Gå til innhold

Foto

Hvilke duppedingser har du?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
91 svar til dette emnet

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Det er jo tøft!
Selv kastet jeg hele platesamlingen min en schitzofren formiddag for noen år siden.
Det gjør fortsatt litt vondt i sjela hver gang jeg tenker på det...

ja litt tøft, tok den ned fra loftet da vi skulle på konsert med kim larsen, fullt hus på oppvarming :)

neste blir kanskje bob dylan skiver i juli. :)

bruker den ikke ellers

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 144 Innlegg:

Iphone 4, iPhone 5, iPod Touch, iPod Classic, iPad, Airport Extreme (pensjonert), Airport Express, Airport Time Capsule, Apple TV (Ny og gammel utgave), Denon Surround forsterker (som alt er koblet til: Grammofon, Videospiller, CD-spiller, BlueRay spiller, Kabel-TV, AppleTV, TV), MacBookPro, Dell Latitude, Fuji Xenon farge-laser skriver, HP farge-ink skriver (pensjonert). En haug med eksterne hard-disker, esker med kabler og annet digitalt utstyr.

Problemet med duppeditter er at det kommer stadig nytt og gammelt finner ikke nytt liv. Da hoper det seg opp i skuffer, skap og boder.

iPad er det stort sett bare kona som bruker, selv foretrekker jeg MacBookPro. Dell er grei til programmer som ikke går like bra på Mac.

Har aldri sett film på hverken iPad eller datamaskin og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Foretrekker størst mulig "lerret". Har til nå ikke lastet ned film via AppleTV. Det er en opsjon mulig bare på den nye AppleTV (lille sorte), og den har jeg ikke hatt så lenge. Den forrige utgaven (den flate noe større hvite) hadde ikke denne muligheten. Bruker AppleTV mest til å spille musikk samt se på bilder.

Nettflix har dårlig tilbud i Thailand, men har heldigvis en norsk Applekonto så jeg kan leie/kjøpe film fra iTunes Store om jeg vil. Pussig at leieprisen på en film der koster omtrent det samme som en kjøpefilm i butikkene her. Blue Ray derimot er vanvittig dyrt i Thailand, så det har jeg kuttet ut.

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 144 Innlegg:

Jeg har platespiller med stift

Det har jeg og, men må dessverre trolig kjøpe meg ny. Drivreima er slakk og drar ujevnt. Har overført mye av lp-samlingen digitalt, men det gjenstår fortsatt mye som ikke er digitalisert. Har en liten NAD-boks som gjør at jeg kan koble platespiller til datamaskin samt medfølgende programvare som gjør digitaliseringen mulig.

Xyzzy01

Xyzzy01

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 290 Innlegg:

IPhone 5s, iPad, Polar RCX5 med GPS og skrittsensor (v800 bestilles nok snart sammen med Mio Link, evt. TomTom multisport med optisk sensor), logitech harmony One, Sennheiser momentum over-ear hodetelefoner.

Og veldig, veldig mye mer hjemme....

Denon x4000, Kuro, Sennheiser HD 800, Bowers & Wilkins CM-serie surround, Apple TV, Playstation 4, Xbox One, Wii U, Oppo SACD/bluray, Denon Ceol Piccolo, Nex-7 med endel linser, iMac og MBA... Jeg har skremmende mye leketøy, egentlig.

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:

Jeg har skremmende mye leketøy, egentlig.

Jepp!
Litt misunnelig...
:)

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:
Vedlagt fil  image.jpg   29,69K   13 Antall nedlastinger

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

iPhone 5S 16GB, iPad 3 16GB (ja, begynner å bli gammel), MacBook Pro 15 Retina med 512GB SSD/16GB RAM, Apple-TV + en gammel Ipod i USB-kontakten i bilen. Mye apple akkurat nå, men vurderer å skifte ut alt sammen og kanskje begynner jeg på mobilsiden da den nye HTC One M8 frister veldig om jeg da ikke kun tar den ut som ny jobbmobil som et prøveprosjekt og tar det derfra. Problemet er i førsterekke ikke bra mobiler eller pader, problemet er å finne en laptop som matcher MacBook´n. Har forresten også skjemt bort kona med iPad og MacBook Air, hun har også fått Samsung S3 mini til MyCall for telefonene til Filippinene og en vanlig Samsung S3 med normalt abonnement for innenrikssamtalene.

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Da ble det ny Iphone, og denne gangen 5s, men jeg må si jeg savner en god nokia med godt kamera. Men for meg som har mac og Ipad fra før, så er det enklere å forholde seg til! I want my freedom back!

Redigert signatur

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Nokia 101

pali

pali

Medlem

• Medlemmer
  • 1 836 Innlegg:

Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy Tab 10,1, Nokia N8. Tikka M-65 30-06. Miroku o/u 12, Monte Carlo s/s 12, div Hardy, Shimano, etc :)

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Byttet ut iPad 3 med en ny iPad Air i dag.

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

Huff, orker nesten ikke tenke på hvor mange duppedingser jeg egentlig har... alt for mange tenker jeg!

Bare av enheter som har IP-adresse fra routeren min akkurat nå er det 22 enheter, og jeg vet at det er noen som ikke er påslått :o

PC´er, Mac´er, skriver, mobiler, tablets, iPod Touch, mediespillere, PS3, TV, server, NAS mm, og enda er hverken vaskemaskin eller vaffeljern med egen IP :P

Så er det alt annet som lager lyd, forsterkere, vinylspillere, cd-spillere, DJ-kontroller, mixer, DAB...  5 stk kamera det står Canon på... med mye mer

Og det verste er at jeg ikke kan leve uten noe av dette (innbiller jeg meg) :D

Velkommen til asianet.no

vehusheia

vehusheia

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 545 Innlegg:
Har vel det meste, men det er en ting jeg lenge har savnet å få opp å gå igjen... Platespilleren. Min latskap har hindret meg ifra å kjøpe nye høyttalere hehe. Spørsmålet er vel hva fruen vil si når det kommer.

Den duppedingsen jeg egentlig er godt fornøyd med er a.c. Ryan mediaspilleren. Kjekt å ha med seg på tur, slik at ungene har noe å se på om kveldene før de legger seg. Ikke minst for meg også når vi er oppe i Phitsanulok og jeg kjeder meg.

tdr

tdr

Medlem

• Medlemmer
  • 1 245 Innlegg:

Har vel det meste, men det er en ting jeg lenge har savnet å få opp å gå igjen... Platespilleren. Min latskap har hindret meg ifra å kjøpe nye høyttalere hehe. Spørsmålet er vel hva fruen vil si når det kommer.

Er bare å overhøre hva fruen sier!

Det er en god følelse å sette på vinyl, høre en side uten muligheter til å trykke skip for neste låt, for så å snu platen og høre hele neste side også... og ikke minst ha et skikkelig cover mellom fingrene.

Vekk med latskapen og ut å kjøpe nye høyttalere nå er min anbefaling!

:)

Velkommen til asianet.no

harhan

harhan

Medlem

• Medlemmer
  • 416 Innlegg:

De fleste har vel denne eller tilsvarende? 

http://www.elkjop.no...5#tab-more-info

:smile:

Xyzzy01

Xyzzy01

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 290 Innlegg:

De fleste har vel denne eller tilsvarende?
http://www.elkjop.no...5#tab-more-info

:smile:

Jeg har svært god erfaring med Withings. Synkroniserer over wifi, så en kan føle utviklingen i vekt og fettprosent over tidsånden web eller mobile enheter. Dermed kan en også automatisk oppdatere vekten i f.eks. Runkeeper.

Dagens nye leketøy: Harmony ultimate.

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 450 Innlegg:

Samsung Galaxy Note 2014 edition er alt man trenger, den har en fantastisk bra skjerm på 10" og er akkurat lett nok til at du kan ta den med deg overalt.   Så laptopen min er blitt helt overflødig etter at jeg fikk den  

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

www.abpris.com fornekter seg ikke! Endelig først nå er min telefon sendt. Hold dere langt unna dette firmaet!

Apple iPhone 5s 16GB Silver / Gold / Black
is shipped with Fedex

Your tracking number is xxxxxxxxxxxxxxx

Your item was packaged and tested.

All items are meticulously inspected before they are shipped to you to ensure that you will receive highest quality goods available.

This is a service message to let you know that there will be a declaration of lower value of 145.00 USD on your item.

The reason for this is we input the same numerical value for all of our items regardless of the pricing, so if our shipping agent contacts you for the item's value, this number (145.00 USD) is the answer they expect to receive.

Please note that this number does not reflect upon the actual face value of the item; it is just an arbitrary value we assign to all of our packaging to expedite the processing of our items.

Additionally, the item you will be receiving shortly is subject to VAT charges. Please do not worry!! We will cover all import fees by refunding the amount back to the account through which you made your original purchase.

For information regarding our refund polices, please visit the shipping information section on our website.

We are here for any question and concern!

Redigert signatur

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

har de testet telefonen?

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Regner med at de sender meg en som er brukt, reparert, retur, eller at de sender med ett vedlegg som beviser at den har vært på reperasjon, så jeg ikke skal betale full pris på moms og toll! angrer som en hund, at jeg ikke sjekket opp firmaet før jeg bestillte. som sagt, brukte Kelkoo.no, og regnet med at det var norske firmaer jeg sammenlignet med.

Redigert signatur

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere