Gå til innhold

Foto

phitoo

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 116 Innlegg:

Noe ganger sitter jeg å leser fra en tid tilbake og ler av alt det fine som er skrevet på forumet.

Phitoo bare trakk seg rolig tilbake etter han fant sin store kjerlighet fra russland.

"Jasså,sawasdee khrap ,så di sitt her og glor fortsatt liksom ,mens alle flyr i svart og bathkursen er på bånn og den store kjærligheten med BIG LOVE numbel ONE er på enda en sikka times vaskejobb og gjerne i nabobygda,og man således "måtte" kjøre så ikke vinninga gikk opp i spinninga ,enda hu vesle brune med tangatrusa får barnebillett på bussen og man i bestefall sitter igjen med snaue en hundrings å sende hematt til han der broren i klesskapet og alle de jomfrufødte unga, som dukker opp en etter en ,bare man blir litt "husvarm på påler " i solsteiken og "hu der" som ikke er som "alle disse andre "nærmer seg nirvana i passtempling og tempelflyging for tilgivelse ,og kan tillate seg og være litt ærlig    :svett:

Joda,det står vel til liv får en si ,spesiellt etter jeg fikk ei melding av tjuvhans innpå fb om at hu der yndige Darnia som jeg forøvrig har vært moderatorkollega med her for noen år tilbake savnet flere  ,og det vel også som tjuvhans allerede har tysta om ,stemmer at jeg har finni meg russerdame 

Akk vemod ,dyrt ,over 20 år med gjennomført og høyt klassifisert juging og mye moro så kan en vel kanskje si det sånn at jeg trur at mye av asiasjuka gradvis gikk litt over etter at stocholmsyndromet forsvant ut døra, og en slapp å sitte i tørrfisklukta å høre om alle som hadde daua i landsbyen siste uka ,og en vel også for  den saks skyld også har tatt av noen kilo etter det ble slutt på all kamelsvelginga og misforståelser an mass ,enda man noenlunde følte at man beherska språket til de grader at man også fant ut at disse små brune småtassa ikke engang skjønner hva som blir sagt 2 rai og ei kokosplame borti veien  ,hvis det da ikke mot formodning er til egen vinning.

Men en skal vel ikke bare klage heller ,mange venner har en fått og enda flere har man mista etter 20 år med kjippkjappere ,Chang og mekong-coke og hvor det vel også med årene har blitt litt lettere for den nye generasjonen som finner den store lykken ,i og med at det snart er standardutrustning på enhver mobiltelefon med lommelyktfunksjon og det nærmest er plug and play med å finne to adidatt med noenlunde lik farve utafor døra ,og en slepper detta med loose face på nærmeste karaoken"

Ønsker alle en fin dag,fri fra både motobikeaccident,big sistel numbel zelo in hospitan og sånne digre øgler på rommet

Mvh .Phitoo   ;-)

Jaja,her går livet sin vante gang ser jeg  :)

men det er kanskje ikke så rart ,for har man nå engang fått asiasjuka så har man vel antageligvis fått den for resten av livet ,ikkeminst da det ikke er å stikke under en stol at det kan være traumatisk å vende tilbake til en hel verden av jevnaldrende danskebåtdamer hvor det er rimelig lett å gnaga av seg armen når man våkner dagen derpå og livet som sådant som blir ganske så kjedelig når man nærmet er blitt vandt til å bli spionert på enten man har glemt å legge fra seg mobilen før man beveger seg innpå rommet med hjerte på døra, eller for den del opplevelsen det er å få ei kokosnøtt i bakhue mens man tar oppvasken da hu sjølveste dronninga slapper litt og tenker på tidligere tider da hu satt der oppe i kokospalma og drømte om noe helt anna enn å passe på den kleinhelsa bøffelflokken og alle de jomfrufødte unga hjemme på gårdsplassen sammen med hønene og en dritings papa som aldri får start på lot thaien etter at den til forveksling fikk en skvelp lao kaw istedet for bensin midt i risinnhøstinga for 8 år siden.

Jaja,alle kan ta feil og sånn er det vel med oss mennesker også enda det sitter langt inne å innrømme at man har gått på en smell  etter alle kunstens regler med stockholmsyndromet som annenpilot og hellig overbevist om at HU vesle brunøyde med det lange svarte håret som man traff ,hu er ihvertfall IKKE som alle disse andre man har hørt om ,for det har HU faktisk sagt sjøl og HU juger ikke .

Jaja,jeg får vel si jeg har savna flere her jeg åsså,dagen blir liksom ikke det samme uten litt drittslenging og hvor det nærmest blir født en ny verdensmester hver dag, og jeg vel for den del er hellig overbevist om at den siste idioten ikke har reist enda  ;)

Han var klar til å hjelpe til med mange ting og, les under her.

Ifølge mange andre skal det jo være masse å finne på i Surin 

kjør ut av Surin by, retning PRASAT.(sørover) 
Etter 6 km fra sentrum (vei 214) , 200 meter før PTT-bensin-stasjon,sving så inn til VENSTRE (se vårt skilt der). 
Så følger du veien ca 1 km nedover. Deretter ett nytt skilt og inn til HØYRE. 
Da slapper du på farten og ser neste skilt, inn til HØYRE igjen, og etter 200 meter ser du oss på HØYRE side. 
Har lagt ved ett kart over utkanten av Surin by, så merket med RØDT veien dere skal kjøre. Vi er merket med BLÅ firkant. 
Her er GPS-koordinatorene: 
Bredde: N 14,1854 Lengde: Ø 103,4748

Dette innlegget har blitt redigert av Tellus: 21 april 2018 - 22:00

En gang var jeg på samme plass to ganger...

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 901 Innlegg:
Phitoo var den psom ved siden av enkelte andre i lyse øyeblikk, gjorde Asiaforum til en oase med veldig mange trivelige stunder! Du verden for en historieforteller! Høyt skatttet og dypt savnet på forumet!

Dette innlegget har blitt redigert av PoMoat: 23 april 2018 - 16:22

Kongen av Pattaya

Kongen av Pattaya

Medlem

• Nye medlemmer
  • 70 Innlegg:

Nå ble jeg nysgjerrig. Fortell mer. Kanskje jeg har møtt ham?

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 118 Innlegg:

http://www.asiaforum...´s-svunnen-tid/

Phitoo´s Svunnen tid

Hadde lyst til å kopiere hele det glimrende sitatet men det er vel ikke etisk riktig å flytte det fra loungen og ut her.

Dette innlegget har blitt redigert av pelle: 24 april 2018 - 08:34

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

Greit å bjeffe litt av og til også - Pelle 

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere