Gå til innhold

Foto

Hei alle sammen

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
14 svar til dette emnet

ludde

ludde

Nytt Medlem

• Administratorer
  • 4 Innlegg:

*
Populær

Hei alle sammen, dette er til informasjon, og innspill mottas med takk. En journalist er leid inn for en kort periode, for å friske opp nyhetssider, artikler osv. Hvis dere har noen forslag til emner, er det nå dere skal komme med dem.

Neste punkt: Noen medlemmer har blitt ekskludert, av ulike årsaker, men det er ikke undertegnede som står bak det, for ordens skyld.

Nå er planen å få Asiaforum tilbake til gamle "høgdare". så vennligst vær på lag, kom med gode forslag, kjør på med innspill og vær en teamplayer. Asiaforum har tusenvis av besøkende hvert år og, av den grunn alene, har vi en misjon. La oss nå vise det beste og ha et felles ansvar. Administratorer, som undertegnede, er ikke ansvarlig for alt og alle, så derfor er det viktig med folkeskikk og ydmykhet ovenfor hverandre.

Ekskluderte medlemmer er selvfølgelig velkommen igjen. Send melding gjennom et nåværende medlem så kan vi ta en prat, eller send melding gjennom kontaktskjema. "Følg reglene" er alt vi ber om - og det er ikke mye!

Planen er å få Asiaforum til å forbli den primære kilden til info og inspirasjon, til reiser i Aisa - hvis alle er med på det så er det noe alle vil vinne på.

Kjør debatt!

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 251 Innlegg:
Heisan, det er vel bare å legge ut artikler til forsiden fra forumet.
Når forsiden blir løpende oppdatert vil aktiviteten øke og brukerne vil komme med tema i tråder som kan pryde forsiden.

ludde

ludde

Nytt Medlem

• Administratorer
  • 4 Innlegg:

Heisan, det er vel bare å legge ut artikler til forsiden fra forumet.
Når forsiden blir løpende oppdatert vil aktiviteten øke og brukerne vil komme med tema i tråder som kan pryde forsiden.

Takk for innspill!

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 518 Innlegg:
Jeg vil at AF etablerer en dialog med Norwegian.no der du som AF bruker får en «kampanjenøkkel» som automatisk gir deg en « bedre pris» på billetter om de bestilles fra link på fra denne siden. Det vil generer nye medlemer og det blir lettere å selge inn reklame plass til andre firmaer som vil bruke af som annonseplass.
samt at norwegian.no får billettkontoret sitt mitt i matfatet. Dette vil være vinn-vinn for alle parter.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 251 Innlegg:

Det er jo stadig nyheter i internasjonalt og norsk media angående området sør øst asia, jeg synes asiaforum bør prøve å finne en annen vinkling enn det sensasjonsnyhetene formidler.

Feks så har dette vært nyhetene i det siste:

"Duterte vil stenge Boracay"

Gjerne med karakteristikk på Duterte som "den fryktede" som kalte obama for "son of a bitch"

Her er min versjon, postet 2 dager siden

http://www.asiaforum...ay/#entry717895

ludde

ludde

Nytt Medlem

• Administratorer
  • 4 Innlegg:

Jeg vil at AF etablerer en dialog med Norwegian.no der du som AF bruker får en «kampanjenøkkel» som automatisk gir deg en « bedre pris» på billetter om de bestilles fra link på fra denne siden. Det vil generer nye medlemer og det blir lettere å selge inn reklame plass til andre firmaer som vil bruke af som annonseplass.
samt at norwegian.no får billettkontoret sitt mitt i matfatet. Dette vil være vinn-vinn for alle parter.

Takk for innspill!

ludde

ludde

Nytt Medlem

• Administratorer
  • 4 Innlegg:

Det er jo stadig nyheter i internasjonalt og norsk media angående området sør øst asia, jeg synes asiaforum bør prøve å finne en annen vinkling enn det sensasjonsnyhetene formidler.

Feks så har dette vært nyhetene i det siste:

"Duterte vil stenge Boracay"

Gjerne med karakteristikk på Duterte som "den fryktede" som kalte obama for "son of a bitch"

Her er min versjon, postet 2 dager siden

http://www.asiaforum...ay/#entry717895

Takk for innspill!

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:

Hvem er du da "ludde"? Hva med en presentasjon?

pali

pali

Medlem

• Medlemmer
  • 1 836 Innlegg:

Hvem er du da "ludde"? Hva med en presentasjon?

Ser du ikke får noe svar her, men spekulasjonene er nok i gang.

Det er nok ikke noe nytt medlem av AF tror jeg.

Like greit med ny bruker og nytt nick, uten henvisning til tidligere historie.

Da drar man ikke med seg vennskap, og uvennskap.

Det er bedre slik, så får vi en ryddig debatt, og ting sporer ikke av og blir grisete ;)

Et godt initiativ uansett :)

ting_tong

ting_tong

Medlem

• Medlemmer
  • 8 875 Innlegg:

Ser at journalisten har skrivekløe.

Forsiden bugner jo nærmest over av spennende oppdaterte nyheter...

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 209 Innlegg:

Ting tar tid...Ikke nyheter hver dag ?

En gang var jeg på samme plass to ganger...

Samed

Samed

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 241 Innlegg:

Hei alle sammen, dette er til informasjon, og innspill mottas med takk. En journalist er leid inn for en kort periode, for å friske opp nyhetssider, artikler osv. Hvis dere har noen forslag til emner, er det nå dere skal komme med dem.

Neste punkt: Noen medlemmer har blitt ekskludert, av ulike årsaker, men det er ikke undertegnede som står bak det, for ordens skyld.

Nå er planen å få Asiaforum tilbake til gamle "høgdare". så vennligst vær på lag, kom med gode forslag, kjør på med innspill og vær en teamplayer. Asiaforum har tusenvis av besøkende hvert år og, av den grunn alene, har vi en misjon. La oss nå vise det beste og ha et felles ansvar. Administratorer, som undertegnede, er ikke ansvarlig for alt og alle, så derfor er det viktig med folkeskikk og ydmykhet ovenfor hverandre.

Ekskluderte medlemmer er selvfølgelig velkommen igjen. Send melding gjennom et nåværende medlem så kan vi ta en prat, eller send melding gjennom kontaktskjema. "Følg reglene" er alt vi ber om - og det er ikke mye!

Planen er å få Asiaforum til å forbli den primære kilden til info og inspirasjon, til reiser i Aisa - hvis alle er med på det så er det noe alle vil vinne på.

Kjør debatt!

Dette innlegget skulle vært postet i dag, 1. april.

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Tja. Ikke aller rir hesten samme dag som de sadler den. 

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 269 Innlegg:

ting_tong er det du som er på video`n her ?

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

Greit å bjeffe litt av og til også - Pelle 

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 518 Innlegg:
hva skjer a?? hadde tro på noe en ny giv fra eier jeg. men der gikk jeg 5 på.
ikke har det blitt registrert nye medlemer på en stund heller..

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere