Iphone 4, iPhone 5, iPod Touch, iPod Classic, iPad, Airport Extreme (pensjonert), Airport Express, Airport Time Capsule, Apple TV (Ny og gammel utgave), Denon Surround forsterker (som alt er koblet til: Grammofon, Videospiller, CD-spiller, BlueRay spiller, Kabel-TV, AppleTV, TV), MacBookPro, Dell Latitude, Fuji Xenon farge-laser skriver, HP farge-ink skriver (pensjonert). En haug med eksterne hard-disker, esker med kabler og annet digitalt utstyr.
Problemet med duppeditter er at det kommer stadig nytt og gammelt finner ikke nytt liv. Da hoper det seg opp i skuffer, skap og boder.
iPad er det stort sett bare kona som bruker, selv foretrekker jeg MacBookPro. Dell er grei til programmer som ikke går like bra på Mac.
Har aldri sett film på hverken iPad eller datamaskin og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Foretrekker størst mulig "lerret". Har til nå ikke lastet ned film via AppleTV. Det er en opsjon mulig bare på den nye AppleTV (lille sorte), og den har jeg ikke hatt så lenge. Den forrige utgaven (den flate noe større hvite) hadde ikke denne muligheten. Bruker AppleTV mest til å spille musikk samt se på bilder.
Nettflix har dårlig tilbud i Thailand, men har heldigvis en norsk Applekonto så jeg kan leie/kjøpe film fra iTunes Store om jeg vil. Pussig at leieprisen på en film der koster omtrent det samme som en kjøpefilm i butikkene her. Blue Ray derimot er vanvittig dyrt i Thailand, så det har jeg kuttet ut.