Gå til innhold

Foto

Norsk Tv i Thailand på Pc.

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
45 svar til dette emnet

Mai

Mai

Medlem

• Medlemmer
  • 56 Innlegg:

Hei. Nå sitter eg på et Hotel i Thailand (Sisaket) mens kona besøker sin famelie. Er de noen som vet om en enkel og sikker måte for og få se Norsk Tv på min Pc her nede ? Takker masse for svar.:)

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Hei. Nå sitter eg på et Hotel i Thailand (Sisaket) mens kona besøker sin famelie. Er de noen som vet om en enkel og sikker måte for og få se Norsk Tv på min Pc her nede ? Takker masse for svar. :)

ingen problem men deter da gårsdagens programmer, de legger ut dagsrevyen  før kl 2400 norsk tid som regel 

ps noen programmer for en ikke se i utlandet

ps så akkurat trygdekontoret om "milionærer"!?

https://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret

https://tv.nrk.no/programmer/utland

Dette innlegget har blitt redigert av tyvhans: 10 mars 2016 - 07:20

Pain is temporary, honor lasts forever.

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 663 Innlegg:

To alternativer:

1. Bruk VPN og koble deg til norsk server. Da kan du gå inn på NRK på nettet og se NRK-TV på PC. 

Noen VPN er gratis og noen koster penger. Selv bruker jeg HideMyAss som koster noen kroner i året.

2. Søk opp Eurochannel på nettet og installer TVNOO. Dette programmet går bare på PC og ikke på MAC. Doner Euro til Eurochannel og få brukerID (din epost) og passord. Regn med noen timer fra du donerer penger til du kan se TV. Husk tidsforskjellen Norge/Thailand. Med dette programmet kan du se de fleste norske kanaler.

NB!

For begge alternativer gjelder at du har brukbar hastighet på nettet. Erfaringsmessig er internett på hoteller i Thailand for dårlig til å streame TV, har prøvd begge alternativer. Bruker du TVNOO på dårlig nett så har du ikke bare dårlig TV selv, men du lager problemer for andre brukere av TVNOO.

• Mai liker dette

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

du trenger ikke bruke vpn, det er et selskap i uk som har norske å svenske å danske ch

http://www.european-iptv.com/

du trenger ikke noen box du for den rett på din pc, bra bilde å lyd selv om jeg laster ned, men du må ha ok internett få det inn

• Mai liker dette

Mai

Mai

Medlem

• Medlemmer
  • 56 Innlegg:

Takk.Eg får ikke tak i en slik boks her i Si Sa Ket, tenkte de var en annen mulihet for og se tv på pc.Men takk for at du prøver og hjelpe meg.:)

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

Takk.Eg får ikke tak i en slik boks her i Si Sa Ket, tenkte de var en annen mulihet for og se tv på pc.Men takk for at du prøver og hjelpe meg. :)

du trenger ikke box

I give up

I give up

Medlem

• Utestengte brukere
  • 3 860 Innlegg:

VPN er en helt utmerket og forholdsvis billig måte å se på NRK "live" i Thailand.

http://www.10bestvpn...650958

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

VPN er en helt utmerket og forholdsvis billig måte å se på NRK "live" i Thailand.

http://www.10bestvpn...650958

hvor mye bet du for vpn?? jeg bruker ikke vpn i hele tatt for se alle norske,svenske å danske + en del eng kanaler

I give up

I give up

Medlem

• Utestengte brukere
  • 3 860 Innlegg:

hvor mye bet du for vpn?? jeg bruker ikke vpn i hele tatt for se alle norske,svenske å danske + en del eng kanaler

Jeg har bare forsøkt en leverandør (Pure VPN). Jeg betaler 90 kr/måned, men for 1 år så er prisen rundt 35 kr./måned. Det finnes også alternativer som er gratis.   

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

hvorf skal man ha vpn når man slippe det

I give up

I give up

Medlem

• Utestengte brukere
  • 3 860 Innlegg:

hvorf skal man ha vpn når man slippe det

Nå sitter TS på et hotellrom i Thailand og ønsker en ENKEL tilgang til norsk tv. Og TS får også tilgang til mange andre land enn Norge. Både Sverige, Danmark, England og Irland kan ha interessante tv-kanaler. 

norwind

norwind

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 692 Innlegg:

du trenger ikke bruke vpn, det er et selskap i uk som har norske å svenske å danske ch

http://www.european-iptv.com/

du trenger ikke noen box du for den rett på din pc, bra bilde å lyd selv om jeg laster ned, men du må ha ok internett få det inn

Den koster fra 25 euro ser jeg.Så hva er bra med denne???

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Det fins fordeler og ulemper med både iptv og vpn.

Som jeg har sett det, får man tilgang til alle de norske kanalene med iptv, mens man ikke får direkte tilgang til de samme med vpn. Så spørsmålet er vel egentlig; hvilke norske kanaler vil du se på?

Selv bruker jeg Astrill VPN (kjøpeversjon 70$ pr år), og ser da NRK direkte. Vet at jeg bl.a. ikke kan se Tv2 Sumo (har prøvd), men vet ikke hvordan det er med de andre norske kanalene.

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

Som jeg har sett det, får man tilgang til alle de norske kanalene med iptv, mens man ikke får direkte tilgang til de samme med vpn. Så spørsmålet er vel egentlig; hvilke norske kanaler vil du se på?

Selv bruker jeg Astrill VPN (kjøpeversjon 70$ pr år), og ser da NRK direkte. Vet at jeg bl.a. ikke kan se Tv2 Sumo (har prøvd), men vet ikke hvordan det er med de andre norske kanalene.

sumo må du bet for, denne linken jeg kan dere koster litt over 35 pund i mnd der har du alle norske,svensk å danske  kanalene

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

Den koster fra 25 euro ser jeg.Så hva er bra med denne???

at du slipper å bet for tv 2 alle kanalene er bra ikke noe sælig buffring jeg har prøvd med å uten nedlasning

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

Nå sitter TS på et hotellrom i Thailand og ønsker en ENKEL tilgang til norsk tv. Og TS får også tilgang til mange andre land enn Norge. Både Sverige, Danmark, England og Irland kan ha interessante tv-kanaler. 

denne pakken er det dt norsk.svensk å dansk å sky digital+ bbc for 35 pund i mnd+ at 5 prøve dager

I give up

I give up

Medlem

• Utestengte brukere
  • 3 860 Innlegg:

Du kan med en norsk IP adresse betale for å se på tv-kanaler som Eurosport. Samme gjelder med TV2 Sumo.

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Du kan med en norsk IP adresse betale for å se på tv-kanaler som Eurosport. Samme gjelder med TV2 Sumo.

Det kan man, men det var ikke saken. Jeg presiserte ganske enkelt ikke at dette gjaldt å se tv uten å betale ytterligere penger utenom VPN. :)

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

med  norske,svenske,danske + hele sky digital + hele bbc+ hele true å cth bet jeg ca 400 kr i mnd det har vært det ikke noe buffring

postman

postman

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 555 Innlegg:

Jeg abonnerer på nett-tv/streaming. Ultimate package  24.95€/mnd. Flere 100 kanaler (mange i HD) og haugevis av filmer. Alt av norske kanaler (dog ikke TV Sumo) finnes. Man binder seg for 30 dager i gangen. Funker godt på ferie i Thailand. Er veldig fornøyd med denne.

Søk på :

ntv.mx

mvh postman

Dette innlegget har blitt redigert av postman: 11 mars 2016 - 02:22

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere