Gå til innhold

Foto

Spare-spare....

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
30 svar til dette emnet

Don Muang

Don Muang

Medlem

• Medlemmer
  • 294 Innlegg:

Har lest. Hva sikter du til? Står ingenting der om noe slikt.

https://www.komplett...content/vilkar/

Du burde jo lese i det du selv linker til....

12. EU og EU+ inkludert
Gjelder alle abonnement hos Komplett Mobil. EU inkluderer EU og EØS, og alle land som til enhver tid er innlemmet, og retter seg etter EUs regelverk. Land inkludert i EU+ vil til enhver tid være spesifisert på komplettmobil.no, og kan forandres av Komplett Mobil. Om land fjernes fra EU+ skal kundene varsles om dette med minimum 1 måneds varsel.

Med nevnte abonnement kan Kunden bruke av datakvoten i EU/EØS og EU+ uten ekstra kostnad, bruke ringeminutter/SMS/MMS fra EU/EØS og EU+ til Norge og innen EU/EØS og EU+ uten ekstra kostnad, og kan motta samtaler/SMS/MMS gratis i EU/EØS og EU+. Gjelder ikke spesialnummer, viderekoblinger, trafikk fra ferge, fly eller offshore og samtaler fra Norge til EU/EØS og EU+.

EU/EØS og EU+ inkludert kan begrenses dersom kunden gjennom en firemånedersperiode har mer bruk bruk i EU/EØS eller EU+, ikke lenger har tilhørighet til Norge eller ved misbruk av tjenesten. Forbruk blir vurdert separat for tale, SMS/MMS og data. Dersom kundens tilstedeværelse og bruk gjennom en firemånedersperiode hovedsakelig er i EU/EØS eller EU+, vil kunden motta et varsel om å endre sitt atferdsmønster innen to uker eller dokumentere sin tilhørighet til Norge. Blir ikke atferden rettet innen nevnte to uker vil kunden bli fakturert etter gjeldende satser for overforbruk. Priser ligger på komplettmobil.no/priser

I don’t need sex, the Government fucks me everyday

.

Warning: This post may cause cancer in the state of California.

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 200 Innlegg:

Når ble Thailand medlem av EU eller EØS?

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 167 Innlegg:

Her en link til komplett mobil.

https://www.tek.no/a...dre-land/435285

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 200 Innlegg:

Når ble Thailand medlem av EU eller EØS?

Ah! Ser det nå, EU+ er definert som inkludert de asiatiske landene også. Hehe! Merkelig navn egentlig. Normale er vel å kalle det for Sone ett-eller-annet.

Uansett så ser jeg ikke at dette har noe å si for meg siden jeg ikke er skattemessig utflyttet og dermed har tilhørighet til Norge.

Men jeg kan jo sende dem en melding og sjekke det for ordens skyld.

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 167 Innlegg:
Komplett Mobil

Har ingen pakkeløsninger. Du kan bruke mobilen som hjemme når du er på ferie i USA, Thailand, Sveits, Serbia, Montenegro, Malaysia, Bangladesh, Pakistan og Myanmar.

Ovenstående er hentet fra denne linken her.

https://www.smartepe...iser-i-utlandet

solhov

solhov

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 45 Innlegg:

Har lest. Hva sikter du til? Står ingenting der om noe slikt.

https://www.komplett...content/vilkar/

Jeg var også interessert i dette abonnementet på grunn av bruken i Thailand. 

Men da fikk jeg opplyst at om jeg var mer enn 6 måneder i Thailand, kunne jeg ikke bruke dette abonnementet på de vilkårene. 

Det er forøvrig min erfaring at man samle så mye unødvendig rot, at det utfyller den tilgjengelige plass!

solhov

solhov

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 45 Innlegg:

Komplett Mobil

Har ingen pakkeløsninger. Du kan bruke mobilen som hjemme når du er på ferie i USA, Thailand, Sveits, Serbia, Montenegro, Malaysia, Bangladesh, Pakistan og Myanmar.

Ovenstående er hentet fra denne linken her.

https://www.smartepe...iser-i-utlandet

Ja "når du er på ferie", men det gjelder ikke om du er lengre enn 6 måneder i Thailand, var beskjeden jeg fikk.

Det er forøvrig min erfaring at man samle så mye unødvendig rot, at det utfyller den tilgjengelige plass!

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 167 Innlegg:

Ja "når du er på ferie", men det gjelder ikke om du er lengre enn 6 måneder i Thailand, var beskjeden jeg fikk.

Har selv AIS og bor i Thailand. Det var for å søke og finne ut jeg heiv meg på i diskusjonen.

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 200 Innlegg:

Da tipper jeg at jeg nedgraderer abonementet hos Komplett men beholder nummeret. Det er uansett det Thailandske dtac abonementet mitt som er hovedvalg for Tale/Melding/Data. Men vil beholde det norske nummeret med tanke på BankID, Vipps og for kjentfolk i Norge å kunne få tak i meg. Bruker strengt tatt lite data på det norske abonementet så det er sløseri slik det er akkurat nå.

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 167 Innlegg:

Da tipper jeg at jeg nedgraderer abonementet hos Komplett men beholder nummeret. Det er uansett det Thailandske dtac abonementet mitt som er hovedvalg for Tale/Melding/Data. Men vil beholde det norske nummeret med tanke på BankID, Vipps og for kjentfolk i Norge å kunne få tak i meg. Bruker strengt tatt lite data på det norske abonementet så det er sløseri slik det er akkurat nå.

Slik har jeg det , hatt det slik i mange år. Den norske er avslått , slår den på en gang i døgnet for å se om det har vert noe trafikk.

Dersom noen har ringt meg ringer jeg tilbake med thaitlf. Det er mange nr. jeg ikke kjenner til så jeg kontrolerer på nettet  (1881 ) mange slike spørreundersøkelser.

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 715 Innlegg:

Husk at når vennene dine ringer ditt norske nummer og du befinner deg i Thailand, så er det du som belastes for kostnadene Norge-Thailand. Vennene blir bare belastet som om du befant deg i Norge. Men det vet du kanskje?

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere