Gå til innhold

Foto

Sandstroem bluetooth tastatur til nettbrett.

- - - - -

• Please log in to reply
7 replies to this topic

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 319 Innlegg:

Hei

Holder paa aa klikke her naa, og har vaert i kontakt med kundesurr hos Elkjoep, men de kunne ikke hjelpe meg. Ferievikar tenker jeg.

Norske alfabetet har remlet ut for meg, og jeg finner ikke kombinasjonen til aa finne tilbake til original oppsettet for Ipad. Noen som har vaert borti det samme. Alfakroell og alt annet av tegn er mikset og forflyttet seg til helt andre kombinasjoner enn jeg hadde. Har googlet og soekt, og i google feltet fungerer det som det skal, altsaa paa tidslinjen, men ikke i mail, eller andre programmer og inne i forum nettlesere og slikt bare kaos.

https://www.elkjop.n...d-tastatur-sort
www.asianet.no

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 24 745 Innlegg:

Hei
Holder paa aa klikke her naa, og har vaert i kontakt med kundesurr hos Elkjoep, men de kunne ikke hjelpe meg. Ferievikar tenker jeg.
Norske alfabetet har remlet ut for meg, og jeg finner ikke kombinasjonen til aa finne tilbake til original oppsettet for Ipad. Noen som har vaert borti det samme. Alfakroell og alt annet av tegn er mikset og forflyttet seg til helt andre kombinasjoner enn jeg hadde. Har googlet og soekt, og i google feltet fungerer det som det skal, altsaa paa tidslinjen, men ikke i mail, eller andre programmer og inne i forum nettlesere og slikt bare kaos.
https://www.elkjop.n...d-tastatur-sort

bare nere " orientalsk" og ikke dra m

æøå!,

keep on rock and roll!

Pain is temporary, honor lasts forever.

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 114 Innlegg:

Noe slikt?

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 114 Innlegg:

Control - Spacebar?

VetBest

VetBest

Medlem

• Medlemmer
  • 1 148 Innlegg:

Microsoft Surface...

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 319 Innlegg:
Fantastisk Robert, du har reddet dagen ihvertfall morgene :-)) å fant jeg også ut hvordan jeg fikk smileteg.. Er sikker på at du kan få jobb hoss Elkjøp på kundebehandlingen der om du vil med hjemmekontor :D

Ha en fin dag.
www.asianet.no

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 319 Innlegg:
Det var Fn tasen med space bar her som switchet mellom norsk engelsk og emoji. Du kan tro jeg har prøvd mange kombinasjoner, og når en ikke finner nevnte bruksanvisning på nettet, så prøvde jeg heller ikke youtube videor der jeg ikke kunne kjenne igjen tastaturet mitt. Men du fikk ledet meg på rett spor i det minste. Takk
www.asianet.no

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 114 Innlegg:

Knall! Har selv rotet fælt med det der før :-) Utrolig irriterende å ikke få de norske tegnene hehe...

Ha en strålende dag videre selv!

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere