Gå til innhold

Foto

Phings Thailand

* * * * - 3 Stemmer

• Stengt emne Dette emnet er låst
142 replies to this topic

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

Ikke ta denne bloggen på alvor - den er bare løgn og et sammensurium av tøv og sammensatt bedrag og juks og fanteri.
Prøv heller noen bablesider jeg ikke husker navnet på-

Jeg vil ikke kalle dette et reisebrev - da heller et oppholdelsesbrev, siden jeg har bodd her i landet i ganske mange aar - ogsaa litt fra og til, med bl. a 4 aar i norge sammen med familien, noe som gjor at jeg i dag kan snakke norsk med begge doetrene. Noe som er en stor fodel, ikke minst fordi jeg behersker spraaket thai ganske begrenset.

Jeg satt og snakket ned noen horer i natt, fordi jeg ikke fikk sove og tok meg en moppetur, og endte opp der det fortsatt var vaakne folk en kunne slaa av en prat med.

Det var forsaavidt artig og greit nok.

Jeg skriver det ogsaa for aa sette litt paa spissen hvordan jeg er blitt kjent med Thailand - ved aa ha kontakt med alle slags typer mennesker. Det har vaert laererikt og skapt en innsikt i thaikulturen som har vaert vettug aa baere med seg. 

Jeg beklager at det fake programmet ikke har de norske bokstavene, og naa har tatt de 2 siste.

Haaper teksten allikevel er forstaaelig. Skal se om jeg faar kjopt meg en ny pc - eller ordnet den jeg har.

Selv om det har gaatt litt i staa for meg den siste tiden, og de siste aarene, tror jeg at jeg er ferdig med det verste, og kan se verden i oynene igjen rimelig klart. Saa dette er mitt forsoek paa aa bidra med noe jeg har kritisert forumet for aa ha for lite av. Tekst og bilder av noe som kan vaere interessant for flere enn meg selv. Faar haape det holder stikk

Det er andre dyktige bidragsytere her, men haaper det er plass til flere - og jeg velger aa bruke denne delen av forumet. Saa faar vi se hvor mye jeg har aa bidra med - men skal prove aa gjore mitt beste.

RobertX

RobertX

Medlem

• Medlemmer
  • 977 Innlegg:

Håper vi får flere innlegg Mr P! Syntes det var interessant å få et innblikk i "ditt" Thailand og den verden du beveger deg i.

Håper de tekniske problemene ordner seg.

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 737 Innlegg:

Mr. Phing har etter eget ønske frasagt seg muligheten til å poste videre på asiaforum.

admin.

Also tagged with one or more of these keywords: Thailand

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere