Gå til innhold

Foto

Problemer med nettleser

- - - - - AF

• Vennligst logg inn for å svare
21 svar til dette emnet

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 126 Innlegg:

Er det flere som har problemer på nettet med å få opp Asiaforum?

med_gallery_7934_186_102940.jpg

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

Greit å bjeffe litt av og til også - Pelle 

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Ja hadde nettlleseren min sett sånn ut, hadde nok jeg også hatt problemer. :D

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

nigel tufnel

nigel tufnel

Medlem

• Medlemmer
  • 629 Innlegg:

Det første du bør gjøre er i hvert fall å kvitte deg med Internet Explorer. Den har aldri vært godt for noe.

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 126 Innlegg:

Det første du bør gjøre er i hvert fall å kvitte deg med Internet Explorer. Den har aldri vært godt for noe.

Bruker Opera mest samt Chrome, Edge sies det er bra. enkelte ganger kommer eg ikke inn på enkelte "databaser" som  jobben med noen nettlesere(kansje det har noe med sikkerhets innstillingene å gjør)

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Vet ikke om det går an å kvitte seg av med IE. Men snarere å la være og bruke den.

Selv bruker jeg, og har alltid brukt, Opera. I noen tilfeller Chrome, der hvor Opera ikke kan brukes.

โชคดี

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

Bruker du alle disse verktøylinjene?, vil tro det bilde har du funnet på en moroside

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Bruker du alle disse verktøylinjene?, vil tro det bilde har du funnet på en moroside

Jeg tror nok han bare var morsom, for jeg har selv sett dette bildet på nett, og det må vel være bortimot 15-16 år siden jeg så det. :)

โชคดี

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 126 Innlegg:

Ja formålet var å få frem noen smil ... eeh virket på meg i vertfall :-)

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 23 560 Innlegg:

Problemer med nettleseren har jeg ikke.  Men avisen Vg har ikke vært til å åpne siden tidlig fredag kveld thailandsk tid.  Har Vg sin kritikk av styresett-junta ffårr regjeringen til å blokke Vg?

A.H.

wood1958

wood1958

Medlem

• Medlemmer
  • 405 Innlegg:

Problemer med nettleseren har jeg ikke.  Men avisen Vg har ikke vært til å åpne siden tidlig fredag kveld thailandsk tid.  Har Vg sin kritikk av styresett-junta ffårr regjeringen til å blokke Vg?

A.H.

Jeg sitter og leser vg hver dag flere ganger,var blokkert endel ganger de første dagene men da fikk jeg opp denne grønne sensurskjermen.
Nå er det jo som jeg forstår lagt opp til de forskjellige inetleverandørene å utføre sensur i tilegg så vet ikke jeg hva som skjer hos deg.

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 23 560 Innlegg:

Jeg sitter og leser vg hver dag flere ganger,var blokkert endel ganger de første dagene men da fikk jeg opp denne grønne sensurskjermen.
Nå er det jo som jeg forstår lagt opp til de forskjellige inetleverandørene å utføre sensur i tilegg så vet ikke jeg hva som skjer hos deg.

Er ok. nå.

A.H.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

Nå fikk jeg ett merkelig problem, helt plutselig vil ikke nettleseren gå til siste post fra forsiden.

Det gjelder alle tråder som inneholder æ ø å.

Bytter jeg tegnene den har ertattet til å i dette tilfellet, kommer jeg rett inn til siste post, ellers kan jeg gå inn i tråden fra forumlisten-

Vedlagt fil  Uten navn.jpg   42,13K   26 Antall nedlastinger

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

Merkelige greier, har fått ny pc å tenkte å gi denne edge en sjanse, men nå er chrome standard nettleser her.

Fungerer som normalt igjen

roger1970

roger1970

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 705 Innlegg:
Opera, ut. Crome,ut. Edge,ut. Firefox inn :-)

''Pain is a good thing! It tells you you are still alive''

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

Nå fikk jeg ett merkelig problem, helt plutselig vil ikke nettleseren gå til siste post fra forsiden.
Det gjelder alle tråder som inneholder æ ø å.

Bytter jeg tegnene den har ertattet til å i dette tilfellet, kommer jeg rett inn til siste post, ellers kan jeg gå inn i tråden fra forumlisten-

attachicon.gifUten navn.jpg

Samme feil igjen

AFerDØD

AFerDØD

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 484 Innlegg:

Samme feil igjen

jeg tror du mangler www. foran asiaforum.no...av det jeg kan lese av bildet..vanligvis skal det gå automatisk..prøv å skriv inn www. copy linken du har over..og se hva som skjer eller prøv en annen browser

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

jeg tror du mangler www. foran asiaforum.no...av det jeg kan lese av bildet..vanligvis skal det gå automatisk..prøv å skriv inn www. copy linken du har over..og se hva som skjer eller prøv en annen browser

Det står www foran, det er bare nettleseren som skjuler det..

http://www.asiaforum...nd/#entry688175

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:
Nå er jeg kvitt problemet da jeg byttet mobil til android, men nå sliter jeg hver gang med reklame for tapatalk, selv om jeg velger ikke vis mer, med dårlig nett så kan det fort ta 5 min å komme forbi

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Nå er jeg kvitt problemet da jeg byttet mobil til android, men nå sliter jeg hver gang med reklame for tapatalk, selv om jeg velger ikke vis mer, med dårlig nett så kan det fort ta 5 min å komme forbi

Brukte Samsungen en liten stund for surfing, og la merke til det samme ang tapatalk. Selv om jeg har markert for at jeg ikke vil se den mer, fortsetter den å komme hver gang.

Men jeg bare overser det, for det skjer kun en gang "hvert jubelår" at jeg bruker den til nettbruk. Bruker for mye batteri, og mye bedre med pc. :)

โชคดี

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:
Her har det vært veldig ofte, mange ganger til dagen, så da var løsningen å gi opp :)
Skjekk signaturen

Sent from my vivo 1603 using Tapatalk

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere