Gå til innhold

Foto

Flypris

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

Don Muang

Don Muang

Medlem

• Medlemmer
  • 290 Innlegg:

Jeg sitter og kikker på Momondo nå,

og ser at prisen med  Thai Air er kr 4894,-

21. sept - 8. okt

Burde jeg booke nå, eller kan jeg forvente bedre pris, om jeg sitter på gjerdet litt til?

I don’t need sex, the Government fucks me everyday

.

Warning: This post may cause cancer in the state of California.

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 877 Innlegg:

Jeg sitter og kikker på Momondo nå,

og ser at prisen med  Thai Air er kr 4894,-

21. sept - 8. okt

Burde jeg booke nå, eller kan jeg forvente bedre pris, om jeg sitter på gjerdet litt til?

Med så lang tid på gjerdet vil det bli vondt i ræva. Står turen om 500 kroner pluss minus: Bli hjemme.

Don Muang

Don Muang

Medlem

• Medlemmer
  • 290 Innlegg:

Takk for godt råd....

Til orientering, så hadde jeg en tur i september i fjor til kr 3440,-  med Thai Air  ;-)

Dette innlegget har blitt redigert av Don Muang: 04 juni 2018 - 16:43

I don’t need sex, the Government fucks me everyday

.

Warning: This post may cause cancer in the state of California.

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 471 Innlegg:
Som regel en grense for hvor langt ned og hvor mye flaks man kan ha.
Så er d dette med kronekurs og brennstoffpriser.
En fugl i hånden osv.....
Antar større sjans for opp enn ned :-)
Lykke t m valget :-)

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 289 Innlegg:

Med så lang tid på gjerdet vil det bli vondt i ræva. Står turen om 500 kroner pluss minus: Bli hjemme.

det har nok ikke noe med at han mangler 500kr til turen, men derimot spenningen eller sporten med å skaffe seg billigst mulig billett. Slik er det ihvertfall for meg. Jeg kjøper 1-2 turer til thailand for oss fem i familien og gjerne en for thaifamilie som kommer til Norge på besøk, hvert år. Derfor er det spennende å følge med på prisene. Kjøpte juleturen med Thaiairways for fem uker siden. Det ble 36000kr for oss fem. Rett etterpå utvidet Norwegian rutetillbudet sitt til Bangkok så var ikke så heldig med den.

Til trådstarter vil jeg si at hvis du ønsker å bruke thaiairways så bør du slå til nå. Hvis du kan ta en mellomlanding hadde jeg ventet.

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 877 Innlegg:

det har nok ikke noe med at han mangler 500kr til turen, men derimot spenningen eller sporten med å skaffe seg billigst mulig billett. Slik er det ihvertfall for meg. Jeg kjøper 1-2 turer til thailand for oss fem i familien og gjerne en for thaifamilie som kommer til Norge på besøk, hvert år. Derfor er det spennende å følge med på prisene. Kjøpte juleturen med Thaiairways for fem uker siden. Det ble 36000kr for oss fem. Rett etterpå utvidet Norwegian rutetillbudet sitt til Bangkok så var ikke så heldig med den.

Til trådstarter vil jeg si at hvis du ønsker å bruke thaiairways så bør du slå til nå. Hvis du kan ta en mellomlanding hadde jeg ventet.

Vi har alle forskjellige ting og situasjoner vi mener er spennende. Jeg er ikke der du er.

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 292 Innlegg:

Flyr kun med Norwegian , mest p.g.a poengene jeg får på Norwegian-kortet som gir meg gratis eller fratrekk på neste flyreise. 

Siden Norwegian kan variere i prisene er det hit or miss , men setter en maksgrense på 5000 kr t/r. 

Mr Jhols

Mr Jhols

Medlem

• Medlemmer
  • 933 Innlegg:
enig med deg Jern. det handler sef ikke om 500kr. men det går litt sport i å finne billige reiser, er litt gøy å følge med.
Er selv i los nå, og jeg betalte 3400kr. hadde noen dager jeg kunne sjonglere på. så jeg letet opp det billigste alternativet som passet i kalenderen. hadde turen kostet 1000-2000 kr mer, hadde jeg likevel vært her.
men jeg som folk flest vil jo reise billigst.
reiser forøveig med norwegian.
takk kjos😉😉👌😎

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 289 Innlegg:

Vi har alle forskjellige ting og situasjoner vi mener er spennende. Jeg er ikke der du er.

Det var for å poengtere at at det ikke er nødvendig å komme med en fornærmelse hver gang du svarer på et innlegg, noe du gjør her på begge svarene dine. Og har gjort så lenge du har vært medlem her. Du har ikke noe positivt å bidra med. Men det ser du kanskje ikke selv. Skal vi bli enige om at vi gjensidig setter hverandre på ignorer?

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 877 Innlegg:

Det var for å poengtere at at det ikke er nødvendig å komme med en fornærmelse hver gang du svarer på et innlegg, noe du gjør her på begge svarene dine. Og har gjort så lenge du har vært medlem her. Du har ikke noe positivt å bidra med. Men det ser du kanskje ikke selv. Skal vi bli enige om at vi gjensidig setter hverandre på ignorer?

Det må du gjerne gjøre. Selv syns jeg det er fornøyelig å lese hva du skriver, så jeg frastår.

Om du oppfatter dette som en fornærmelse, så er vi fortsatt et stykke fra hverandre.

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 877 Innlegg:

Sorry, du leser jo ikke hva jeg skriver. Skudd i mørket med andre ord.

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 204 Innlegg:

Det må du gjerne gjøre. Selv syns jeg det er fornøyelig å lese hva du skriver, så jeg frastår.

Om du oppfatter dette som en fornærmelse, så er vi fortsatt et stykke fra hverandre.

Så så, jenter. Rolig nå. :)

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 289 Innlegg:

Sorry, du leser jo ikke hva jeg skriver. Skudd i mørket med andre ord.

Fant ikke lenger ignorerfunksjonen.

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 945 Innlegg:

Fant ikke lenger ignorerfunksjonen.

Din profil,kontrollpanel,ignorerte brukere.

En gang var jeg på samme plass to ganger...

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere