Gå til innhold

Foto

Westendman takker av som moderator

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
10 svar til dette emnet

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

*
Populær

I dag har Westendman vært medlem av Asiaforum.no i nøyaktig 10 år. Av alle disse årene har 2-3 av dem vært brukt til å hjelpe forumet ekstra i vervet som moderator og nyhetsredaktør for forsiden. Og alle vi som har vært på fourmet i alle disse årene har satt stor pris på den innsatsen som er lagt ned, og alle de innleggene som er blitt skrevet.

Nå må desverre Westendman kaste inn håndkle som moderator og muligens også begrense tidsbruken sin på forumet noe, da det er mange andre av livets gjøremål som krever hans innsats fremover.

Asiaforum.no gratulerer derfor Westendman med 10 år på forumet, og takker han for den store og viktige innsatsen han har gjort som moderator på forumet. Vi håper også at hans forumpause eventuelt blir kort slik at vi ganske snart igjen får lest hans innlegg igjen.

På forumet har vi derfra fra nå av Tavarish, Jossien og Helmax som moderatorer. Det bør gå bra, men da det kan bli noe lite så setter jeg pris på om nye eller tidligere moderatorer som ønsker å ta på seg et verv igjen sender meg en PM. Så tar vi det eventuelt derfra.

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:

Jeg hyller westendman for hans innsats og håper han en dag vender tilbake i den grønne frakk!

:)

kleenex

kleenex

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 326 Innlegg:

Flott jobba Westendman :-) , uten dugnadsånden så stopper det meste opp.

Frank

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Takk for innsatsen, Westendman. Og hvis jeg har forårsaket noen grå hår og rynker, beklager jeg naturligvis det. På den annen side kler det jo en distingvert herre. Mange faderløse damer faller da også for sånne effekter.   :smile:

walkman

walkman

Medlem

• Medlemmer
  • 13 171 Innlegg:

I dag har Westendman vært medlem av Asiaforum.no i nøyaktig 10 år. Av alle disse årene har 2-3 av dem vært brukt til å hjelpe forumet ekstra i vervet som moderator og nyhetsredaktør for forsiden. Og alle vi som har vært på fourmet i alle disse årene har satt stor pris på den innsatsen som er lagt ned, og alle de innleggene som er blitt skrevet.

Nå må desverre Westendman kaste inn håndkle som moderator og muligens også begrense tidsbruken sin på forumet noe, da det er mange andre av livets gjøremål som krever hans innsats fremover.

Asiaforum.no gratulerer derfor Westendman med 10 år på forumet, og takker han for den store og viktige innsatsen han har gjort som moderator på forumet. Vi håper også at hans forumpause eventuelt blir kort slik at vi ganske snart igjen får lest hans innlegg igjen.

På forumet har vi derfra fra nå av Tavarish, Jossien og Helmax som moderatorer. Det bør gå bra, men da det kan bli noe lite så setter jeg pris på om nye eller tidligere moderatorer som ønsker å ta på seg et verv igjen sender meg en PM. Så tar vi det eventuelt derfra.

Westendman har gjort en flott moderatorjobb, og takker ham for innsatsen, og håper å se ham igjen snart her inne

mvh
walkman

"Erfaring er ikke hva som hender oss, men hva vi gjør med det som hender oss"

goodwill

goodwill

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 775 Innlegg:

Slutter meg til at du har gjort en utmerket jobb, og velkommen tilbake Westendmann :smile:

Keane 16

Keane 16

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 663 Innlegg:

Har ingen tro på at han gir seg. Han sluttet ifjor også ifølge en tråd han da startet, men fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Men vi kan jo håpe at det er sant denne gang...;)

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Har ingen tro på at han gir seg. Han sluttet ifjor også ifølge en tråd han da startet, men fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Men vi kan jo håpe at det er sant denne gang... ;)

Er lov å ta en midlertidig pause, uten å nevne noe om hvor lenge pausen varer vet du. ;)

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 555 Innlegg:

Takk for jobben du har gjort.   Ikke minst lykke til med den andre avgjørelsen du har tatt.   Vi skal vel se dine tastetrykk i fremtiden også, men du har mye annet viktig familiearbeide foran deg nå.

Takk for det du har gjort.

Arild.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Har ingen tro på at han gir seg. Han sluttet ifjor også ifølge en tråd han da startet, men fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Men vi kan jo håpe at det er sant denne gang... ;)

I love you too.

Svisj..... borte. Helt borte. 

Gunners

Gunners

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 253 Innlegg:

Skal ikke bli lett å erstatte deg, westendman. Du har gjort en meget god jobb både som moderator og "nyhetsredaktør".

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere