Gå til innhold

Foto

Reiseforsikring for 6 mnd

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
28 svar til dette emnet

kaa

kaa

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 31 Innlegg:

Betal reisene med kreditkort som Mastercard OL. så er reiseforsikring inkludert for ett vist antall dager.

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 896 Innlegg:
Men vær obs på max er 90 dg :-)
Alterativ kan muligens være tegne for resten i et thai-selskap.
Kansje andre medlemmer vet noe om d?? :-)

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 440 Innlegg:

Men vær obs på max er 90 dg :smile:
Alterativ kan muligens være tegne for resten i et thai-selskap.
Kansje andre medlemmer vet noe om d?? :smile:

Vet ikke så mye annet enn at reiseforsikringene man får ved kredittkortkjøp kan være så ymse. Noen er helt elendige. Så det lønner seg sikkert å hakke seg gjennom de noen hundre sidene med vilkår og særlig være oppmerksom på alt med veldig liten skrift.

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 896 Innlegg:
Det stemmer det.
Du kan gamble med mye men jeg ville ikke anbefale gjøre det med forsikringene.
Få de forsikringene du skal ha, betal prisen og spar heller pengene på andre områder :smile:

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 406 Innlegg:
har super reiseforsikring i europeiske..inntil 60 dager pr tur..holder i massevis..å forlenge koster mere enn en flybillett t/r
barang labø(khmer)

Thaituristen

Thaituristen

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 171 Innlegg:

Europeiske har nå reiseforsikring inntil 90 dager. Jeg hadde en vanlig inntil 60 dager og ringte for å kjøpe 30 dager ekstra, da sa de at nå hadde de begynt med opptil 90 dagers forsikring. Mener den kostet 2200 mer en 60 dager. Skulle jeg kjøpt 30 dager ekstra så ville det kostet meg samme summen, fordelen nå er at om jeg reiser på enda en 3 måneders tur i år, så koster ikke den andre turen noe ekstra i forsikring, da har jeg spart 2200 kroner

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 406 Innlegg:
europeiske er best syns jeg..god oppfølging..de har kontor i Bangkok også som bistår..har aldri trengt assistanse..men tar ingen sjanser..man vet aldri hva som kan skje..skjønner ikke de som gambler å reiser hit uten forsikring
barang labø(khmer)

Tomas

Tomas

Medlem

• Medlemmer
  • 317 Innlegg:

europeiske er best syns jeg..god oppfølging..de har kontor i Bangkok også som bistår..har aldri trengt assistanse..men tar ingen sjanser..man vet aldri hva som kan skje..skjønner ikke de som gambler å reiser hit uten forsikring

Hvordan kan du mene at de er best, uten å ha sendt de krav ?

Jeg kun betalt for forsikring en gang. Det var når jeg bodde Bangkok et år. Bupa, og kostet vel 12000 bt per halv år.

Ellers har jeg benyttet meg av gratis metoden igjennom Dinners og Bank Norwegian, de siste 15 årene. Har sendt to krav til Bank Norwegian (AIG). Dette gikk smertefritt.

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 406 Innlegg:
jeg har venner å familie som ble rammet under tsunamien her..de anbefalte europeiske..ingen problemer iflg dem..derfor valgte jeg dem
barang labø(khmer)

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere