Gå til innhold

Foto

Hvilke duppedingser har du?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
91 svar til dette emnet

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:

Jeg er litt hekta på duppedingser og da spesielt mobiltelefoner og tilhørende utstyr. 

For tiden er det Samsung S5, Galaxy Gear smartklokke og en Logitech bluetooth høyttaler som er med overalt. Har tidligere hatt iphone, Samsung S2 og S3, er stadig avhengig av Ipaden min...

:)

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 1 805 Innlegg:
iPhone5, ipadair, bose Bluetooth høyttaler og Beats hodetelefoner.. Jeg er også helt avhengig av ipad'en!!

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Har en iPhone 5s, sammen med Beats ørepropper som jeg er avhengig av. Har også en Suunto Ambit2 med pulsbelte jeg er avhengig av når jeg trener, går på fjellet eller gjør andre aktiviteter. Så har jeg en Suunto D9tx med trådløs luftmåler (fra dykketank) som jeg er avhengig av når jeg dykker.

GoPro 3+ actionkamera og et Sony avansert kompaktkamera (solgte speilrefleks da det ble såvidt stort at jeg sjelden eller aldri brukte det).

Ellers er det iPad som jeg bruker ekstremt mye hjemme, og tar med meg når jeg skal steder dersom det er sjanse for at det blir dødtid. Faktisk så bruker jeg iPad så mye at jeg har en TV som nesten aldri står på her hjemme i stua, så jeg har vurdert flere ganger å selge TV'en da den altså ikke blir brukt siden jeg foretrekker iPad for film også videre.

Xyzzy01

Xyzzy01

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 290 Innlegg:

Jeg er litt hekta på duppedingser og da spesielt mobiltelefoner og tilhørende utstyr.
For tiden er det Samsung S5, Galaxy Gear smartklokke og en Logitech bluetooth høyttaler som er med overalt. Har tidligere hatt iphone, Samsung S2 og S3, er stadig avhengig av Ipaden min...

IPhone 5s, iPad, Polar RCX5 med GPS og skrittsensor (v800 bestilles nok snart sammen med Mio Link, evt. TomTom multisport med optisk sensor), logitech harmony One, Sennheiser momentum over-ear hodetelefoner.

Og veldig, veldig mye mer hjemme....

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Har ingen duppedingser (foreløpig), sånn med unntak av en helt vanlig Nokia. Men nå i august skal jeg til Norge en tur, og da kan det kanskje hende det blir med en dings med hjem. Har sett folk som har sånne store "skjermer", aner ikke om det er ipad eller hva det nå er, heller ikke størrelsen. Kanskje noen kan hjelpe med navn?

Beklager litt avsporing av tråden.

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Iphone 5, Ipad, Macbook pro, bluetooth høytaler jeg ikke husker navnet på, men som er med overalt jeg reiser, Pulsmåler som jeg heller ikke husker navnet på, som er kompatibel med Sportstracker app. Det er vel de viktigste dingsene jeg har foruten en gammel Moscuito dykkerklokke til fridykkinga. Trenger ikke noen fancy klokke, bare den måler dybden og tiden neddykket så er jeg fornøyd.

Det jeg er mest avhengig av, er ett hendig kamera til snapshots, og nå er det Iphonen som står for det, men savner allikevel Nokia sine kvalitetskameraetelefoner til sammenligning.

Redigert signatur

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 425 Innlegg:

Ikke mye duppedingser her.   Vel Mac datamaskiner i Macrommet fra 1999 og frem til den siste i år.   Høytalere er Bowers & Wilkins MM-1.   Samt en Mac Pro fra 2007 og en MacBook Pro fra samme år.   Til MacBook Pro har jeg Bose Computer MusicMonitor.  Ikke noen andre ting fra Apple, hverken iPhone eller iPad.   Men Nikon D700 fullformat kamera med bra objektiv.   Samt ett Panasonic DMC-LX7 kompaktkamera og ett Fujifilm speilløst systemkamera.

Litt rot på det nye lilla rummet, for nå er det innspurt og utvendige malerarbeider.   Var hyggelig med det første lilla rummet også, med internett via parabol.   Datamaskinene da var iMac G4 og iMac G5, og høytalere var Harman Kardon Sound SoundSticks.   Bildene tatt med mitt gamle Nikon D70 og 10-20 m.m. objektiv.

A.H.

Vedlagt(e) fil(er)

harhan

harhan

Medlem

• Medlemmer
  • 416 Innlegg:

Hvor mye trener du?

Hvor mange duppe dingser har du? 

Flott folk er kreative og finner spennende tema. Hva blir neste, mon tro?

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Hvor mye trener du?

Hvor mange duppe dingser har du? 

Flott folk er kreative og finner spennende tema. Hva blir neste, mon tro?

Du får komme opp med et kreativt og spennende tema :-).

For forumets del er det jo en fordel at det stadig er nye, kreative og spennende tema som tas opp. For et forum er jo stillhet like lite interessant som stillhet er på radio.

Ellers prøver jeg å dra inn noen asiarelaterte nyheter også fra tid til annen (noe andre gjør også) så vi får litt balanse.

torasap

torasap

Medlem

• Medlemmer
  • 16 783 Innlegg:

iPhone 5S og iPad Air.

Jeg hadde Samsung Galaxy S4 fra i fjor sommer til forrige fredag. Da fikk den en alvorlig vannskade (spør ikke hvordan), og jeg måtte bruke en gammel iPhone 3GS i mellomtiden. Etter kun få timer oppdaget jeg hvor behagelig det faktisk er å bruke iOS, så da ble det ikke SGS5 som jeg ellers ville vurdert. Så får jeg heller leve med at jeg ikke kan bruke Android-app'ene jeg har betalt for, at fjernkontrollen på Klipsch-headsettet mitt ikke lenger er kompatibel med telefonen, og at jeg heller ikke kan sette inn ekstra minnekort.

Dette innlegget har blitt redigert av torasap: 09 mai 2014 - 18:18

For øvrig mener jeg at Kartago bør ødelegges

01110100 01101111 01110010 01100001 01110011 01100001 01110000

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

iphone 5 til mail og surfing, og faktisk ringing. ipad mini, stort sett til reiser nå, etter hypefaktoren har lagt seg så er pc veldig mye bedre for mitt bruk.

også appletv blir lite brukt, da pcer er koblet opp mot tv 

Har også en creative mp3 spiller med 256 mb minne, til flyreiser :)

garmin gps klokke med pulsbelte er jeg veldig glad i, å bruker den 1 gang pr uke.

Hypen nå er elrøyken, den brukes jevnlig , 1 uke nå 

ellers så har jeg vel noen duppeditter som jeg aldri bruker :)

feks en usb tvplugg med android, og en hel gjeng med usb minneplugger , og andre merkverdigheter kjøpt på ebay 

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:
AppleTV har jeg også - blir mest brukt til Netflix.

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:

Mine duppedingser: 

Samsung Galaxy Note II

Samsung Galaxy Note 10.1 

Bose QC 15

Logitech mini boom box

Google Chromcast 

Asus 13,3" Ultraportabel 

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Glemte å nevne Apple-tv. Spenstig liten sak, og jeg bruker den til å se film, NRK, streame musikk, osv.

Apple TV har jeg også, hadde glemt den helt ut.

Bruker den til å se film og streame musikk. Et spørsm, hvordan bruker du den til å se NRK? I og med at Apple TV vel er tilkoblet en vanlig TV så ser man vel NRK på den tv'en og ikke gjennom Apple TV, eller?

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

NRK legger ut det meste av sine programmer på NRK.no, så med unntak av nyheter og sport - som det kan være greit å se live, ser jeg det meste via appen deres og Apple Tv.

Hvordan ser du det via Apple TV? Gjennom en app der eller på annet sett (spør i tilfelle du vet om en smart metode som jeg ikke vet om :-)).

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Det begynner å bli noen dubbeditter etter hvert:

iMac 27

iPhone 5S

iPhone 4

iPad2

iPad4

iPod 4 gen

Apple TV

Apple Time capsule

Apple Airport Express  (veldig grei når det ikke er WiFI, men kun trådtilkobling på hoteller etc. Lager eget WiFi nett)

+ en haug med diverse kabler

Samsung notbook

Samsung 5

HP Laptop i dock

Acer Laptop med W8.1 (dessverre)

Philips 55 med surround + tre fire TVer til

3 PCer i Thailand

Blir mye men det meste er faktisk i bruk

Glemte to stk internett radio, Bose Soundlink Mini og Bose QC 15

Dette innlegget har blitt redigert av sarotti: 10 mai 2014 - 07:49

Thailand Frelst

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Hvordan ser du det via Apple TV? Gjennom en app der eller på annet sett (spør i tilfelle du vet om en smart metode som jeg ikke vet om :smile:).

bruk ipad, koblet mot appletv

jeg har og brukt youtube kun med appletv, tar den med noen ganger om det ønskes litt show på tv , men nå er det sånne funksjoner i det meste, , kjøpte en blueray spiller til 400 kr, og den funker som appletv, uten denne connection med andre iting da.

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:
Jeg har en playstation 3!
Har aldri brukt den til noe annet enn som server/mediesenter i kjeller-kinoen.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Jeg har platespiller med stift

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:

Jeg har platespiller med stift

Det er jo tøft!
Selv kastet jeg hele platesamlingen min en schitzofren formiddag for noen år siden.
Det gjør fortsatt litt vondt i sjela hver gang jeg tenker på det...

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere