Gå til innhold

Foto

Ditt ansvar å melde adresse

• Vennligst logg inn for å svare
46 svar til dette emnet

MTN

MTN

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 719 Innlegg:

Jeg er turist, og skal bo deler av ferien hos svigers. Hva gjør jeg?
Emmigrasjonen er 3,5 timer unna.

Aner ikke hva reglene er, men jeg har aldri meldt noe som helst og aldri hatt problemer. Vi skal bo 5 uker hos svigerforeldre i Bangkok og har ikke planer om å gjøre noe anderledes. Skriver på visasøknad hvor jeg skal bo så får vel det være nok?

mao

mao

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 590 Innlegg:

Bare å skrive adressen du bor på i Thailand på 30 dager visa du får på fly Det har nå jeg gjort alle di gangen jeg har hvert i Thailand Har du ikke gjort det så sier personellet som står og sjekker før passkontrollen at du må skrive ned adressen du skal bo på

Mao

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Bare å skrive adressen du bor på i Thailand på 30 dager visa du får på fly Det har nå jeg gjort alle di gangen jeg har hvert i Thailand Har du ikke gjort det så sier personellet som står og sjekker før passkontrollen at du må skrive ned adressen du skal bo på

Skal innom hotel først, så da er man nødt til å kelde ankomst ved nærmeste politistasjon, og det samme om en reiser på kortere turer og tilbake igjen til svigers. Slk er reglene vistnok enn så lenge.
Redigert signatur

mao

mao

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 590 Innlegg:

Mulig det men jeg gjør ikke noe annet enn å fylle inn adressen  til  huset i Isan på 30 dg visa kortet Og vi farter land og strand aldri noe problem

Mao

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Mulig det men jeg gjør ikke noe annet enn å fylle inn adressen  til  huset i Isan på 30 dg visa kortet Og vi farter land og strand aldri noe problem

Nettopp, det er Thailand, og slik er det når myndighetene varsler innstramning på gamle regler, og ønsker å håndheve de! Total confusion, men nå er det nå slik det skal bli vistnok. Jeg skal sjekke med den lokale politistasjonen hvordan det ligger ann der.
Redigert signatur

anmeno

anmeno

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 861 Innlegg:

Bare å skrive adressen du bor på i Thailand på 30 dager visa du får på fly Det har nå jeg gjort alle di gangen jeg har hvert i Thailand Har du ikke gjort det så sier personellet som står og sjekker før passkontrollen at du må skrive ned adressen du skal bo på

Det er også mange turister som røyker hasj i Thailand som aldri har hatt problemer ;-)

Sent from my E5823 using Tapatalk

Piggen

Piggen

Medlem

• Medlemmer
  • 92 Innlegg:

Vedlagt fil  1568338916355.jpg   99,82K   4 Antall nedlastinger

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere