Gå til innhold

Foto

Bekreftelse på sivilstatus

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

Martinus

Martinus

Medlem

• Nye medlemmer
  • 36 Innlegg:

På UDI sin sjekkliste for forlovelsesvisum står det under familiedokumenter at man må ha:

bekreftelse fra offentlig myndighet på sivilstatus for både søkeren og referansepersonen (ikke eldre enn 6 mnd)

Hvordan får man dette her i Norge? Har aldri vært gift før. Er en slik bekreftelse en ekteskapsattest?

Og litt OT, men for å få bekreftelse fra NAV om ikke mottat sosialhjelp i det siste året, går man bare til sitt lokale NAV kontor og spør om en slik bekreftelse?

Dette innlegget har blitt redigert av Martinus: 05 juni 2018 - 11:43

Acer

Acer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 892 Innlegg:

På UDI sin sjekkliste for forlovelsesvisum står det under familiedokumenter at man må ha:

bekreftelse fra offentlig myndighet på sivilstatus for både søkeren og referansepersonen (ikke eldre enn 6 mnd)

Hvordan får man dette her i Norge? Har aldri vært gift før. Er en slik bekreftelse en ekteskapsattest?

Og litt OT, men for å få bekreftelse fra NAV om ikke mottat sosialhjelp i det siste året, går man bare til sitt lokale NAV kontor og spør om en slik bekreftelse?

jeg kan ihvertfall svare på dette med nav og det stemmer , du stikker bare inn på NAV kontoret og går til dama i skranken og ber henne om og skrive ut en bekreftelse at du ikke har mottatt sosialhjelp det siste året med Dato , stempel og hennes underskrift...

dette har jeg gjort et par ganger uten problem ,

synd at philguiden.com er nede , der inne var det sinnssykt MYE bra info.

uansett lykke til ,

Dette innlegget har blitt redigert av Acer: 05 juni 2018 - 14:48

Livet seglar fort forbi

mao

mao

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 510 Innlegg:

Sivilstaus for du ifra folkeregistre logg deg inn der bestill dokumente alt om deg så får du det i posten innen en uke

Mao

Acer

Acer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 892 Innlegg:

ikke for og skremme deg , 

jeg håper du har tenkt deg godt om siden du er i en alder av 23 og ha i bak hodet at malta og filippinene er de eneste landene i verden hvor skilsmisse ikke er tillatt i dag.
komme seg ut av skilsmisse med en filippinsk er et sant helvete og koster deg DYRT...

Dette innlegget har blitt redigert av Acer: 05 juni 2018 - 23:01

Livet seglar fort forbi

Martinus

Martinus

Medlem

• Nye medlemmer
  • 36 Innlegg:

Sivilstaus for du ifra folkeregistre logg deg inn der bestill dokumente alt om deg så får du det i posten innen en uke

Kunne du hjulpet meg med hvordan dette gjøres? Har bestilt et eller annet om personopplysninger men vet ikke om jeg gjorde det riktig

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 046 Innlegg:

Kunne du hjulpet meg med hvordan dette gjøres? Har bestilt et eller annet om personopplysninger men vet ikke om jeg gjorde det riktig

https://www.skatteet...e-opplysninger/

Martinus

Martinus

Medlem

• Nye medlemmer
  • 36 Innlegg:

Og så skriver jeg bare at jeg vil ha utskrift av navn, kjønn, fødselsnummer, sivilstand, statsborgerskap, bostedsadresse, fødested i kommentarfeltet?

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 046 Innlegg:

Og så skriver jeg bare at jeg vil ha utskrift av navn, kjønn, fødselsnummer, sivilstand, statsborgerskap, bostedsadresse, fødested i kommentarfeltet?

Du vil få alle opplysninger

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Filippinene

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere