Gå til innhold

Foto

Intervju hos politi

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
21 svar til dette emnet

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:

Hei,

foregår intervju for familegjenforening ved alle lensmannskontorer eller bare hos bestemte avdelinger?

goodwill

goodwill

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 775 Innlegg:

Hei,

foregår intervju for familegjenforening ved alle lensmannskontorer eller bare hos bestemte avdelinger?

Normalt ved de større politikamre, og som har Udi myndighet.

Tobbe

Tobbe

Medlem

• Medlemmer
  • 400 Innlegg:

Kona fikk nylig innvilget permanent opphold. Grei skuring, ingen interjuver, positivt med kun 2 mnd behandlingstid hos politiet i Stavanger.

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 412 Innlegg:

Kona fikk nylig innvilget permanent opphold. Grei skuring, ingen interjuver, positivt med kun 2 mnd behandlingstid hos politiet i Stavanger.

Har du tid til å liste opp hva du måtte gjøre og hvilke papirer vi må ha med? Vår tur om et par uker.

goodwill

goodwill

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 775 Innlegg:

Har du tid til å liste opp hva du måtte gjøre og hvilke papirer vi må ha med? Vår tur om et par uker.

Du får alle opplysninger greit forklart når du går inn på søknadsportalen/UDI. Der klikker du på boksen permanenet opphold, og da er du igang. Husk skjema for at dere fortsatt er gift og bor på samme adresse, fort gjort å glemme. Til slutt kommer det opp timebestilling, der kan du bare velge.

Lykke til :smile:

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:

Må inn til intervju, fikk nylig telefon.

Men har bestilt ferie om 2 uker (ikke mulig å bytte/ ikke refunderbar billett)

Håper å kunne få til et inervju før avreise så jeg ikke taper ventetid.

Får krysse fingrene, skal bestille time imorgen.

Ellers blir jeg nødt til å ta intervju og bestille nye billetter igjen etterpå :(

Dette innlegget har blitt redigert av Mark: 21 februar 2016 - 19:52

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:
Hei
For timebestilling til intervju kan det gjøres gjennom sentralbord og gjeldende åpningstid hos politiet?
Eller må jeg ringe utlendingsseksjonen i den korte telefontida den er åpen? Noen som vet?

goodwill

goodwill

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 775 Innlegg:

Hei
For timebestilling til intervju kan det gjøres gjennom sentralbord og gjeldende åpningstid hos politiet?
Eller må jeg ringe utlendingsseksjonen i den korte telefontida den er åpen? Noen som vet?

Du kan bestille time hos politiet, du ringer bare 02800, hvor du deretter grunngir hvorfor du ønsker opppsatt time før du drar på tur.

I de fleste tilfeller ordner det seg. En bekjent av meg fikk endret timeavtale, så det går bra.

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:
Fikk rask time til intervju 👍

Dette innlegget har blitt redigert av Mark: 22 februar 2016 - 14:55

Tobbe

Tobbe

Medlem

• Medlemmer
  • 400 Innlegg:

Er som goodwill sier, UDI selfservice. Bruk også sjekklisten på UDI sine sider. For min del tror jeg det er viktig å være pinlig nøyaktig med utfyllingen av de forskjellige dokumentene, finpusse datoene for feriereiser etc slik at de matcher pass osv. Levere ordentlige kopier gjerne med 100 g papir. Den siste der har jeg ikke belegg for men tror ikke det skader :).

Trodde vel i utgangspunktet søknaden kunne bli en drøy affære jamfør alt som kommer ramlende inn i Norge for tiden men nei, det gikk kvikt unna.

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:

Er spørsmål basert på land, eller får fleste samme type spm?

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:
Hvor lang ventetid har dere opplevd etter intervju?

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:

:bighug::duskedamer:  :hoppoppned:

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Gratulerer, regner jeg med hehe

mao

mao

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 588 Innlegg:

Når jeg var på intervju spurte di om alt mellom himmel og jord satt der i 5 timer må være rekord

Mao

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:

brukte ca. 1 1/2 time på intervju, gikk fint.

Alt i boks nå, Hun kommre vel hit innen en uke tenker jeg når ting er pakket og ordnet ;)

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:

Gratulerer, regner jeg med hehe

Takker :)

mao

mao

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 588 Innlegg:

Grattis blir sikkert godt og få fruen hjem

Mao

Mark

Mark

Medlem

• Nye medlemmer
  • 34 Innlegg:

Hei, for dere som har vært borti dette får en stemplet passet samme dagen om en møter opp på ambassaden eller tar det noen dager? Vet det kan variere litt fra land til land

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

Når jeg var på intervju spurte di om alt mellom himmel og jord satt der i 5 timer må være rekord

ikke rart det du heter mao hahahhahaa

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere