Gå til innhold

Foto

Vi kjenner kanskje noen ?

- - - - -

• Please log in to reply
204 replies to this topic

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 149 Innlegg:

Pest eller kolera for mange kvinner, så en skal ikke dømme de for deres motiver.

Mannen har drept to mennesker, det kan ikke unnskyldes, og nå har han fått din straff! Enkelt og greit,,,,,,
jeg har ingenting å tape, bare alt å vinne!

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 24 745 Innlegg:
ingen i verden kan forsvare rovmord!

alikavel,,

at mordren har det sværtså vanskligt

er soleklart!

de drepte er borte , for alltid,

en feig handling, yes

beste om han hadde drept seg selv!

det tørtevhan ikke !

nå må leve sitt liv som morder!

klart gubben har det Vansklig!

og kan ikke forsvares!

vanskligt og si noe i saken

åkke som, gubben har drept to mennesker

dette kan ikke forstås,,,

ps tror nok gubben er temmlig feig nok nå

om han ønsket og gjøra det slutt på seg selv

( det gåkke ann og bomme om en tar hagla )

ikke fanden!

Pain is temporary, honor lasts forever.

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

Joa.

Hva er saken egentlig? Det har blitt mye frem og tilbake om det ene og det andre emnet og tema. Og ikke minst meninger. 

Spørsmålet er om det egentlig er det? Denne gangen var det med dødelig utgang. Men hva med alle andre ganger som ikke har en så total tragisk avslutning på forholdet?

Slik jeg har forstått så så synes mannen at det er helt greit med 21 år.  Men han slipper nok ut lenge før det. Om det er en kalkulert beregning eller ei kan man kanskje lure på, og om han derfor fortjener å sitte i 21 år fulle år.

Det finnes mange kjærlighetshistorier som ender i dyp tragedie.  Det er en dyp bevegelse som kan få store uante konsekvenser. Selv den meste stabile kan miste besinnelsen i ett usunt forhold. Så får vi stole på at de riktige personene gir en riktig dom.

Denne saken handler om rovmord, rett og slett henrettelser av to uskyldige mennesker, likvidasjon, you name it.

Ekteskapsinngåelser norsk/thai og eventuelle problemer i et slikt forhold har nada med det å gjøre...
Free Jatupat Boonpattararaksa!!!

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 127 Innlegg:

Selv kraftig rusa ville jeg ikke drept noen .  Såpass kjenner jeg meg selv. Men så har jeg ikke skytevåpen så da måtte jeg vel brukt en kniv. 

De fleste mennesker vil kun være i stand til å drepe for å forsvare livet sitt, enten det er i krig eller eller en kriminell prøver å drepe deg. 

Tragisk sak men han fortjener maks straff her, at noen mener at det kan være justismord er jo galskap, ingen andre som har drept de. 

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

Pest eller kolera for mange kvinner, så en skal ikke dømme de for deres motiver.
Mannen har drept to mennesker, det kan ikke unnskyldes, og nå har han fått din straff! Enkelt og greit,,,,,,

Vel - straffen har han ikke fått da han har anket saken til høyere rettsinstans...
Free Jatupat Boonpattararaksa!!!

Also tagged with one or more of these keywords: Norge

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere