Gå til innhold

Foto

PoMoat og sjabby takker for seg

- - - - -

• Stengt emne Dette emnet er låst
26 svar til dette emnet

Asiaforum.no

Asiaforum.no

Asiaforum.no

• Guests
  • 306 Innlegg:

*
Populær

Etter mange år, så stepper de to administratorene for forumet ned og trer inn i rekken av menige medlemmer. Det er ingen uoverensstemmelse som ligger til grunn for beslutningen, vi har bare kommet til et punkt hvor det føles riktig å la andre slippe til og gi kraft til det som forhåpentligvis alltid vil være Norges viktigste forum for oss med spesiell interesse for Asia og da i særdeleshet for Thailand og Filippinene. 

Samlet har sjabby og Pomoat 25 års tjeneste i forumet og reisen frem til i dag har vært preget av både feider, splittelser, gyldne tastatur, uforglemmelige leseopplevelser og heftige debatter. Det er vårt håp at forumet drives videre gjennom en stadig mer rivende Internett-utvikling for sosiale medier får en stadig viktigere rolle å spille i forhold til nyhetsformidling, trendsetting og kunnskapsdeling.

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 555 Innlegg:

Da kan bare vi vanlige brukere takke dere begge for innstatsen.

Takk for godt og langt arbeide i Asiaforum.

A.H.

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

Må takke Pomoat og Sjabby for lang og god tjeneste, og også som samarbeidspartnere i den tiden jeg fungerte som moderator her på forumet.

Diverse årsaker gjorde at jeg dessverre trakk meg tilbake fra min rolle her.

Lykke til videre!

Velkommen til asianet.no

pidea

pidea

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 887 Innlegg:
Takk for lang og tro tjeneste!

Hvem skal moderere og holde styr på forumet framover?
Free Jatupat Boonpattararaksa!!!

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 213 Innlegg:

Det blir stoooore sko å fylle men all honnør til PoMoat og Sjabby for jobben som er gjort.

Nesten så jeg skulle sendt dere et stykke hver av ostekaken som kona bakte i går :-D

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 388 Innlegg:

Takk for lang og tro tjeneste.

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:
Gullklokke er på sin plass.

Takk for bidraget til ett slags tilholdsted de siste 10 årene. Wow, tiden har gått fort, alt for fort, og det er mange poster siden, snart 20 000, der jeg har kjeftet på Pomaot i ca 12 1/2 post, men skrevet sikkert 100 positve om ikke mer. Takk.
Redigert signatur

Sattphalat

Sattphalat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 734 Innlegg:
Hiver meg på takke lista jeg og. Kred for lang og tro tjeneste.
Håper dere ikke blir helt borte fra forumet i fremtiden. Og tar dere tid til noen innlegg.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Sattpalaat - monster
Kong Wan Sattpalat -- Kakemonster

Veien er målet, målet er veien

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:

Takker for lang og tro tjeneste  :smile:

Lurer også på hvem som skal tre inn i de ledige rollene? 

tom74

tom74

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 314 Innlegg:
Stor applaus til Sjabby og PoMoat.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:
dette medfører ett stort tap for AF og vil skape

et vakum!

ikke lett og finne ærstattere

soesiell takk til sjappy som har drifta

forumet!

men også mange kloke poseringar fra phom.

Pain is temporary, honor lasts forever.

lord

lord

Registrert Medlem

• Utestengte brukere
  • 1 404 Innlegg:

dette medfører ett stort tap for AF og vil skape

et vakum!

ikke lett og finne ærstattere

soesiell takk til sjappy som har drifta

forumet!

men også mange kloke poseringar fra phom.

Hvis du mener folk som føler behov for å posere på et forum om asia er spesielt kloke så sier det gjerne mest om de og deg da, men du må gjerne få lov å mene det. :smile:

https://snl.no/posere

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Hvis du mener folk som føler behov for å posere på et forum om asia er spesielt kloke så sier det gjerne mest om de og deg da, men du må gjerne få lov å mene det. :smile:

https://snl.no/posere

nå! dette er ingen vits og debater

phom kunskaper om thailand er både

av lang " praktisk og særdeles belest"

reint " politisk"

ingen her på fora kan måle seg med den klare

saklige phom!"

Pain is temporary, honor lasts forever.

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Dette var overraskende på meg, men ønsker de nevnte herrer lykke til videre, og håper at de fortsatt vil være på forumet, selv om de er frivillig nedgradert.

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 441 Innlegg:

Det  var synd. Kan komme til å bli vanskelig å skaffe erstattere for det er jo en frivillig jobb de har gjort. 

pali

pali

Medlem

• Medlemmer
  • 1 836 Innlegg:

" The King is dead.....long live the King"

Litt overdrevet sammenligning, men spørsmålet om styring og plan for forumet fremover ligger der.

Det virker ikke som noen er klare til og gå inn i de viktige rollene dere tross alt har hatt.

Dermed vil det skapes et vakum, og ledelsen/eier bør komme på banen og vise et mer aktivt lederskap.

Jeg annonserer ikke forumets død, men nå er det vel bare noen få moderatorer tilbake her.

Takker for god styring, og mange informative innlegg, og som andre sier så håper ikke dere blir helt borte herfra. 

I give up

I give up

Medlem

• Utestengte brukere
  • 3 860 Innlegg:

Hvem skal moderere og holde styr på forumet framover?

Jeg håper at det blir noen som er profesjonelle og med stor integritet som har viljen til å bringe Asiaforum fremover. Noe Asiaforum sårt trenger.

I give up

I give up

Medlem

• Utestengte brukere
  • 3 860 Innlegg:

Det blir stoooore sko å fylle men all honnør til PoMoat og Sjabby for jobben som er gjort.

Nesten så jeg skulle sendt dere et stykke hver av ostekaken som kona bakte i går :grin:

Asiaforum ligger nede med "knekt rygg" og du er imponert over jobben som er gjort. Kanskje eieren endelig har fortått hvordan det står til og er villig til å ta de grep som er nødvendige for at Asiaforum skal "overleve". Dersom det er tilfelle så har han min fulle støtte.

Dette innlegget har blitt redigert av I give up: 12 mars 2017 - 09:56

TomYumNoodle

TomYumNoodle

Medlem

• Medlemmer
  • 1 014 Innlegg:

*
Populær

Nå tuller du fælt, IGU.

Sjabby har i årevis styra med den tekniske driften av forumet. Hvor finner man i dag noen som i det hele tatt er villige til å ta en sånn jobb? 

PoMoat besitter på sin side såpass ekspertise om Thailand at det skal godt gjøres å oppdrive noe tilsvarende innenfor landegrensene. Han har skrevet omfattende artikler som kunne gjort seg i seriøse tidsskrifter, og fortsatt gir han alltid kunnskapsrike svar når det stilles spørsmål få andre her inne har forutsetninger til å svare på.

Mer enn noen annen i forumets historie har han bidratt til å øke forumbrukernes kunnskaper og interesser omkring mindre tabloide sider vedrørende Thailands kultur, politikk og mennesker.

Du har rett i at forumet ligger nede med brukket rygg, men det er verken Sjabby eller PoMoats skyld, og med mindre en eller flere brukere ingen av oss har hørt om skulle gjøre en overraskende entre og fylle deres sko, er forumet i dag dårligere stilt enn noen gang tidligere.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere