Gå til innhold

Foto

nye duppeditter

- - - - -

• Please log in to reply
17 replies to this topic

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 195 Innlegg:

Samsung har droppet OLED, men skal konkurrere med sin egen teknologi kalt QLED

Ny skjermteknologi kan være flere skritt nærmere realitet.

Det er ikke så lenge siden Samsung gikk ut og sa at OLED-teknologien ikke var en del av fremtidsplanene til selskapet. Nå kan det se ut som de tenker i  nye baner, melder BusinessKorea

Selskapet har nemlig søkt amerikanske US Patent and Trademark Office (USPTO) om å få registrere varemerket Samsung QLED, som angivelig skal være selskapets svar på OLED-teknologien. 

Bruker kvanteprikker

Søknaden skal ha blitt levert inn den 27. juni i år, og kan dekke en rekke områder som TV, PC-skjermer eller smarttelefoner.

http://www.tek.no/ar...alt-qled/349349

Pain is temporary, honor lasts forever.

Kolami

Kolami

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 183 Innlegg:

For dere som tenker på helseduppetitter. 

det står riktignok på thai i linken. men du får det også i andre språk..hadde p80 i Norge når jeg var der sist..knallbra..litt dyrt i thailand som vanlig. en p80 modell skal gå for 17500 bath og dekker feks stua...litt annen type renser enn der man må bytte filter..jeg skal gå til innkjøp nå snart..jeg har en ioniser fra sharp som brukes nå--

http://www.airfree.com/th-TH/Home-Page

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 637 Innlegg:

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle 

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 637 Innlegg:

DJI setter standarden - igjen

https://www.tek.no/a...avic-pro/367079

- Pelle 

TomYumNoodle

TomYumNoodle

Medlem

• Medlemmer
  • 562 Innlegg:

Min nye duppeditt er forhåndsbestilt. 

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 195 Innlegg:
apple med nye ting for streaming

http://www.dinside.n...le-alt/61526950

VetBest

VetBest

Medlem

• Medlemmer
  • 1 117 Innlegg:

Ny duppeditt her er en Surface Pro 4 8 GB ram 256 Gb SSD. Skal brukes som nettbrett, bærbar pc og til PS når jeg er på tur.
​Litt gøy er den å tegne på også med den medfølgende pennen, men det tar sin tid å få det til... Ikke akkurat kunst, men her er en Lammegribb.

Vedlagt fil  gribb.jpg   34,26K   9 Antall nedlastinger

TomYumNoodle

TomYumNoodle

Medlem

• Medlemmer
  • 562 Innlegg:

Min nye duppeditt er forhåndsbestilt. 

Etter noen dager med denne er jeg ikke i tvil om at dette er den kuleste duppeditten jeg kan huske å ha eid. Denne skal det bli mange bra fotografier med! :)

Mr Jhols

Mr Jhols

Medlem

• Medlemmer
  • 438 Innlegg:

Etter noen dager med denne er jeg ikke i tvil om at dette er den kuleste duppeditten jeg kan huske å ha eid. Denne skal det bli mange bra fotografier med! :)

Det pågår en utstilling som viser hverdagslivet til (Bangkok's migrant workers)
Ser ut som det er den store vaske seg dagen:)
Tragisk, men samtidig fasinerende å se hvordan de lever livene sine i bølgeblikk skur
Her hadde ditt nye kamera kommet til rette. Sikkert muligheter for noen blinkskudd.
Fikk lyst på et skikkelig kamera selv, hva koster moroa???

Vedlagt(e) fil(er)

• Vedlagt fil  image.png   1,43MB   8 Antall nedlastinger

TomYumNoodle

TomYumNoodle

Medlem

• Medlemmer
  • 562 Innlegg:

Det pågår en utstilling som viser hverdagslivet til (Bangkok's migrant workers)
Ser ut som det er den store vaske seg dagen:)
Tragisk, men samtidig fasinerende å se hvordan de lever livene sine i bølgeblikk skur
Her hadde ditt nye kamera kommet til rette. Sikkert muligheter for noen blinkskudd.
Fikk lyst på et skikkelig kamera selv, hva koster moroa???

Nå ville jeg ikke anbefalt noen som ikke vet nøyaktig hva de er ute etter det kameraet der. Det er et ganske sært kamera for folk med en forkjærlighet for 35mm-perspektivet og manuelle justeringer.

