Gå til innhold

Foto

Valg i nederland

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
16 svar til dette emnet

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

Valg i nederland

En brakseier til den innvandringsfiendtlige Geert Wilders vil kunne få store konsekvenser for resten av Europa, mener Europa-ekspert.

http://www.nettavise...3423322980.html

eneste kan true norge mindre asylanter, alle vet jo åssen avisene fugerer

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 901 Innlegg:

Valg i nederland

En brakseier til den innvandringsfiendtlige Geert Wilders vil kunne få store konsekvenser for resten av Europa, mener Europa-ekspert.

HVA?? Er det valg i Nederland?

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:

Hva har dette med Thailand å gjøre??

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 901 Innlegg:

Aner ikke, men muligens pga alt Heinekenølet som selges der nede?

tom74

tom74

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 314 Innlegg:

Asiaforum, ikke thaiforum.

Gellers bestemor var indonesisk og man kan da se hans asiatiske trekk.

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

Valg i nederland

En brakseier til den innvandringsfiendtlige Geert Wilders vil kunne få store konsekvenser for resten av Europa, mener Europa-ekspert.[/size]

Hææ??? Kvartindoneseren Wilders erkjenner valgnederlag her: http://www.vg.no/a/2...41#rid=lapdeb62
Hans parti ligger an til å få 19 mandater i et parlament med 150 representanter.
Det er riktignok en liten oppgang fra forrige valg men dårligere enn valget før det igjen. Les mere om det her: https://www.nrk.no/urix/1.13428883

Ærlig talt ærede forum: Kan vi være bekjent av å publisere ren og skjær løgn på forumet? På tide å ta tak i de taperne som presenterer disse løgnene kanskje? Ellers fortsetter del vel vare å gli ut her.....
Free Jatupat Boonpattararaksa!!!

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 225 Innlegg:

Ærlig talt ærede forum: Kan vi være bekjent av å publisere ren og skjær løgn på forumet? På tide å ta tak i de taperne som presenterer disse løgnene kanskje? Ellers fortsetter del vel vare å gli ut her.....

Spørsmålet er heller ærede forum, hvor lenge skal man være nødt til å følge denne galskapen på forumet?

River_rat

River_rat

Medlem

• Medlemmer
  • 151 Innlegg:

90% av det som skrives på forumet kunne vært diskutert på den "chatten" den engang var. da på 2 -3 mannshånd.

River_

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

Spørsmålet er heller ærede forum, hvor lenge skal man være nødt til å følge denne galskapen på forumet?

Ja galskap eller direkte løgn? Kall det det hva du vil men å servere 100 % usannheter presentert som fakta - ja da skjønner alle hvilken vei forumet går.....

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 379 Innlegg:

Ja galskap eller direkte løgn? Kall det det hva du vil men å servere 100 % usannheter presentert som fakta - ja da skjønner alle hvilken vei forumet går.....

Det ligger da viterligen en link vedlakt innlegget til chelsea , dersom en tar seg bryet åpne og lese så slipper en kanskje klar slike utbrydd.

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

Det ligger da viterligen en link vedlakt innlegget til chelsea , dersom en tar seg bryet åpne og lese så slipper en kanskje klar slike utbrydd.

Ja og så? Er det helt ok å poste direkte løgner av den grunn?

Jeg la ved en link hvor kvartindoneseren ERKJENNER valgnederlag. Det et rimelig langt fra brakseier det i mitt hode i hvertfall.

Men det er vel de som ønsker og hadde håpet at Wilders hadde vunnet selvsagt....

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 225 Innlegg:

Kan det hende at innlegget er skrevet før valget?

Men for krakiler spiller det nok liten rolle

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

Kan det hende at innlegget er skrevet før valget?
Men for krakiler spiller det nok liten rolle

Fo de som hadde håpet på at rasisten Wilders hadde vunnet valget er nok fakta mindre viktig ja. Om jeg ville kalt dem krakiler er jeg imidlertid usikker på....

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 225 Innlegg:

Fo de som hadde håpet på at rasisten Wilders hadde vunnet valget er nok fakta mindre viktig ja. Om jeg ville kalt dem krakiler er jeg imidlertid usikker på....

For krakiler blir håp fort til løgn ja, eller som her en konsekvensutredning som er direkte løgn, men spørmålet var jo betimelig, hvor lenge må man måtte overvære slike krakiler på forumet.

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 379 Innlegg:

Ja og så? Er det helt ok å poste direkte løgner av den grunn?

Jeg la ved en link hvor kvartindoneseren ERKJENNER valgnederlag. Det et rimelig langt fra brakseier det i mitt hode i hvertfall.

Men det er vel de som ønsker og hadde håpet at Wilders hadde vunnet selvsagt....

En skulle tro det var mulig å se saken litt an , ja til en har fått kjølt seg litt ned før en tar til tastaturet med sine skriblerier.

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

For krakiler blir håp fort til løgn ja, eller som her en konsekvensutredning som er direkte løgn, men spørmålet var jo betimelig, hvor lenge må man måtte overvære slike krakiler på forumet.

Så lenge du er her er det vel en god garanti for det. Men det visste du vel....

Dette innlegget har blitt redigert av pidea: 16 mars 2017 - 16:45

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:

En skulle tro det var mulig å se saken litt an , ja til en har fått kjølt seg litt ned før en tar til tastaturet med sine skriblerier.

Jeg går ut fra at du sikter til trådstarter...

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere