Gå til innhold

Foto

Hvilke duppedingser har du?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
91 svar til dette emnet

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 080 Innlegg:

Dermed kan en også automatisk oppdatere vekten i f.eks. Runkeeper.

????? Hva er nå dette for en applikasjon???

Slik tenkte jeg da jeg først leste ordet på norsk.

Etterpå skjønte jeg at det var et engelsk uttrykk og det forandrer jo hele saken! :)

(Itis Apiss Potanditis Abigone) :)

Xyzzy01

Xyzzy01

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 290 Innlegg:

????? Hva er nå dette for en applikasjon???

Slik tenkte jeg da jeg først leste ordet på norsk.

Etterpå skjønte jeg at det var et engelsk uttrykk og det forandrer jo hele saken! :)

(Itis Apiss Potanditis Abigone) :)

(Nytter sjansen til å svare på et retorisk spørsmål  ;)

Runkeeper er en app for løping og annen fysisk aktivitet. Gratis, og testvinner på Dinside og Amobil. Den integrerer også mot mange andre apper. Jeg synes det er svært motiverende å se på resultatene på de faste løperutene mine - f.eks. å se når resultatene fra denne sesongen begynner å nærme seg toppnivået fra sesongen før. Eller enda bedre, ny pers :)

Runkeeper har også treningsplaner, som kan hjelpe deg å nå et mål.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

ja litt tøft, tok den ned fra loftet da vi skulle på konsert med kim larsen, fullt hus på oppvarming :)

neste blir kanskje bob dylan skiver i juli. :)

bruker den ikke ellers

turte ikke vente lenger, det hadde blitt krise

:smile:

Dette innlegget har blitt redigert av jing: 27 mai 2014 - 22:19

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 162 Innlegg:

De fleste har vel denne eller tilsvarende? 

http://www.elkjop.no...5#tab-more-info

:smile:

Kanskje den viktigste duppedingsen å ha.   Men den kan kanskje skremme folk en del.   Best å lukke øynene kanskje, og leve i fred med duppedingser som gir litt "kjøtt på beina".   Eller fett?

A.H.

Bragemann

Bragemann

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 16 Innlegg:
Akkurat paret Samsung Galaxy S5 , Samsung gear 2 og Samsung Galaxy Tab Pro , prater utmerket sammen bare fryd og gammen, ellers så er huset fullt av andre duppedingser både fra Apple og andre men ting fungerer

Sent fra min SM-T520 via Tapatalk

Sattphalat

Sattphalat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 734 Innlegg:

Hei

Hjelper ikke med duppedingser hvis en ikke har strøm. Kjøpte meg en sånn en i fjor .

http://www.xxl.no/vi...1092981_1_style

Siste duppedingsen min. bare måtte ha.

Sattpalaat - monster
Kong Wan Sattpalat -- Kakemonster

Veien er målet, målet er veien

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

jaja, her venter jeg på levering fra www.abpris.com og tracking nummeret var invalid, så der ser jeg ingenting. Kelkoo har ikke giddet å svare på henvendelsen og synes vel at det ikke er deres ansvar. Ser jo på google søk, at det har vært mange og mye problemer med dette firmaet i lang tid, og da burde det ha vært mulig å luke ut det fra deres norske søkeside. Eller hva?

Redigert signatur

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

jaja, her venter jeg på levering fra www.abpris.com og tracking nummeret var invalid, så der ser jeg ingenting. Kelkoo har ikke giddet å svare på henvendelsen og synes vel at det ikke er deres ansvar. Ser jo på google søk, at det har vært mange og mye problemer med dette firmaet i lang tid, og da burde det ha vært mulig å luke ut det fra deres norske søkeside. Eller hva?

Jeg har iallefall luket dem ut fra listen over de jeg noen gang vil kjøpe noe fra.

Må være utrolig irriterende for deg, så jeg håper de snart får levert som dere har avtalt og at det ikke blir mer rot.

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:
Da ble det jammen epletelefon på kona også og dermed er også hun fullstending synkronisert in the apple community.

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:
Her er bilde tatt fra min siste duppedings

Dette innlegget har blitt redigert av oker: 01 juni 2014 - 18:05

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 080 Innlegg:

Her er bilde tatt fra min siste duppedings

Er det spionkamera? (Kan ikke se noe! :) )

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:

Er det spionkamera? (Kan ikke se noe! :) )

Prøvde å legge ved bilde men ser ut til å gå galt. Prøver igjen

Vedlagt(e) fil(er)

• Vedlagt fil  image.jpg   128,67K   6 Antall nedlastinger

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:
Et til fra litt lavere høyde.

Vedlagt(e) fil(er)

• Vedlagt fil  image.jpg   193,84K   5 Antall nedlastinger

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Da kom min nye Iphone hvit/grå. So far so good, alt ser ut til å være i henhold. Fra mottatt ordre 11 mai, til idag

Redigert signatur

sjabby

sjabby

Tøffel

• Medlemmer
  • 2 906 Innlegg:

Prøvde å legge ved bilde men ser ut til å gå galt. Prøver igjen

Hvilken dings har du? :)

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:
DJI visjon flygende camera.
Kan filme eller ta bilder. Ser live på iPhone iPad når du er oppe.
Selv bestemor kan fly det. Innebygget gps så når du slipper styringen så står det bom stille på samme plass.
Uklar disse bildene mye vind så litt urolig. Og jeg har skadet Lia så det er et mørkt parti i bildet.

oker

oker

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 913 Innlegg:
http://www.dji.com/p...hantom-2-vision

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:
Forskjellige typer Dr. Dre hodetelefoner, mye jallaplastic, men blant annet Beats Pro Monster Detox Limited Edition ser greie ut og selges til latterlige priser her. Regner med at dette er kopier, men lyden er upåklagelig. Tar med meg nevnte modell hjem nå. Noen andre som har kjøpt og som kan si noe om holdbarheten?

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 1 805 Innlegg:

Forskjellige typer Dr. Dre hodetelefoner, mye jallaplastic, men blant annet Beats Pro Monster Detox Limited Edition ser greie ut og selges til latterlige priser her. Regner med at dette er kopier, men lyden er upåklagelig. Tar med meg nevnte modell hjem nå. Noen andre som har kjøpt og som kan si noe om holdbarheten?

Jeg kjøpte Beats hodetelefoner, kopier i2013. De er like solide og virker like bra enda. Men de jeg kjøpte er litt stramme å ha på, litt sliten i ørene hvis man har de på lenge. Fikk ekte Beats lite senere, og merker ikke noe forskjell i lyden. Så den kopien var bra kjøp. Fine å ha på fly, for å slippe all ekstra lyd utenom..

Dette innlegget har blitt redigert av Asiagirl: 05 januar 2015 - 09:53

Dovregubben

Dovregubben

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 550 Innlegg:
Jeg var ute en tur i romjulen og kjøpte meg et par Bose qc25 hode telefoner. Jeg ser de har fått mye ros her på forumet før, og det fortjener de absolutt etter min mening. Jeg sliter med støyskader og tinitus til daglig, men når jeg slår på støyreduksjonen, så øker diskanten og "sminker"over en god del av tinitussen. Mao. midt i bliken for meg, men ikke sikkert for andre som sliter med det samme. Forøvrig så er de forbausende efektive mot bakgrunsstøy, og behagelige på hodet.
"Man glemmer det man vil huske,
og husker det man vil glemme...."

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere