Gå til innhold

Foto

Norwegian - bra eller dårlig?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
99 svar til dette emnet

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Hvem har negative holdninger? 

Skjønner at du må ha litt drahjelp her...

Det finnes en del mennesker her på forumet som har Westendmann....   :roll:

:hoho:

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Skjønner at du må ha litt drahjelp her...

Det finnes en del mennesker her på forumet som har Westendmann....   :roll:

Som har hva?

janinge

janinge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 7 965 Innlegg:

Hvem har negative holdninger? 

Står man på hode lenge nok, er det vel en viss fare for at man blir tankeløs?

KJÆRLIGHETENS MAKSIMUM ER KONSTANT.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Står man på hode lenge nok, er det vel en viss fare for at man blir tankeløs?

Nemlig. Dog er det ikke alle forunt å fatte forskjell på forfatter og budbringer. 

Dette innlegget har blitt redigert av westendman: 17 april 2014 - 11:49

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Som har hva?

Negative holdninger.......bingo Wmann rygg frem til start   :klapp:

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Negative holdninger.......bingo Wmann rygg frem til start   :klapp:

Så du mener altså at jeg har negative holdninger fordi jeg lenker til et dansk nettsted som omtaler Norwegian?

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese saken, tenke litt selv, så hadde du kanskje skjønt at nyheten er svært positiv for de som skal fly med Norwegian til/fra Bangkok, siden Dreamlinerne brukes på den ruten. 

Hva du ser, Sunset08, avhenger nettopp hva du ser etter. 

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Vanskeligheter med å ta et hint

Thailand Frelst

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 450 Innlegg:

Jeg ville foretrukket Dreamliner på de turene så får håpe det bare er midlertidig.  

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Så du mener altså at jeg har negative holdninger fordi jeg lenker til et dansk nettsted som omtaler Norwegian?

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese saken, tenke litt selv, så hadde du kanskje skjønt at nyheten er svært positiv for de som skal fly med Norwegian til/fra Bangkok, siden Dreamlinerne brukes på den ruten. 

Hva du ser, Sunset08, avhenger nettopp hva du ser etter. 

Og hva du alltid tar personlig til deg,som faktisk ikke har vært min hensikt men dr..er i nå,er nettopp det du vill?

Hvorfor tar du ting så meget personlig her inne? Du er vel ikke den eneste som leser her..er du vel ikke!   :klapp:

Karl35

Karl35

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 448 Innlegg:

Jeg tenker og reise opp igjen (en vei) med Norwegian snart og vil gjerne vite hvordan det er og fly Premium med Norwegian i.e. får man noe ekstra benplass, setebredde, service, og er Premium setene adskilt fra økonomi klassen etc.,

Jeg planlegger også og ha med meg en sykkel og ser man kan ha med dette mot og betale et tillegg på 449/549. Noen som vet hvorfor to priser med en skråstrek i mellom? Samtidig finner jeg heller ikke ut på Deres webside om sykkel kommer i tillegg til vanlig innsjekket bagasje eller om jeg kun kan ha sykkel opp til 25kg! Noen som vet. Som nevnt det vil eventuelt gjelde Premium sete.

Karl :smile:

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Jeg tenker og reise opp igjen (en vei) med Norwegian snart og vil gjerne vite hvordan det er og fly Premium med Norwegian i.e. får man noe ekstra benplass, setebredde, service, og er Premium setene adskilt fra økonomi klassen etc.,

Jeg planlegger også og ha med meg en sykkel og ser man kan ha med dette mot og betale et tillegg på 449/549. Noen som vet hvorfor to priser med en skråstrek i mellom? Samtidig finner jeg heller ikke ut på Deres webside om sykkel kommer i tillegg til vanlig innsjekket bagasje eller om jeg kun kan ha sykkel opp til 25kg! Noen som vet. Som nevnt det vil eventuelt gjelde Premium sete.

Karl :smile:

Som du ser her er det komplisert å få med seg en sykkel fra Bangkok:  http://www.norwegian...sjonertbagasje/

og her har  hvordan du skal sitte:: http://www.seatguru....eing_787-8.php 

Thailand Frelst

Karl35

Karl35

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 448 Innlegg:

Jeg har en gammel polstret sykkelbag så jeg håper De godtar den, men jeg tror jeg må prøve og ringe Norwegian får jeg ser ingen steder at jeg kan ha en 20Kg vanlig koffert + sykkelen mot betaling.

Setene så for øvrig greie nok ut men må man betale for øretelefoner etc. selv på Premium?

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 450 Innlegg:

Ta med headset selv ja , det har vel de fleste med seg på ipad etc uanssett . 

Ja jeg reiser uten mat og innsjekk bagasje,  Tar med niste på flyet og det funker bra for meg . Betalte 4100 t/r avreise BKK i August , 

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Jeg har en gammel polstret sykkelbag så jeg håper De godtar den, men jeg tror jeg må prøve og ringe Norwegian får jeg ser ingen steder at jeg kan ha en 20Kg vanlig koffert + sykkelen mot betaling.
Setene så for øvrig greie nok ut men må man betale for øretelefoner etc. selv på Premium?

Du betaler for koffert og sykkel hver for seg
Thailand Frelst

Karl35

Karl35

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 448 Innlegg:

Jeg fikk svar fra Norwegian på et kontaktskjema i dag tidlig! NOK 449/549 er om man bestiller/betaler for sportsutstyr online eller på flyplassen. Ved Premium seteplass fikk jeg beskjed om at jeg fritt kunne ha med en ekstra koffert opp til 20Kg ved siden av sykkel baggen.

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Karl, du kan ha en koffert med deg fritt, ikke en ekstra. Sjekk en gang til hva det står om sykkel, spesielt når det gjelder Bangkok

og Gatwick

Thailand Frelst

janinge

janinge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 7 965 Innlegg:

Ta med headset selv ja , det har vel de fleste med seg på ipad etc uanssett . 

Ja jeg reiser uten mat og innsjekk bagasje,  Tar med niste på flyet og det funker bra for meg . Betalte 4100 t/r avreise BKK i August , 

Er virkelig norwegian det billigste flyselskapet?

Drar ikke til BKK, men til HKK. Betaler denne sommeren 4100 kroner, tur-retur fra Oslo, bagasje og mat inkludert.

Reiser med air china, som så mange ganger før.

Topp selskap, god service, god mat. (i mine øyne)

KJÆRLIGHETENS MAKSIMUM ER KONSTANT.

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 450 Innlegg:

Hvis du skal til Hong Kong så er det sikkert billigst men nå er det BKK vi snakker om her da. ;) 

Der går sikkert billige flighter mellom HKK og BKK men da går det nok en del tid med.   

Karl35

Karl35

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 448 Innlegg:

Janinge post 77.

Norwegian er sikkert ikke det billigste og om det var det så er det ikke min grunn til og velge Norwegian med Premium sete en vei  denne gangen men det at jeg kan få med meg 20kg pluss sykkelkoffert med vekt opp til 25kg for 500,- Kroner ekstra og forhåpentligvis sitte rimelig bra i et Premium sete. Jeg fløy sist i April t/r med SAS/Thai og foretrekker personlig natt flyvninger men Thai flyr jo ettermiddagen ned igjen så egentlig er det bare turen hjemover som er verdt kostnaden etter min mening. 

Air China (trodde det het China Airlines) men dette er kanskje et nytt selskap? Så på Deres webside og tar for lang tid etter min mening.

For øvrig har vel de fleste flyselskaper som flyr til BKK fra Oslo gode priser nå på denne tiden av året vel og merke fa Oslo. Alltids dyrere og fly andre veien. En kamerat reiste nedover til Bangkok i Mai med Thai og betalte 4500,-

Karl35

Karl35

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 448 Innlegg:

Sarotti post 76.

Regner med at Du tenker på at De krever hard emballasje. Bagen jeg har er for beskyttelse av sykkel hard på midten så jeg håper og tror den blir godtatt.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere