Gå til innhold

Foto

Oppgrader til Business Class

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
23 svar til dette emnet

janinge

janinge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 7 965 Innlegg:

Er det virkelig pengene vært å betale for business til Asia, 5000 nok. ekstra?

Nå er jeg en "gammel mann" men savner ikke business.

Bestiller alltid midtgang, da kan jeg strekke bena når jeg ønsker.

Trett når du kommer frem? Hva så? Der kan du jo sove litt ekstra, dessuten, mye enklere å skifte døgnrytme.

KJÆRLIGHETENS MAKSIMUM ER KONSTANT.

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

Er det virkelig pengene vært å betale for business til Asia, 5000 nok. ekstra?

Nå er jeg en "gammel mann" men savner ikke business.

Bestiller alltid midtgang, da kan jeg strekke bena når jeg ønsker.

Trett når du kommer frem? Hva så? Der kan du jo sove litt ekstra, dessuten, mye enklere å skifte døgnrytme.

Hvorvidt Business Class er verdt pengene er jo veldig individuelt, men må selv si at hadde bankkontoen vært større hadde det blitt valgt hver gang.

Etter å ha prioritert litt annerledes noen reiser finner jeg reiser mye mer behagelig på Business; innsjekking, lounge, seter, støynivå, søvn, service, servering - alt er med på å løfte reisen. Selve flyturen blir også en positiv del av ferieopplevelsen og jeg har aldri vært så uthvilt og tilpasset til døgnrytme som etter tur på Business.

Selv finner jeg meg sjelden til rette i setene på økonomi, prøver så langt det lar seg gjøre å få nødutgang og vindusplass. Vindusplass da jeg har roen ganske godt, og det å sitte i midtgang med folk som skal ut "hele tiden" ikke er noe for meg.

Er vel også kanskje litt merkelig da jeg liker å sitte å se ut og gjerne om jeg gjenkjenner terrenget og byer jeg flyr over, med kamera lett tilgjengelig også.

Jeg har de siste årene vært relativt tro mot noen få flyselskap og opparbeidet noe bonuspoeng, for meg er det oppgradering til Business som frister ved uttak av poeng, og ikke en gratis tur. Neste tur er det nok poeng til oppgradering, og jeg ser frem til den turen :)

Velkommen til asianet.no

Karl35

Karl35

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 448 Innlegg:

http://www.dn.no/nyh...atfly-til-davos

Det er også De som kunne trenge og nedgradere galskapen :\

Balders

Balders

Medlem

• Medlemmer
  • 55 Innlegg:

Norwegian gir 20 % på premium flex billetter, Dette gis som bonus poeng til neste reise.  Når jeg bestilte nå så kom tur/retur bangkok i februar på 8500 etter at rabatten var trekt i fra :)

Verdt å betale noen kroner ekstra 

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere