Gå til innhold

Foto

Premium på Norwegian lukter promp. Igjen.

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
34 svar til dette emnet

Kalmar

Kalmar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 484 Innlegg:

Noen som har en ide for hvordan jeg kan unngå å lukte promp? det har luktet promp de 2 siste gangene..og det røsker bra ett par ganger...rett og slett ubehagelig...

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 901 Innlegg:

Noen som har en ide for hvordan jeg kan unngå å lukte promp? det har luktet promp de 2 siste gangene..og det røsker bra ett par ganger...rett og slett ubehagelig...

Har kolami kolikk?

giggen

giggen

Medlem

• Medlemmer
  • 320 Innlegg:

tørke seg i ræva og unngå norwegian er den beste medisinen.

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 212 Innlegg:

Det beste er å unngå å prompe eller å sterkt redusere prompingen. Så da må du vurdere tiltak som påvirker prompeprosedyrene og prompegeneratoren. Et alternativ er å oppsøke hypnotisk behandling for å få prompen til å lukte deilig parfyme og ikke lenger være ubehagelig for deg. Men vær oppmerksom på at dine medpassasjerer nok ikke oppfatter prompelukten på samme måte, da den fortsatt vil lukte sur promp for dem.

Så min anbefaling er å roe ned prompepulver og redusere behovet for promping til et minimum.

God reise!

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Spise mindre proteiner

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:

Ikke hold igjen, let it all out...

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 163 Innlegg:

Bruk lighter 

Prompende kvinne førte til nødlanding

Lukten skal ha vært så sterk at pilotene bestemte seg for å nødlande, og de 99 passasjerer og den fem mann store besetningen på flight 1053 måtte sammen med bagasjen stilles på rekke og undersøkes av bombehunder.

American Airlines-flyet var på vei fra Washington til Dallas mandag morgen, da en av de kvinnelige passasjerenes dårlige mage førte til at flyet måtte nødlande i Nashville, skriver Washington Post.

http://www.vg.no/for...nding/a/164647/

Dette innlegget har blitt redigert av Donald Trump: 11 mars 2017 - 00:11

En gang var jeg på samme plass to ganger...

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 165 Innlegg:

Prøv tarm skyll

http://www.arnika.no...vnr_N31525.aspx

N31525.png

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

Greit å bjeffe litt av og til også - Pelle 

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 163 Innlegg:

Den desidert verste gangen var da jeg skulle fly til Singapore, satt på første klasse, og det var en mann i nærheten som hadde seriøse problemer med magen. Han var en stygg diger brite som drakk mengder med øl og whiskey. Han prompet konstant, og jeg tror jeg hørte antydninger til buldringer. Eller kanskje det var turbulens.

Det stinket i hele kabinen, og jeg så at flyvertinnene var maktesløse. Jeg er bare overrasket over at jeg kom fra det hele uten varige mén.

En gang var jeg på samme plass to ganger...

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Den desidert verste gangen var da jeg skulle fly til Singapore, satt på første klasse, og det var en mann i nærheten som hadde seriøse problemer med magen. Han var en stygg diger brite som drakk mengder med øl og whiskey. Han prompet konstant, og jeg tror jeg hørte antydninger til buldringer. Eller kanskje det var turbulens.

Det stinket i hele kabinen, og jeg så at flyvertinnene var maktesløse. Jeg er bare overrasket over at jeg kom fra det hele uten varige mén.

på bussen hiver dem av slike!

men faen og være gæren i magan

kan ske alle om døm er fra lindesnes eller varanger

cape town eller alaska :-)

tenker m gru tilake på den tia folk satt og røyka over alt

i fly! blei ikke bedre heller da det kun var de bakre seteradene

røykere var da priviligerte!

og av døm var ikke røker ( noen rasshøl)!

Pain is temporary, honor lasts forever.

Kalmar

Kalmar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 484 Innlegg:

Ja, jeg formulerte meg feil over. Hvordan kan jeg unngå å lukte andres passasjerers promp? de 2 siste gangene har det vært direkte vemmelig...

Men ellers takk for alle bidrag hvordan jeg kan unngå å slippe en eller to sinna promp i kabinen.

Kalmar

Kalmar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 484 Innlegg:

Ja, jeg formulerte meg feil over. Hvordan kan jeg unngå å lukte andres passasjerers promp? de 2 siste gangene har det vært direkte vemmelig...

Men ellers takk for alle bidrag hvordan jeg kan unngå å slippe en eller to sinna promp i kabinen.

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

er det ikke ok legge par smygere i kabien da som lukter godt hehehehh

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

du for ta igjen! et mye ertesuppe og ertestuing!

:-)

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 212 Innlegg:

Mot-promping er jo en populær greie om ikke annet for rent psykologisk hevn.

Sørg for å ha et skjerf med en parfyme/lukt du liker. Så tar du på deg det når du setter deg i setet, men har det bare rundt halsen inntil du trenger det. Om noen kommenterer det så klager du bare på "allergi" :-D

Ellers er det desverre ikke mye å gjøre med andre folks kroppslukter.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Kjøp en slik vifte, hvis det er en side som har frisk luft, det er kanskje dårlig med det, men sett på kabinviften og denne i tillegg

http://www.clasohlso...65EkaAvjt8P8HAQ

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Mot-promping er jo en populær greie om ikke annet for rent psykologisk hevn.

Sørg for å ha et skjerf med en parfyme/lukt du liker. Så tar du på deg det når du setter deg i setet, men har det bare rundt halsen inntil du trenger det. Om noen kommenterer det så klager du bare på "allergi" :grin:

Ellers er det desverre ikke mye å gjøre med andre folks kroppslukter.

Jeg synes det er ofte ett eller annet, sånn ca annenhver gang, sist var det en svær svart mann som luktet noe helt forferdelig, oppdaget kilden fordi jeg kom bak han på terminalen, han forpestet hele flyet

Ampai Bortne

Ampai Bortne

Medlem

• Medlemmer
  • 901 Innlegg:

Motangrep er alltid det beste :)

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:
hva var det " rumpisen sa!"?

love is in the air!

https://youtu.be/P2-VGDF4y18

XYZ

XYZ

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 073 Innlegg:

Jeg synes det er ofte ett eller annet, sånn ca annenhver gang, sist var det en svær svart mann som luktet noe helt forferdelig, oppdaget kilden fordi jeg kom bak han på terminalen, han forpestet hele flyet

Tror det er noe av det verste man kan komme ut for. Skikkelig sur råtten svettelukt. Neseklype er kanskje det neste man må ta med?

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

1 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere