Gå til innhold

Foto

Gratis filmer - Popcorntime

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
55 svar til dette emnet

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Der tar du feil. Slå av slett etter bruk. Du bestemmer selv hvor de skal lagres. Standard er download/popcorntime på mac..
Du kan bare starte opp en film og sette den på pause. Da lastes den ned, og har den til senere bruk.
Meget grei måte for å laste ned film. Nedlastingen går utenfor flaskehalsen for web så hastigheten er upåklagelig.

Bra tips, det må jeg prøve :) hvor finner jeg denne innstillingen?

Dette innlegget har blitt redigert av olek: 28 januar 2015 - 19:57

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:

Bra tips, det må jeg prøve :)

Faktisk i den orginale appen til android er det valg på bare download eller se nå.
Har den også på jailbreaket ipad, der også lagres filene hvis en slår av slett etter download.
Men tror det er mye pekere til piratebay, så det er mye som ikke starter for tiden.

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Hva med Macbook Pro? Finner ikke valget...

Beklager for å bruke tråden din tyvhans, men når du kommer inn vil du også lure på dette :)

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:
Innstillinger slå av clear cache folder on exit. Beste appen har android så jeg anbefaler telefonen/brettet hvis det er android. Iphone må jailbreakes.
En liten bakdel, må laste ned tekstfil selv.

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Det er ikke noe som heter "Innstillinger" på denne MacBooken og ei heller i Popcorn Time-applikasjonen på maskinen men stopper her.

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Det er ikke noe som heter "Innstillinger" på denne MacBooken og ei heller i Popcorn Time-applikasjonen på maskinen men stopper her.

Jeg kjenner ikke til Mac da jeg har pc, men her er innstillingene markert ved et rundt ikon, lengst oppe til høyre. La ikke merke til om det sto innstillinger når man holder muspekeren over ikonet. Men det er som sagt ikonet lengst til høyre.

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Hva med Macbook Pro? Finner ikke valget...

Beklager for å bruke tråden din tyvhans, men når du kommer inn vil du også lure på dette :)

vel no problem, dette skal  vi få te!

men utrykket "jailbreak" høres dramatisk ut ,, :-o

Pain is temporary, honor lasts forever.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Sjekk om brukeren har Admin rettigheter (Brukere og grupper i Systemvalg) , hvis ikke så må du bruke en Admin bruker .

Navnet er ofte Administrator eller admin og passordet er normalt lagt inn under installasjon av maskinen når den var ny:

PS

Det ser ut som at det ikke er passord satt for den brukeren du er logget på med.

:)

jeg bruker ikke passord på denne maskina,

vel kansje det er problemet!

har såpass mye passord i hutogpine at vel har  vel begynt med noe enklet  bruker jo ikke  maskin til anneten nyheter surfing  etc ikkno

betaling eller noe som er konfidisielt,, vel en kommer ikke meg som brukeralikevel..

så deter lett for PST  og følge meg,, har ikkno og hemmlig eller honkyponky :-o

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Sjekk om brukeren har Admin rettigheter (Brukere og grupper i Systemvalg) , hvis ikke så må du bruke en Admin bruker .

Navnet er ofte Administrator eller admin og passordet er normalt lagt inn under installasjon av maskinen når den var ny:

PS

Det ser ut som at det ikke er passord satt for den brukeren du er logget på med.

:)

thanks takk danke,, vel  nå fikk jeg innstalert programmet, !

jeg la inn passord.  jeg hadde  kun bruker og passord åpen, ivertfall nå er programmet på plass og detsrømmer på med filmerså for jegse nå da  , men 1000 takk  for support :danser: :duskedamer:

ps akkurat nå er interneet så svakt,, det hender, får ikke sett nrk. men som sakt dette løste problemet,,

og jeg bruker nå et "velbrukt" passord  har tilbakestilt  så det er kun fra apple  kok ooo takk

Dette innlegget har blitt redigert av tyvhans: 29 januar 2015 - 06:01

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

vel nå ser jeg første filmen  1000 takk again!!  :-)

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:

I popcorn applikasjonen.
Tannhjulet ved siden av hjertet. Høyre oppe hjørne til venstre for søkefeltet. Da får du opp setting.
Nederst så har du avkryssingsbox for. Clear cache folder on exit. Ta vekk krysset.
Du kan også bestemme hvor cache folder skal lagres.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

dere er noen kløner, jeg gjore dette på første forsøkkkkkkk

vel, hadde det gått greit så hadde ikke jeg trengt og  få råd,

for og legge in programmer som ikke er  apple så må en  Bryte seg nermest inn"  bruker en ikke passord får en ikke unlokket  tilgangen

til og  laste inn programmen , vel i ettertid  erdet enkelt, men som nemt jeg måtte legge inn passord for og "unlock maskina for og

mota,innstalere programmet,, takket være   til god hjelp  i denne tråden!

så af har i grunn fungert godt, at vi hjelper hverandre, i steden for og som  implesitt kaller meg en dumskalle

Dette innlegget har blitt redigert av tyvhans: 29 januar 2015 - 16:57

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

I popcorn applikasjonen.
Tannhjulet ved siden av hjertet. Høyre oppe hjørne til venstre for søkefeltet. Da får du opp setting.
Nederst så har du avkryssingsbox for. Clear cache folder on exit. Ta vekk krysset.
Du kan også bestemme hvor cache folder skal lagres.

Søkefeltet er til venstre. Intet hjerte, intet tannhjul. Tipper disse applikasjonene ikke er like og har noe forskjellige muligheter.

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

En fin sortering er at man kan sortere etter popularitet på imdb.

negah53

negah53

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 571 Innlegg:

Det var da mye mas for å spare "peanøtter". Hvis det er så vanskelig, hvorfor ikke bare gå på et marked og kjøpe  piratkopi filmer til en billig penge.  Utvalget er bra !!

Kos dere med filmer 24/7 hvis det er målet...............

Negah53

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:

Søkefeltet er til venstre. Intet hjerte, intet tannhjul. Tipper disse applikasjonene ikke er like og har noe forskjellige muligheter.

Er det den orginale popcorn appen du bruker? Jeg bruker også mac.

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:

Det var da mye mas for å spare "peanøtter". Hvis det er så vanskelig, hvorfor ikke bare gå på et marked og kjøpe piratkopi filmer til en billig penge. Utvalget er bra !!

Negah53

For oss gamle traverne som har vært med på dette kjøret fra først på 80. Da er det ikke å få sett film som er viktig.
Det er å utfordre og lære hva som er mulig. Når en føler alt er utforsket så er det ikke sikkert det blir sett en eneste film med popcorn. Det er det jo andre måter som egner seg mye bedre til.

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Er det den orginale popcorn appen du bruker? Jeg bruker også mac.

Heisann, jeg kan sjekke det, men ikke akkurat i kveld :)  Sånn ellers til utviklingen i tråden så liker jeg peanøtter men har ikke tid til å se på film 24/7

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Det var da mye mas for å spare "peanøtter". Hvis det er så vanskelig, hvorfor ikke bare gå på et marked og kjøpe  piratkopi filmer til en billig penge.  Utvalget er bra !!

Negah53

gav akkurat bort 1000 action filmer da jeg flyttet, 

for meg og få tak i  piratfilmer gårdet en dag for meg.og er jeg der de har filmer en gang imnd så komer jeg tilbake med 5-10 filmer

og utvalget er ikk så  innmari stort,

ofte er det rassia ogda er  bordene tømt!

negah53

negah53

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 571 Innlegg:

Ok. Peanøtter var bare ment som en liten spøk. Det kan godt være jeg selv benytter meg  av tipsene når den tid kommer at jeg bor i thai hele vinteren. Bare for å finne ut av ting. ;-). Ha en fin dag alle dere.......................i :thailand:.

Piratkopiene som jeg tidligere har kjøpt, har forresten vært av veldig vekslende kvalitet.

Negah53

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere