Gå til innhold

Foto

Posten, DHL, UPS eller TNT

* * * * * 1 Stemmer

• Vennligst logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

Martinus

Martinus

Medlem

• Nye medlemmer
  • 36 Innlegg:

Sivgersøster, mor og niese skal på besøk for første gang.

Sendte invitasjonsdokumenter for snart 2 uker siden med brev, men har enda ikke kommet fram. Dette begynner å bli frustrerende så jeg tenker å sende dokumentene på nytt men med ekspress

Hvilken har dere best erfaring med? UPS, DHL, TNT eller Posten? TNT er vel billigst, men når jeg leser anmeldelsene av TNT Philippines, har alt sammen en stjerne. Noe å bekymre seg for?

Vil helst ha den der i løpet av mandag-tirsdag

Lurer også på om det ville vært noe problem om vi søker turistvisum nå, og bare antyder at garantiskjema og invitasjon kommer senere. De vil vel ikke sende det videre til UDI da? Flyet går 20. så vi vil helst ha visumet inviglet før det. Det har alltid tatt rundt 1-3 dager for kjæresten min å få visum, men vet ikke om det samme kan si om de andre

De har eindom og egen stor bedrift der, og niesen går på en dyr skole så de har sterk tilknyttning til hjemmelandet. Vi har også masse planlagte reiser til Frankriket og Hellas. Da skal vel visumet ikke ta lang tid?

Dette innlegget har blitt redigert av Martinus: 05 juli 2018 - 10:05

janet

janet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 433 Innlegg:

min erfaring er at Posten er best

Acer

Acer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 949 Innlegg:
Har brukt DHL 2 ganger og de er superraske.

sendte ned papirer fra sola ( stavanger ) i april mnd og da var det mye helligdager , damå fekk papirene tja 3 - 5 dager selv om de røde dagene sto på langs.

Anbefales DHL , jeg betalte 700 , 800 kr ?
Dyrt ? Tja papirene kommer nå frem i tide :)
Livet seglar fort forbi

Martinus

Martinus

Medlem

• Nye medlemmer
  • 36 Innlegg:

Sikker på 700, 800? Her står det 1800 for ekspress

EDIT

Åja ser nå, må sende det som brev :)

Bare for å legge til, de bor i Bacoor, Cavite, som er ganske nærme Manila. Tror dere det kommer til å ta mer enn 3-4 dager da?

Dette innlegget har blitt redigert av Martinus: 05 juli 2018 - 22:16

Datu

Datu

Medlem

• Medlemmer
  • 300 Innlegg:

Jeg har brukt både Posten (Dvs Bring rekommandert post) og TNT mange ganger Fungert bra begge deler. Har vel gått over 2 uker noen ganger.  Ikke stress ennå. La det gå noen dager til. Husk det er Filippinene vi snakker om... :smile:

Dette innlegget har blitt redigert av Datu: 05 juli 2018 - 22:24

-Still going, but not so strong.

Acer

Acer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 949 Innlegg:

Sikker på 700, 800? Her står det 1800 for ekspress

EDIT

Åja ser nå, må sende det som brev :)

Bare for å legge til, de bor i Bacoor, Cavite, som er ganske nærme Manila. Tror dere det kommer til å ta mer enn 3-4 dager da?

stemmer det , du sender det som brev.

hmm det spørs som Datu sa det er Filippinene det er snakk om.

er selv samme med ei fra Cebu på det 6 året , kan bare si det : ting tar tid i Filippinene ,

det er bare til og ha is o magen og se om de kommer frem , enkelte er helt brød nå det kommer til og finne frem til adresse , der er ikke alle som har adresser heller kun bare hengt opp noen papp skilt.

så klart om det haster så bare sender du ned nytt og bruk DHL er mitt råd :)

Livet seglar fort forbi

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Filippinene

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere