Gå til innhold

Foto

Mitt paradis i Thailand Bangsaen

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
803 svar til dette emnet

magareta

magareta

Medlem

• Medlemmer
  • 789 Innlegg:

Det er kommen en ladyboys som har street food her i Bangsaen . Og han har egen kokk som koker maten . Han har så fine kvinlige bevegelser og prater med kundene , Dei har stått her i ca.3 måner

med street food . Han har altid mye kunder som kjøper mat , Og dei oppnar kl.6.00 på morgonen

og stenger kl.10.00 på førmiddagen. Ladyboyen er han som har svart kjole på seg .

Vedlagt(e) fil(er)

magareta

magareta

Medlem

• Medlemmer
  • 789 Innlegg:

Er alle thailendare så fattig ?? Her ser du mange barn ned i 8 års alderen med smartpone 

I sverige har jeg ikke sett barn med smartphone og en 40 % av pensjonistene har ikke råd , for

dei er langt under fattiggrensen . Så en stor del av theier har god råd , dei reiser mye og bruker

pengar . Jeg tok hurtigbåten fra Hua Hin til Pattaya , passasjerene ombord var Thai , jeg var å

leina farang , jeg tenkte farangen er fattig dei tar bussen rundt Bangkok , det er billigare .

Vedlagt(e) fil(er)

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 449 Innlegg:

Har gjennom 41 års yrkesaktivt liv mesteparten av tiden drevet privatøkonomisk rådgiving.

Det er nok påvirket av dette jeg mange ganger stusser over thaienes økonomiske prioriteringer :-)

Har også inntrykk av at thaibarna, og spesielt guttene, får alt de peker på, enten foreldrene "har råd" eller ikke.

Men det er rett som du skriver, mange thaier har rimelig bra råd. 

Så kan man for enkeltes del tenke sitt om hvor pengene kommer fra :-)

Ser spennende ut med billøpet. Får bare håpe at ikke for mange tilskuere tenker "dette kan jeg og klare" og tester det ut på veg hjem.

Ulykkesstatistikken i thaitraffikken kan gjøre at man undres :-)

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 929 Innlegg:

Det er kommen en ladyboys som har street food her i Bangsaen . Og han har egen kokk som koker maten . Han har så fine kvinlige bevegelser og prater med kundene , Dei har stått her i ca.3 måner

med street food . Han har altid mye kunder som kjøper mat , Og dei oppnar kl.6.00 på morgonen

og stenger kl.10.00 på førmiddagen. Ladyboyen er han som har svart kjole på seg .

Han er ikke Ladyboy men det vi kaller Transseksuel, hvis jeg skulle sette et navn på vedkommende. Men det er mitt syn når jeg ser ham. (kjønnsdysfori)..

Dette innlegget har blitt redigert av Tellus: I går, 08:14

En gang var jeg på samme plass to ganger...

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere