Gå til innhold

Foto

Helsetips for menn

• Vennligst logg inn for å svare
269 svar til dette emnet

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Et godt gammeldags fotbad er sterkt undervurdert: 

https://www.apotek1....g-fotsalt-12686

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
Velvære tips for oss gutta som begynner å bli voksne. jeg jobber ute i vær og vind. Det er tøft mot huden.
Brukt ett par bokser av denne nå, og er veldig fornøyd.
kjøpern i thailand da den er vesentlig billigere der.

Vedlagt(e) fil(er)

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 450 Innlegg:

Aloe Vera gele er også veldig bra for huden, kjøper organisk , veldig rimelig i Thailand.

Bare å smøre på et tykt lag over natten og skylle det av så renser det opp i hudormer og alt drit du drar med deg. 

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
har utvidet sortimentet litt, ble lurt av en kjekk homo i parfyme avdelingen på suvarnabhumi til også å bruke en serum i bånn.. jaja, hva gjør man ikke for å holde seg fresh. men jaggu begynner det å koste.
verken trening el krem kan nok stoppe alderdommen. men fortsatt tar damene meg for å være 5-10 år yngre. det er komplimenter som motiverer 👌😎🙏

Vedlagt(e) fil(er)

• Vedlagt fil  image.jpg   96,84K   2 Antall nedlastinger
  • Vedlagt fil  image.jpg   78,87K   3 Antall nedlastinger

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 080 Innlegg:

Å kjempe mot alderdommen blir som en kamp mot vindmøller, den kommer uansett - om en ikke takker av tidlig da.

Personlig tror jeg gener er viktigste faktor både når det gjelder alderdommens lengde og hvor lenge man holder på et ungdommelig utseende, men det er jo mange som gjør seg rik på å få folk til å tro noe annet.

Ellers så tror jeg og at trening og kosthold har betydning for hvor frisk man blir i alderdommen, men også her spiller gener en avgjørende rolle - dessverre eller heldigvis, alt etter som.

LindemannOgEistrup

LindemannOgEistrup

Nytt Medlem

• Nye medlemmer
  • 1 Innlegg:

Spændende! Jeg har personlig god erfaring med aloe vera, som en anden i diskussionen også foreslår.

- Gift med Lone
- Bra for språk

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:

Å kjempe mot alderdommen blir som en kamp mot vindmøller, den kommer uansett - om en ikke takker av tidlig da.
Personlig tror jeg gener er viktigste faktor både når det gjelder alderdommens lengde og hvor lenge man holder på et ungdommelig utseende, men det er jo mange som gjør seg rik på å få folk til å tro noe annet.
Ellers så tror jeg og at trening og kosthold har betydning for hvor frisk man blir i alderdommen, men også her spiller gener en avgjørende rolle - dessverre eller heldigvis, alt etter som.

enig i det med gener. det er alfa & omega som man sier, men har tro på disse produktene jeg bruker.
ellers hjelper vel kosthold, trening og go livskvalitet på kropp og sinn. Er jo digg å få kommentarer på kropp og utseende selv om man er midt i 40 åra.
men skjønner at jeg er over toppen nå:)))

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 080 Innlegg:

enig i det med gener. det er alfa & omega som man sier, men har tro på disse produktene jeg bruker.
ellers hjelper vel kosthold, trening og go livskvalitet på kropp og sinn. Er jo digg å få kommentarer på kropp og utseende selv om man er midt i 40 åra.
men skjønner at jeg er over toppen nå:)))

Når du er i førtiåra da er du jo på topp som avlsdyr! Skulle bare mangle at du ikke får positiv feedback! Forutsetter at du «beiter» på voksne damer og ikke tenåringer. Når du når min alder, 70, og fremdeles får positiv feedback, ja, da kan man føle seg privilegert og sende en takk til genene :).

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:

Når du er i førtiåra da er du jo på topp som avlsdyr! Skulle bare mangle at du ikke får positiv feedback! Forutsetter at du «beiter» på voksne damer og ikke tenåringer. Når du når min alder, 70, og fremdeles får positiv feedback, ja, da kan man føle seg privilegert og sende en takk til genene :).

tenåringer er jeg ferdig med:)) ja, må være gøy å ha draget når man blir godt voksen å. du ligner vel ikke på sean connery??;)) kan skjønne han hadde daget til langt oppi åra👍

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
Beste produktet jeg har brukt i håret. (Ikke gel/ voks)
Gir liv og glans håret. Og lukter digg( sommer, kokos, Thailand).😆🌞🏝😍👌🏻
Pris: 199,-

Vedlagt(e) fil(er)

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere