Gå til innhold

Foto

Det skal kuttes i trygdeytelser.

- - - - - Thailand

• Vennligst logg inn for å svare
167 svar til dette emnet

Jomtien2

Jomtien2

Medlem

• Medlemmer
  • 24 Innlegg:

Ja, dette skulle tatt seg ut. Jeg flyttet til Thailand 2016. Jeg solgte hus og alt jeg hadde i Norge. Jeg 100% ufor. Og naa skal de forlange at jeg fytter "hjem" igjen??. Til hva???

Jomtien2

Jomtien2

Medlem

• Medlemmer
  • 24 Innlegg:

Ja, dette skulle tatt seg ut. Jeg flyttet til Thailand 2016. Jeg solgte hus og alt jeg hadde i Norge. Jeg 100% ufor. Og naa skal de forlange at jeg fytter "hjem" igjen??. Til hva???

Greit aa si for di som er gamle, men hva med oss andre  som ikke har trygd (fra femtitallet)??

giggen

giggen

Medlem

• Medlemmer
  • 250 Innlegg:

Greit aa si for di som er gamle, men hva med oss andre  som ikke har trygd (fra femtitallet)??

Både lønninger, pensjoner og trygd vil reduseres mener mange. Pensjonsfond, staten og bedrifter har mindre å dele ut fremover er jeg redd.

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 048 Innlegg:

Du slipper nok å reise hjem( tror jeg). Men trygden din vil bli regulert i forhold til kostnadsnivå som er i Thailand. Så du må nok belage deg på endre levesett. Og det blir tøft.
Som det blir nevnt her så har nok staten mindre å dele ut i fremtiden, da flere skal ha av kaka.
Om jeg synes det er greit. Nei, det er jævlig smålig av staten å gi seg på (noen) av de svakeste i samfunnet.
Er jeg overrasket at det er pensjonister, trgda og uføre som har emigrert til Thailand, phil ol., Nei, det er så jævla lettvint å ta dere.
Hadde det vært Mohammedanere fra Somalia så hadde det vært skrik fra dag 1....

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 794 Innlegg:
Det gjelder ikke gi slipp på stemmeretten :-)
Og kansje kollektiv innmelding i pensjonistpartiet.

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 23 072 Innlegg:

Det gjelder ikke gi slipp på stemmeretten :smile:
Og kansje kollektiv innmelding i pensjonistpartiet.

Det tror jeg er beste parti å stemme på som både uføretrygdet og alderspensjonist.  Ikke minst for de som ikke bor i Norge.   :smile: 

Man skal ikke "gi bort" sin stemme til partier som KUN tenker kapital, for det gjør man hvis man ikke stemmer.  :-o 

A.H.

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 23 072 Innlegg:

Les denne fra Grete Brochmann for en tid til bake, og tenk "mellom" linjene.

https://www.nettavis...3423308511.html

A.H.

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 794 Innlegg:
Trodde i grunnen innvandrere fra asia ble raskere integrert enn afrikanere.
Men antar "asiater" her og omfatter afganere,iranere etc etc.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere