noen amerikasnske kanaler som CNN. 

Det holder i massevis for meg , trenger ikke betale for noe abonnement så lenge jeg har VPN. 

Nei får ikke sett betal TV-kanaler som TV2 og TVNorge , men det har jeg ikke tid til heller. 

Filmer laster jeg ned gjennom Torrents , så får alt jeg trenger og det er gratis. 

Laptopen kobles opp til min 55" TV så kvaliteten er det ikke noe å si på. 

Dette innlegget har blitt redigert av balo: 10 august 2018 - 08:34

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Du får det til og høres ut som verden ende å måtte laste ned en app :)

Jeg vet ikke hvordan jeg laster ned en ApP til tv-en, men dette kunne jeg fint funnet ut. Så nei du overdriver kraftig, slett ikke verdens ende

For min del ville jeg ikke hatt slikt på tv-en da det er ulovlig (abbonentet)

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 157 Innlegg:

Jeg vet ikke hvordan jeg laster ned en ApP til tv-en, men dette kunne jeg fint funnet ut. Så nei du overdriver kraftig, slett ikke verdens ende

For min del ville jeg ikke hatt slikt på tv-en da det er ulovlig (abbonentet)

http://tvip.club/kodi17.mp4

En gang var jeg på samme plass to ganger...

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Hehe heldigvis så slipper jeg også å sette meg inn i det

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 064 Innlegg:

Hvis du har et Home Theater opplegg så er det ingen god ide med IPTV rett på TV'en. Dette fordi du da bindes til å bruke TV-lyden og den er primitiv i forhold til Surround-anlegget.

Har prøvd IPTV både på Amazon FIre TV og MAG 322. Begge fungerer helt greit, men MAG 322 er nok enklest å bruke siden det er en dedikert iptv-boks. De andre Android-boksene er iptv bare en av flere andre applikasjoner. For meg blir det da MAG 322 for TV og Amazon Fire TV for alt annet (filmer).

Begge boksene er koblet til forsterker-anlegget så enkelt å veksle mellom via fjernkontrollen.

Har I tillegg en Apple TV, men den blir bare mindre og mindre brukt siden Apple er så sær med hva du får legge inn på den.

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 81 Innlegg:

Hvis du har et Home Theater opplegg så er det ingen god ide med IPTV rett på TV'en. Dette fordi du da bindes til å bruke TV-lyden og den er primitiv i forhold til Surround-anlegget.

Tullpreik, du har jo audio ut på tven du kan koble til surround-anlegget.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

2 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 2 gjester, 0 anonyme brukere