For ikke-fotonerder ville jeg heller anbefalt noen av de bedre kompaktkameraene til f. eks. Sony eller Canon, men dersom det kan tenkes at interessen vokser til mer enn "snapsshots" og feriebilder, ville jeg anbefalt et eller annet systemkameraer. Da for muligheten til utskiftbar optikk og bedre kontroll på dybdeskarpheten.

Mr Jhols

Mr Jhols

Medlem

• Medlemmer
  • 438 Innlegg:

Nå ville jeg ikke anbefalt noen som ikke vet nøyaktig hva de er ute etter det kameraet der. Det er et ganske sært kamera for folk med en forkjærlighet for 35mm-perspektivet og manuelle justeringer.
For ikke-fotonerder ville jeg heller anbefalt noen av de bedre kompaktkameraene til f. eks. Sony eller Canon, men dersom det kan tenkes at interessen vokser til mer enn "snapsshots" og feriebilder, ville jeg anbefalt et eller annet systemkameraer. Da for muligheten til utskiftbar optikk og bedre kontroll på dybdeskarpheten.

Er nok ikke noe nerd, men synes bilder som "forteller" meg noe er gøy og interessant. Skjønner at det ikke bare er kamera, men også vedkommende som skal fange øyeblikket. Bruker mobilen som kamera, og det blir som regel ikke bra.
Når jeg kommer hjem fra ferie og blar igjennom bildene, så føler jeg at det er så mange øyeblikk og som kommer dårlig frem og mister litt av wow faktoren den egentlig burde hatt.
Burde kanskje meldt meg på fotokurs først.

TomYumNoodle

TomYumNoodle

Medlem

• Medlemmer
  • 562 Innlegg:
Dagens mobiler duger ålreit i godt lys, men i annet enn godt lys er det skralt. Uten å kjenne særlig godt til dagens kompaktkameraer er det nok vesentlig å hente i disse sammenlignet med mobilkameraer.

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 637 Innlegg:

Ny duppeditt mottatt ;-)

Inner%20Balance%20btle-sensor-600_6x5%20

https://www.heartmat...156&product=161

Ser Politiet i Nederland har stor nytte av metoden, hjelper sikkert med å surfe på AF også :-)

- Pelle 

Farang"Kwai"

Farang"Kwai"

Medlem

• Medlemmer
  • 4 518 Innlegg:

gleder meg til å handle litt duppeditter på min neste planlagte tur til bkk..

heldigvis så slipper jeg sånne her bak kassen, selv om kona føler det litt sånn i bangkok..

Not The Nine O'Clock News - HiFi Shop - YouTube

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 21 040 Innlegg:

For meg blir det en ny mobiltelefon.  Ikke av de smartmobilene som thaiene rundt meg sitter å knotter på hele døgnet.  Enten de går, sitter, ligger eller kjører motorsykkel.

Rett og slett en mobiltelefon, og en mobiltelefon man har over 20 timers taletid på.  Bruker en mobiltelefon til å ringe med jeg.

https://www.elkjop.n...ker-er-tilbake/

Bortsett fra det så døde min nyeste 27" iMac som er kun 3 år gammel.

Men ingen fare.  De gamle er best sies det.  For MacBook Pro fra 2007 og Mac Pro fra 2006 fungerer.

A.H.

Vedlagt(e) fil(er)

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 21 040 Innlegg:

Apple slår for en gangs skyld på stortromma, når det gjelder sine datamaskiner:

En ny Macbook.  En ny MacBook Pro.  Ny iMac både 21,5" og 27".  Samt en helt enorm ny 27" iMac Pro som vil komme i slutten av året.  Alt i en skjerm og 4 TB SSD disk lar seg høre med iMac Pro samt 128 GB minne og masse annet.  Prisen på nye iMac Pro nevnes ikke.  Heldigvis.  Men kanskje det følger med valium ved kjøp av den nye iMac Pro???????   ;-)    :-o    :smile: 

https://www.apple.com/no/mac/

A.H.

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 487 Innlegg:

Har skaffet med de nye airpods fra apple.

De er virkelig intuitiv i grensesnittet og funker som en kule.

Meget fornøyd.

:)

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 195 Innlegg:

Har skaffet med de nye airpods fra apple.

De er virkelig intuitiv i grensesnittet og funker som en kule.

Meget fornøyd.

:)

hva kostet de? i norge

koster 6900 baht ( 6 ukers ventetid)

hvor lenge varer batteri?

Dette innlegget har blitt redigert av Riflefish: I dag, 10:50

Also tagged with one or more of these keywords: AF

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere