Gå til innhold

Foto

Dagens flypris

- - - - -

• Please log in to reply
45 replies to this topic

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 394 Innlegg:

Alt under 25 000,- er innafor, og 17 timer i snitt. Det må de tåle muslim land eller ikke. Leter etter billetter far midten av juni selv. Ikke så lett.
Redigert signatur

Mr Jhols

Mr Jhols

Medlem

• Medlemmer
  • 760 Innlegg:

Alt under 25 000,- er innafor, og 17 timer i snitt. Det må de tåle muslim land eller ikke. Leter etter billetter far midten av juni selv. Ikke så lett.

prisene er relativt dyrere år, i forhold til i fjjor synes jeg. det har vel med oljepriser og avgifter til stat.
samt en korrigert prisjustering.
anyway vi har ikke noe å klage på. vi er vel ganske bortskjemte på billige fly priser..
jeg reiste i fjor for 12-1300kr mener jeg på lowefare. hadde kun handbagasje.
halve kloden rundt.

magareta

magareta

Medlem

• Medlemmer
  • 326 Innlegg:

Vist man leiter på billige flybiletter så fins de mange Turer som er billige . Jeg har reist til Thailand i

7 år , og gjenomsnitt pris på bilett en vag har ligget på ca. Kr 2,500 .

Nå blir prisene frå Köbenhavn og Stockholm billigare og turen vil ta ca . 10 timar med Norwegian ,

For dei har fått tilatelse å fly over Sebir . Men Norge fikk ikke tilatelse på den ruten .

Jeg såg litt på turer til Thailand , her er direkte fly med bagasje og mat tur retur og hotell , transfer til

hotellet   Kr 4,400 .-  Men det var fra Köbenhavn og Stockholm . 

magareta

magareta

Medlem

• Medlemmer
  • 326 Innlegg:

Vist man leiter på billige flybiletter så fins de mange Turer som er billige . Jeg har reist til Thailand i

7 år , og gjenomsnitt pris på bilett en vag har ligget på ca. Kr 2,500 .

Nå blir prisene frå Köbenhavn og Stockholm billigare og turen vil ta ca . 10 timar med Norwegian ,

For dei har fått tilatelse å fly over Sebir . Men Norge fikk ikke tilatelse på den ruten .

Jeg såg litt på turer til Thailand , her er direkte fly med bagasje og mat tur retur og hotell , transfer til

hotellet   Kr 4,400 .-  Men det var fra Köbenhavn og Stockholm . 

Glemte og sende med tilbud Thailand

Vedlagt(e) fil(er)

mao

mao

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 466 Innlegg:

Jeg har bestilt med thai i mai 4600 kr tur-retur er billig synes jeg

Mao

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 190 Innlegg:

Det kan lønne seg å dra med Norwegian til Stockholm fremover da. Og så sette seg på toget til Oslo kanskje, har ikke hastverk . ;)

Also tagged with one or more of these keywords: Thailand

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere