Gå til innhold

Foto

Gratis filmer - Popcorntime

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
55 svar til dette emnet

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Er det den orginale popcorn appen du bruker? Jeg bruker også mac.

Nå har jeg kastet ut popcorntime-appen på maskinen og erstattet den med den fra popcorntime.io som Brikkus og Luyou anbefalte og fikk alle valgene du beskriver. Dette er bra saker! Takk for hjelp og gode anbefalinger alle sammen!

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

lol dette er suplimang til netflix  update filmer på popcorn er veldig skjelden, å det er ikke noen 5.1 eller 7.1 lyd der bare vanlig dvd lyd

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

film dokumentar om vemork tungtvannet

http://www.dailymoti...xvid_shortfilms

Pain is temporary, honor lasts forever.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

fra okupasjonen

mortenfo

mortenfo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 319 Innlegg:

Jeg ser nesten ny filmer på youtube så Taken 3 i går :) i Thailand søker movies 2015 full movies er mange filmer som jeg ikke har sett enda :)

maf

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Lastet ned Popcorn jeg også....kommer til å slette dette progr. etterhvert tror jeg.....må se litt hva de har,men det

lille jeg har sett nå er såpeopra og COPS fra 20 tilbake.....grøsssss

:hoho:

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

Moderator:

Linking til filmer og innlegging av youtube-videoer som bryter med opphavsretten er ikke tillatt.

Tråden er i grenseland når det diskuteres lagring av film som er beskyttet av lover om åndsverk.

Pr i dag er det en lovmessig oppfatning av at streaming er tillatt, men ikke nedlasting.

Forhold dere til diskusjoner om programmet i seg selv og ikke link til filmer og annet materiale som er beskyttet av lovverket.

Viser til forumsreglene:

23. Piratkopiering.

Direkte lenking til opphavsrettslig beskyttet materiale som bryter med norsk lovverk tillates ikke. Man kan derimot diskutere teknologien, programvaren og alt som omfatter P2P-fildeling.

Velkommen til asianet.no

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Moderator:

Linking til filmer og innlegging av youtube-videoer som bryter med opphavsretten er ikke tillatt.

Tråden er i grenseland når det diskuteres lagring av film som er beskyttet av lover om åndsverk.

Pr i dag er det en lovmessig oppfatning av at streaming er tillatt, men ikke nedlasting.

Forhold dere til diskusjoner om programmet i seg selv og ikke link til filmer og annet materiale som er beskyttet av lovverket.

Viser til forumsreglene:

23. Piratkopiering.

Direkte lenking til opphavsrettslig beskyttet materiale som bryter med norsk lovverk tillates ikke. Man kan derimot diskutere teknologien, programvaren og alt som omfatter P2P-fildeling.

vel, den er grei,

vel dette med piratkopiering,

var faktisk ikke klar over at det er forbudt og

se  youtube,, men  det er vel da spillefilmer en her snakker om.. eller...?

vel og spre det  nei vel....

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

vel, den er grei,

vel dette med piratkopiering,

var faktisk ikke klar over at det er forbudt og

se  youtube,, men  det er vel da spillefilmer en her snakker om.. eller...?

vel og spre det  nei vel....

De spillefilmene som var linket til hos youtube er opphavsrettslig beskyttet, og det er ikke filmselskapene som har lagt disse ut for alle fritt å se disse. Filmselskapene ønsker selvsagt å tjene penger og de tjener ingenting på å legge ut nye filmer på youtube.

Hvis du legger merke til første filmen som var lagt ut var denne "speilvendt", jeg sjekket ikke den andre filmen. Å speilvende filmer er et vanlig triks som brukes av mange som legger ut materiale de ikke har rettigheter til, som filmer og musikk.

Dette for at youtube sine filtre som søker etter slikt ikke gjenkjenner dette når det er speilvendt og ikke får fjernet det automatisk.

For de som ønsker å finne piratkopiert film og musikk må andre kanaler enn AF benyttes.

Velkommen til asianet.no

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

hvis forumet er vært i thailand så har det ikke vært det litt tenke på ;-)

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Vi får avslutte tråden og finne på noe annet....

:hoho:

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

Vi får avslutte tråden og finne på noe annet....

lol

negah53

negah53

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 571 Innlegg:

Jeg harselerte litt i denne tråden, for en tid tilbake  .Sorry ;-).

Jeg har besøkt denne tjenesten. Den er jo kjempe. Flott kvalitet og et fantastisk utvalg i filmer. Vi måtte riktignok laste inn " BETA VERSJON" , da den var fri for spørsmål om å oppgi kredittkort nr osv.

Så nå har vi filmkveld både titt og ofte................... :smile:. Kona er ganske glad i de mange gode animasjonsfilmene.

Negah53

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:

Moderator:

Viser til forumsreglene:

23. Piratkopiering.

Les denne, litt uklart om lovlig eller ikke.

http://www.side3.no/...ig/8558444.html

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

popcorntime er lovlig i norge

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Problematikken hadde vært mindre aktuell om man hadde tilbydere, for eksempel netflix, som faktisk kunne tilby siste nytt på filmfronten i stedet for flere år gammelt materiell.

Platebransjen har løst dette greit med tjenester som spotify og wimp, og denne bransjen var i mine øyne ende verre en filmbransjen (joda, enkelte er inne på begge sider) mht å melke kundene sine, er jo 20 år siden en ny cd kostet 200 kroner og det var på den tiden mye penger for noen titalls minutter musikk hvorav kanskje bare ei låt eller to var lytteverdig.

Forandringene er tvunget frem av publikum og bransjen har måttet tilpasse seg, ingen tvil om at det gagner kjøperne og fansen at prisen for tilgang til musikken er moderat og artistene må gjøre seg mer tilgjengelig gjennom å turnere for å få inntekter.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere