Gå til innhold

Foto

Kalender på Asiaforum

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

AF har en kalender som dessverre er lite brukt. Her kan alle legge til hendelser som kan være av interesse for andre på forumet; eks konserter, festivaler, temakvelder, kurs mm. Bare fantasien som setter grenser, men det må jo være relatert til AF.

Kalenderen finner dere HER, og har dere noe dere mener bør på plass så legg det gjerne inn, evt send en PM til administratorer/moderatorer med informasjon.

Velkommen til asianet.no

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 555 Innlegg:

Kalenderen BØR være synlig på forsiden.  Lete etter den blir litt dumt for mange.  De fleste av oss som bor i Thailand, vi har nok kalenderen i våre bokmerker.

A.H.

Sattphalat

Sattphalat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 734 Innlegg:
Hei
Bruker en tapatalk for å lese på forumet så klarer en verken å finne forsiden eller å se kalenderen. Ivertfall så finner ikke jeg det.
Mvh

Sattpalaat - monster
Kong Wan Sattpalat -- Kakemonster

Veien er målet, målet er veien

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:
Tapatalk er jo en applikasjon med enklere muligheter for å lese forumet på mobile enheter. Man kan ikke forvente full forumfunksjonalitet på den.

Du må nok finne frem nettleseren din skal du se de tingene du nevner.

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

Som Travellingman sier, Tapatalk er en app som viser forumsdelen fra AF. Tapatalk vil ikke vise forsiden eller kalenderen som er "vanlige" websider. Tapatalk jobber på en helt annen måte rett mot databasen i med forumsinnhold og laster innholder derfra på en raskere måte enn ved bruk av vanlig nettleser.

Det er måter å kunne se kalenderen på mobile enheter hvis man ønsker:

Asiaforum sin feed for kalender ser slik ut: webcal://www.asiaforum.no/index.php?app=calendar&module=feed&section=output&cal_id=1

Informasjon fra AF sin kalender vil med letthet kunne vises på pc/nettbrett/mobil i de fleste kalender-app´er da denne feed er et standardisert format.

På AF ser kalenderen slik ut for månedsvisning:

Vedlagt fil  Skjermbilde 2015-10-02 kl. 10.19.17.png   88,36K   4 Antall nedlastinger

Har importert den til min Google Kalender og den vil vise hendelser som er satt inn, ikke fødselsdagene som vises i kalenderen på forumet:

Vedlagt fil  Skjermbilde 2015-10-02 kl. 10.28.48.png   45,98K   4 Antall nedlastinger

Slik ser det ut når jeg har lagt den til i Kalenderen på min Mac:

Vedlagt fil  Skjermbilde 2015-10-02 kl. 10.16.30.png   77,3K   4 Antall nedlastinger

Her har jeg også den på min Android telefon, kan selvsagt legges til på andre mobiler også.

Vedlagt fil  Screenshot_2015-10-02-10-45-28.png   138,89K   4 Antall nedlastinger

Velkommen til asianet.no

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Kunne med fordel fått litt sterkere farger.

Thailand Frelst

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere