Gå til innhold

Foto

Spm ang forlovelses visum og familegjenforening

* * * * * 1 Stemmer

• Vennligst logg inn for å svare
Ingen svar til dette emnet

Kent Johnsen

Kent Johnsen

Nytt Medlem

• Nye medlemmer
  • 3 Innlegg:

Jeg har funnet den store kjærligheten i Fillipinene. Hun kommer på besøk nå i september (for egen lommebok) og hvis alt går bra da så reiser jeg nedover i Januar 2016. Dette er ei dame som jeg virkelig har falt for og vil tilbringe resten av mitt liv med.

Etter å søkt på UDI sine sider så ser jeg at både forlovelse og familie gjenforening tar 12-18 mnd ifølge UDI sin guide å behandle.... Men så leser jeg her og på andre forum at man kan sende søknaden til ambassaden i manilla så behandler de dette lokalt det med kun noen få uker behandlingstid......

andre sier at det bare er gjenforening som behandles der og forlovelse sendes til udi i norge....

Jeg spør om dette da planen var hvis alt går bra at vi forlover oss der nede i Januar også gifter oss i norge...  Men med 12-18mnd behandlings tider så må vi jo heller vurdere å gifte oss på philipinene og heller søke gjenforening via manilla... for jeg kan ikke se for meg å leve 1,5 år uten min kjære...

Er det noen som har erfaring siden slutten av 2014 eller frem til nå andgående behandlings tider og hvordan man raskest kan få startet et liv sammen?

Dette innlegget har blitt redigert av Kent Johnsen: 17 august 2015 - 22:24

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere