Gå til innhold

Foto

Takk for meg!

- - - - -

• Stengt emne Dette emnet er låst
273 svar til dette emnet

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

*
Populær

Da har dagen kommet for dette siste innlegget mitt på forsiden av Asiaforum.no som eier og administrator.

Etter en årelang prosess hvor stadig flere andre gjøremål kom i veien for god og fremtidsrettet drifting av forumet, så annonserte jeg tidligere at forumet ville bli vurdert overført til nye krefter. Og etter en lang og grundig prosess kom en ny eier på plass som jeg er overbevist om at vil forumet det aller beste, og hvor mulighetene for videre vekst og fremgang er mer tilstede enn gjennom meg den siste tiden.

Å overlate et forum man har vært medlem av siden begynnelsen (først under et annet kallenavn, deretter som tavarish fra 12 mai 2003), og eier av siden 8 april 2005, til noen andre har sine tunge sider når man husker tilbake til alle de gode minnene herfra. Men alt har sin ende, og strengt tatt burde kanskje dette ha endt noe tidligere da tidsklemma har gjort at jeg ikke har fått brukt like mye tid de siste årene som jeg burde på forumet.

Men jeg føler vi har fått til mye sammen. Når eierskapet ble overført i 2005 var det i underkant av 500 medlemmer og rundt 19,000 innlegg i cirka 1750 tråder. Når eierskapet nå overføres i 2015 er det over 9600 medlemmer og rundt 613.000 innlegg i cirka 33800 tråder.

Og denne enorme veksten er det mange dyktige moderatorer å takke for, flere gode vikar-administratorer (ingen nevnt, og ingen glemt på begge disse - dere vet hvem dere er) og ikke minst Sjabby som har stått last og brast med den tekniske biten i så mange år at det er vanskelig å huske helt når han begynte. I tillegg til enormt mange fantastisk dyktige og skriveføre medlemmer.

Tusen takk til dere alle sammen.

Ny eier av Asiaforum.no heter Sebastian Hoel (hjemmeside: Sebastianhoel.no) og han har kjøpt forumet med en rekke tilhørende domenenavn til sitt firma som heter Hoel Digital. Sebastian meldte seg inn på forumet under prosessen med overtakelsen av forumet, så han er ikke kjent av noen her inne. Mitt inntrykk er at han er en ryddig og dyktig kar som vil gjøre sitt beste for å føre den gode arven som ligger i forumet videre.

I disse dager driver vi med overføring av eierskap av domener og kundeforhold. Sebastian blir opphøyd til Administrator, mens jeg velger å være vanlig medlem her. Sjabby og alle moderatorene fortsetter som før og etterhvert vil det nok komme litt mer informasjon fra ny eier i forhold til eventuelle endringer som vil komme her.

Det vil nok komme noen innlegg fra meg i fortsettelsen også når tiden strekker til, så selv om jeg blir borte som eier og administrator så vil jeg luske litt rundt her. Ellers kan de som vil følge med på hva jeg vil drive med videre sjekke ut www.nordbo.me som vil bli oppdatert sånn rett som det er med jevne mellomrom.

Takk alle gode venner på forumet (og det er dere alle enten jeg har kranglet eller ikke med dere) for noen helt fantastiske år. Med nye krefter nå så er jeg sikker på at vi sammen (jeg vil bidra med innlegg ved anledning) vil føre forumet mot nye høyder.

Click here to view the article

SomJar

SomJar

Medlem

• Medlemmer
  • 1 299 Innlegg:
Nå kjenner jeg lite til deg , du har jo ikke vært så synlig den korte stund jeg har vært her . Men ønsker deg lykke til videre . Kanskje det blir du som skriver reisebrev neste gang :)

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 354 Innlegg:
Velkommen til ny administrator og takk til den gamle. Håper at ny eier blir aktiv og for til forbedringer.

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 390 Innlegg:

Takk for innsatsen! 

fleksnes

fleksnes

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 345 Innlegg:

Takker for innsatsen og lykke til videre.

Velkommen til ny sjef

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:
Takker for ryddig opptreden
Lykke til videre i livet

:hoho:

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 766 Innlegg:

Takk for innsatsen tava og lykke til videre som ett fritt medlem på forumet  ;-)

Ser den nye eieren er født på Grønland og liker å reise, antar han presenterer seg selv i en annen tråd  :smile:

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:
Nå tava takker for din " innsats" som ambasadør'!

Det jeg virklig setter pris på er lontaktene som af har medført!

Ble jo venn med atle ! Og har varig vennskap med tordy, phing & walkemann!
+ den kloke " sundmøringen" som nå driver m grus og pukk :-). Men også alle

Her som har tilført mye innfo! En for glemme harde debatter og de på det som har betydd mye!

Også er det mange som jeg har hatt glede av i tråder!

Mange kloke menesker!

Pain is temporary, honor lasts forever.

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 354 Innlegg:
Overrasket over at så få av tungvekterene på asiaforum drøyer med å kommentere denne tråden. Mange av dere nøler ikke mange minuttene med å skrive i andre tråder. Og denne tråden starter er en ny epoke for asiaforum. Mange mennesker bruker mye fritid på forumet. Enkelte har skrevet 20000 innlegg. Jeg bare spør jeg, er dere skeptiske?

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 202 Innlegg:

Takker for ryddig opptreden
Lykke til videre i livet

Hei

Jeg hiver meg paa denne jeg.

torasap

torasap

Medlem

• Medlemmer
  • 16 783 Innlegg:

Lykke til som vanlig skribent på AF, tavarish, og takk for godt samarbeid!

For øvrig mener jeg at Kartago bør ødelegges

01110100 01101111 01110010 01100001 01110011 01100001 01110000

janinge

janinge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 7 965 Innlegg:

Overrasket over at så få av tungvekterene på asiaforum drøyer med å kommentere denne tråden. Mange av dere nøler ikke mange minuttene med å skrive i andre tråder. Og denne tråden starter er en ny epoke for asiaforum. Mange mennesker bruker mye fritid på forumet. Enkelte har skrevet 20000 innlegg. Jeg bare spør jeg, er dere skeptiske?

De fleste her på forumet er vel aventende?

Vi venter vel på ny eiers første innlegg.

KJÆRLIGHETENS MAKSIMUM ER KONSTANT.

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

De fleste her på forumet er vel aventende?

Vi venter vel på ny eiers første innlegg.

vi venter i spenning alle man ;-)

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Får vel trå til og ønske han lykke til, og takk for nå :-)

(ps første post siden denne ble lagt inn)

Redigert signatur

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 406 Innlegg:

Jepp. Takk for innsatsen, Tava. Og lykke til videre.  Og vi venter naturlig nok spent på Seb. ! :)

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 745 Innlegg:

Lykke til videre som (forhåpentligvis) aktivt medlem på forumet! :)

Panthip

Panthip

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 323 Innlegg:

Lykke til videre Tava, og takk for alt du har gjort for Asiaforum. Det har vært en lang vei fra Bangkok.no som også var en utmerket forløper.

Panthip
.........
เลออน
If you want something done look for a busy man, not an idle one.

jern39

jern39

Medlem

• Medlemmer
  • 1 354 Innlegg:
Kom det aldri noe presentasjon av den nye administratoren? eller er det jeg som har gått glipp av det?

torasap

torasap

Medlem

• Medlemmer
  • 16 783 Innlegg:

Kom det aldri noe presentasjon av den nye administratoren? eller er det jeg som har gått glipp av det?

Overtakelsen er ikke før i morgen (20/3)

For øvrig mener jeg at Kartago bør ødelegges

01110100 01101111 01110010 01100001 01110011 01100001 01110000

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere