Gå til innhold

Foto

Thai damene skall kurses

- - - - -

• Please log in to reply
42 replies to this topic

magareta

magareta

Medlem

• Medlemmer
  • 285 Innlegg:

Å finne seg ei Isaan dame kan være fugl eller fisk . Og denne bonden i Sverige var nok litt for godtroende også.  Det er STORE forskjeller på 

Når bærplukker damene frå Isaan er i Sverige , så er det Thaifamilien deiras i Sverige så spør dei alle , : kjenner du

en mann med pengar og hus som vil ha ei søt Thaidame . Og ein Svenske som tar Bærplokker dama og presenterer

ho for svensken forlanger Skr 10.000 vist det blir ett forhald  , så jeg kjenner flere damer som betaler for å få en mann

og dei får pengane i gjen med renta . Og Sverige er det mange enslige menn .

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 196 Innlegg:

Det er mulig vi her lett faller til generalisering ut fra et fåtall saker med negativt innhold.

Det er vel samme som med forholdet til nav, muslimer og alkohol, ingen nyhet er så  bra som en dårlig nyhet :smile:

Personlig synes jeg det er et fornuftig tiltak.

Bedre får balansert informasjon om "rettigheter og plikter" fra en offentlig ansatt så de har en motvekt til all den "skrekkinformasjon" de får på diverse chattefora og nettsider om (dessverre altfor ofte) mer eller mindre sanne historier om "bad husband eller bad family".

Men likevel tror jeg det smarteste "falangen" kan gjøre er å gi så korrekt informasjon som mulig og så tidlig som mulig om både 

lokalt dagligliv og livsstil, økonomi og de er omforent om fremtidsplaner. (sålangt det er mulig da).

Og så bør begge være klar over det er hard jobb å forene 2 kulturer og kameler kan være spiselige for begge :smile:

Dette innlegget har blitt redigert av Olav Seglem: 04 september 2017 - 07:17

.olek

.olek

Medlem

• Medlemmer
  • 269 Innlegg:

Bor en alene, synes det er sånn passe stusselig, og det kommer ei dame som i utgangspunktet virker grei nok rekende på ei fjøl for å lyse opp hverdagen for en kosesjuk herremann  så trenger en nok ikke være verken bonde eller spesielt godtroende for å gi det ei uke eller tre eller fire for å se hva dette er for noe. Det var sikkert litt hyggelig innemellom også.

Dette typen kursing gjøres på Filippinene og disse kursene er tilpasset hvor vedkommende skal. Med bakgrunn i hva enkelte har fortalt meg om de utfordringer de møtt på i starten med søtnoser fra "Land of Smiles" i ekteskapelige sammenhenger skulle det vært artig å se pensumet thaiene skal igjennom.

asianet.no

Also tagged with one or more of these keywords: Thailand

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere