Gå til innhold

Foto

Nesten 33% av turister returnerer til Vietnam

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
21 svar til dette emnet

giggen

giggen

Medlem

• Medlemmer
  • 297 Innlegg:

Dog hørte jeg på ticket reisebyrå her hjemme på berget, at flere og flere norske nå reiser til Vietnam.
Også flere norske bedrifter etablert i landet der nå.
Og det er jo artig.
Så nordmenn har begynt og få øya opp for Vietnam.
Men vi er for små, og for få, til og komme på noe liste over mest turister.

Landene rundt Thailand opplever økt turisme fra Norge, men nordmenn vil nok bli i mindretall uansett. Jeg mener det er liten grunn til å ikke dra til andre land enn Thailand. Jeg har ikke vært andre steder enn turiststedene, så  ingen grunn til å klage, men liker ikke den politiske utviklingen. Ikke for at Vietnam er bedre politisk, men landet anses som ett mere stabilt diktatur.

Dette innlegget har blitt redigert av giggen: 15 mai 2019 - 20:22

Soi 8

Soi 8

Medlem

• Medlemmer
  • 73 Innlegg:

Landene rundt Thailand opplever økt turisme fra Norge, men nordmenn vil nok bli i mindretall uansett. Jeg mener det er liten grunn til å ikke dra til andre land enn Thailand. Jeg har ikke vært andre steder enn turiststedene, så ingen grunn til å klage, men liker ikke den politiske utviklingen. Ikke for at Vietnam er bedre politisk, men landet anses som ett mere stabilt diktatur.

Jeg kan vel si det slik :
Hvilket land i verden har politisk utvikling man liker ?
Det er vel noe godt og noe gærnt i alle land.
Men er nok enig i at Vietnam er mer stabilt politisk enn Thailand.

Synes det er verdt og nevne at Vietnam også er den raskest voksende økonomien i Sør Øst Asia.

Så Vietnam er interessant for business, for strand ferier, for storby ferier, for historie, og andre ting.
Soi 8 is quiet and Nice!

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Vietnam

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere