Gå til innhold

Foto

olek i Pattaya

- - - - -

• Please log in to reply
12 replies to this topic

.olek

.olek

Medlem

• Medlemmer
  • 242 Innlegg:

*
Populær

Hei

Tenkte jeg skulle dele alle bildene jeg tok under min ferietur til Pattaya i mai. Vel bekomme.

Vedlagt fil  IMG_0125.JPG   113,37K   19 Antall nedlastinger

OSL

Vedlagt fil  IMG_0130.JPG   129,41K   15 Antall nedlastinger

Lang reise

Vedlagt fil  IMG_0131.JPG   84,29K   14 Antall nedlastinger

God mat her, og godt øl

Vedlagt fil  IMG_0135.JPG   129,82K   14 Antall nedlastinger

Rekesmørbrød hos Høvdingen i soi Postoffice, jammy

Vedlagt fil  IMG_0136.JPG   118,15K   14 Antall nedlastinger

Sangsom for de sarte ganer

Vedlagt fil  IMG_0132.JPG   112,87K   11 Antall nedlastinger

Kaldt øl og jxxvli godt brennevin siden???

Kjøttsuppa hos Erik i Scandi er også verdt å få med seg, men jeg er så sjenert at derfra ble det ikke noe bilde, beklager.

Det var alt :mrgreen:

The One and only

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 149 Innlegg:

jævlig mye majones da? Ikke rart folk har mage på den baren der.

jeg har ingenting å tape, bare alt å vinne!

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 9 773 Innlegg:

Tok du bare seks bilder på hele turen ????

.olek

.olek

Medlem

• Medlemmer
  • 242 Innlegg:

jævlig mye majones da? Ikke rart folk har mage på den baren der.

Ja, mye majones, måtte skrape av litt. Høvdingen et hyggelig bekjentskap der den ligger på venstresiden av 13/2 soi Postoffice, 35 meter og to skritt nedenfor 2. road om en går retning beachen. Lokalene til gamle Hasses. Nyoppusset, rent og pent, jeg var ikke oppe og så på rommene, men de jeg snakket med som bodde der skrøt fælt. Fryktelig god norsk mat. Så lenge jentene der kan såpass norsk at de forstår både "rekesmørbrød", "rundstykke med ham & cheese :)" og "middagspølse" så er jeg fornøyd, så er det sikkert de som lurer på hvorfor en spiser norsk mat i Thailand, men her i gården jevner det seg ut med asiatisk vs norsk både hjemme og borte.

Ellers så var det veldig stille i badebyen, lavsesong makmak, nesten ikke russer og mange barer sto så og si uten gjester hele kveldene igjennom. Jeg skjønner ikke hvordan de får det til å gå rundt økonomisk, men det kan være at de egentlig ikke gjør det heller i det lange løp. De stedene med faste gjester, som for eksempel norske Kåres og Skandi var forholdsvis godt besøk, særlig når det var sport på tv, men ellers - fryktelig labert.

Varmt som f... og så klamt  at det faktisk la en demper på aktivitetsnivået på dagtid, men da skal en jo egentlig sove ut uansett. Var godt å komme tilbake til Norge og den grønne vinteren.

Tok du bare seks bilder på hele turen ????

Ja, jeg skrev jo det :)

The One and only

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 720 Innlegg:

Det var da utrolig mye du fikk oppleve på denne turen... :)

Takk!

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 127 Innlegg:

Haha , litt av en kulturell berikelse du opplevde i Thailand , håper ikke dette var alt. 

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 907 Innlegg:

Takke meg til å lese i denne flotte tråden til Olek med fine bilder å det hele i steden for Donald og Qatar. :duskedamer:

.olek

.olek

Medlem

• Medlemmer
  • 242 Innlegg:

Takk for hyggelige tilbakemeldinger på dette utfyllende reisebrevet. En skal slett ikke kimse av de tingene en ikke opplever når en er der borte. Noen ganger trenger man rett og slett et avbrekk fra en travel hverdag i Norge og da gjelder det å bare slappe av uten daglige forpliktelser i alle retninger. Når jeg har disse småturene er det nesten så jeg får pusteproblemer bare jeg må avtale middagstreff med kjente (selv om slikt jo er mer enn bare hyggelig).

The One and only

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 977 Innlegg:

Hehe! Artig lesebrev :-D

Men regner med det var svært mye som skjedde mellom bildene og som gjorde turen absolutt verdt det :-)

Grønn vinter i Norge ja....huttettu...men fått et par fine dager i Trondheim nå. Litt vind men det liker jeg. Kjenner suget etter Thailand når gradestokken kryper nedover mot 10 grader :-/

.olek

.olek

Medlem

• Medlemmer
  • 242 Innlegg:

Ja jeg handlet litt klær osv, fikk den verste handlelista med meg fra kona så det ble hardpakka koffert på hjemveien.

The One and only

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 720 Innlegg:

"Ja jeg handlet litt klær osv, fikk den verste handlelista med meg fra kona så det ble hardpakka koffert på hjemveien."

Nå orker vi ikke mer spenning!

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

"Ja jeg handlet litt klær osv, fikk den verste handlelista med meg fra kona så det ble hardpakka koffert på hjemveien."

Nå orker vi ikke mer spenning!

Nei nå er blodtrykket og pulsen ganske høy her også..... :D :D
Free Jatupat Boonpattararaksa!!!

.olek

.olek

Medlem

• Medlemmer
  • 242 Innlegg:
Skjønner godt det ringer noen alarmbjeller når man leser at en mann har kjøpt klær til sine kone uten at hun var til stede og sånt er jo alltid spennende, men jeg kan betrygge alle med at de falt i smak.

The One and only

Also tagged with one or more of these keywords: Thailand

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere