Gå til innhold

Foto

nye duppeditter

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
88 svar til dette emnet

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 663 Innlegg:

Ja, har registrert den lite delikate problemstillingen selv. For å være ærlig så bruker jeg ikke øreplugger/klokker spesielt mye. (Avhengig av blåtann). Så denne investeringen er mer et jålete supplement til de ørepluggene jeg har(som ikke er trådløse)
Men liker duppeditter så jeg er nok redd det blir ett par airpods...

Ja, vi er mange som har ting vi strengt tatt ikke trenger, bare kjekt å ha :).

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 22 810 Innlegg:

Av alle gode ting.  Tenk deg tanken penger i banken.

A.H.

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 663 Innlegg:

A.H.

Men I disse usikre tider bør en ikke har for mye av det heller. Kanskje er det snart bare den gode gamle madrassen vi kan stole på?

Ellers kjenner jeg godt til personer som er så glad i kontoutskriftene fra banken at de knapt unner seg andre gleder. Nesten så de gråter når de må gi fra seg avføring.

mortenfo

mortenfo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 307 Innlegg:

A.H.

? penger i banken ,de har jo ikke lenger penger der ,Du må jo bestille vis du skal ta ut penger .Jeg avslutta en konto , det sto 6500kr men de overførte til en annen konto jeg har. :)

maf

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 195 Innlegg:

Men I disse usikre tider bør en ikke har for mye av det heller. Kanskje er det snart bare den gode gamle madrassen vi kan stole på?

Ellers kjenner jeg godt til personer som er så glad i kontoutskriftene fra banken at de knapt unner seg andre gleder. Nesten så de gråter når de må gi fra seg avføring.

Som gamlemor bruker å si....ingen lommer på likskjorta! Du får de ikke med deg dit du skal læll når du tar himmelspretten.

Bedre å kose seg mens man fortsatt puster og kanskje spare litt i bakhånd. Altid kjekt med reserver, men alt med måte.

Penger i banken er kjekt inntil en viss grense. Jeg valgte feks også å kjøpe inn en god del kilo med sølvmynter som ligger godt og trygt lagret. Gullmynter er også fine. Det som er greit med gull/sølv mynter er jo at det ikke er moms på de. Barrer og smykker derimot er det moms på.

Noe bra orginal kunst er heller ikke å forakte så lenge man ikke betaler for mye når man kjøper. Så man bør kjøpe av en dyktig nålevende kunstner med bra renomme og kvalitet.

Men noen artige duppeditter bør vi unne oss i nye og ne! :-D Her er mitt store sikle-objekt for tiden....

Devialet Phantom Gold. Verdens dyreste trådløse høytaler (ca 26.000 kr) med en utgangseffekt på 4500 watt.

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 22 810 Innlegg:

A.H.

Ett gammelt ordtak fra bankene, den gangen vi hadde lønningsposer og fikk betaling i kontanter av arbeidsgiverene.  Bankene ville jo at lønn skulle innom banken så de kunne få gebyrer.

? penger i banken ,de har jo ikke lenger penger der ,Du må jo bestille vis du skal ta ut penger .Jeg avslutta en konto , det sto 6500kr men de overførte til en annen konto jeg har. :)

For thaiene er det ikke tenk deg tanken penger i banken, men heller tenk deg tanken penger i lanken.   ;-) 

A.H. 

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 663 Innlegg:

Men noen artige duppeditter bør vi unne oss i nye og ne! :grin: Her er mitt store sikle-objekt for tiden....

Devialet Phantom Gold. Verdens dyreste trådløse høytaler (ca 26.000 kr) med en utgangseffekt på 4500 watt.

Farlig for økonomien å komme slengende med slike ting uten varsel :).

Så videoen (og noen til), og måtte slutte mens leken var god. Absolutt noe som ville vært kjekt å ha!

Kanskje en gang i framtida om jeg velger å kaste ut alle de store kassene.

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 1 195 Innlegg:

Farlig for økonomien å komme slengende med slike ting uten varsel :).

Så videoen (og noen til), og måtte slutte mens leken var god. Absolutt noe som ville vært kjekt å ha!

Kanskje en gang i framtida om jeg velger å kaste ut alle de store kassene.

Ja den der virker helt super. Og ikke helt bort i natta dyr heller om den kan erstatte en vanlig høyttaler setup. Koster fort flesk for gode høyttalere.

Har lyst å høre på den. Men litt skummelt ja :-D

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 015 Innlegg:
disse kommer jeg til å bli glad i. har prøvd de ett par dg.
kan anbefales på det varmeste👌👌👌👌👌

Vedlagt(e) fil(er)

• Vedlagt fil  image.jpg   56,78K   2 Antall nedlastinger

Dette innlegget har blitt redigert av Lucifer: 11 august 2018 - 19:50

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

1 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere