Gå til innhold

Foto

Norwegian - bra eller dårlig?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
98 svar til dette emnet

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Hvor ofte må du stå opp så tidlig? 

Og hva har du med det å gjøre? 

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Det er mulig du liker å stå opp før klokka fem om morran. Jeg liker det ikke så valget er enkelt for min del.  
Og jeg tror heller ikke en familie med små unger setter så veldig pris på det heller.

Vi snakker om hotelpriser rundt flyplassen og ikke tider på døgnet en må stå opp. Hva som passer deg er en ting, og for meg så foretrekker jeg nattflight til og fra jeg også, og ja jeg fløy med Norwegian hjem sist.
Redigert signatur

Terje.H

Terje.H

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 416 Innlegg:

Hvordan Norwegian kan betegnes som annet enn dårlig på Bangkokruten er vanskelig for meg å forstå.

Men jeg håper ikke de legger ned - de har tydeligvis trofaste kunder som ikke ser det samme som meg.

Det er sjølsagt greit, fly Norwegian av hjertens lyst.

SabaiSabai

SabaiSabai

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 471 Innlegg:

Det reneste sludder og vås.

Du tillegger meg meninger jeg ikke har - noe du vet utmerket godt selv - du er rett og slett frekk!

Du sammenligner øyensynlig epler og bananer. og ser utlukkende på pris. 
Du glemmer at Norwegian er et punkt til punkt selskap og ikke et nettverkselskap.

At westendman er Asiaforums værste kritiker er ikke sludder og vas - det er et faktum. 

Eller finnes det kanskje noen værre? Ja, det måtte jo evt være tavarish, som jo han selv sier.

Og jeg sammenligner slett ikke epler og bananer. 

Jeg sa at prisen for å reise Oslo - Bangkok var gått gått kraftig ned - der også et faktum.

Om det ene selskapet er et punkt til punkt eller nettverkselskap, om et annet har hoteller, posttransport, 

eller annet und so weiter har INGENTING med mitt poeng å gjøre:

Billettprisen Oslo - Bangkok har gått ned. Basta - det er et faktum. 

Så slutt heller selv å blande bananer og epler, westendman. Nettverkselskap eller punkt til punkt. For noe vås.

Faktum, som jeg presiserte, er at billettprisen Oslo - Bangkok har gått ned takket være Bjørn Kjos og hans selskap Norwegian. 

When the going gets tough, the tough get going.
When the going gets rough, the tough get rough.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

At westendman er Asiaforums værste kritiker er ikke sludder og vas - det er et faktum. 

Eller finnes det kanskje noen værre? Ja, det måtte jo evt være tavarish, som jo han selv sier.

Og jeg sammenligner slett ikke epler og bananer. 

Jeg sa at prisen for å reise Oslo - Bangkok var gått gått kraftig ned - der også et faktum.

Om det ene selskapet er et punkt til punkt eller nettverkselskap, om et annet har hoteller, posttransport, 

eller annet und so weiter har INGENTING med mitt poeng å gjøre:

Billettprisen Oslo - Bangkok har gått ned. Basta - det er et faktum. 

Så slutt heller selv å blande bananer og epler, westendman. Nettverkselskap eller punkt til punkt. For noe vås.

Faktum, som jeg presiserte, er at billettprisen Oslo - Bangkok har gått ned takket være Bjørn Kjos og hans selskap Norwegian. 

Er du litt sulten og irritert i dag? Kanskje du skulle prøve å sprise litt. En liten banan eller noe... ;-)

Dette innlegget har blitt redigert av westendman: 14 september 2013 - 15:48

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Og hva har du med det å gjøre? 

Absolutt ingenting

Thailand Frelst

rainbow

rainbow

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 436 Innlegg:

Jeg har nettopp hat min første tur med Norwegian til tur retur Thailand, og er godt fornøyd. Flyet var riktig nok nesten 2 timer  etter ruteplanen nedover. men hjem att veldig presis. Kona var også fornøyd.  God servise også synes jeg. i og med atte dette er et lavprisselskap, og ett veldig fint fly. alt i alt godt fornøyd.

:thailand:

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 419 Innlegg:

Jeg har nettopp hat min første tur med Norwegian til tur retur Thailand, og er godt fornøyd. Flyet var riktig nok nesten 2 timer  etter ruteplanen nedover. men hjem att veldig presis. Kona var også fornøyd.  God servise også synes jeg. i og med atte dette er et lavprisselskap, og ett veldig fint fly. alt i alt godt fornøyd.

Flott å høre rainbow !
De aller fleste er fornøyd men pga negativ medaoppmerksomhet så virker det som om alt er galt med Norwegian. Jeg skal dra fra Bkk til Oslo i August så ser frem til det.

rainbow

rainbow

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 436 Innlegg:

Flott å høre rainbow !
De aller fleste er fornøyd men pga negativ medaoppmerksomhet så virker det som om alt er galt med Norwegian. Jeg skal dra fra Bkk til Oslo i August så ser frem til det.

Jeg synes Norwegian har fått litt for mye negativ kritikk i div. media.

:thailand:

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Flott å høre rainbow !

Det stemmer ikke at de aller fleste har vært fornøyd med Norwegian sine langdistanseflyvninger. Norwegian selv har vært så misfornøyd emd dem at alle fra toppsjef og ned til kabinpersonale har vært ute og beklaget dypt til alle sine passasjerer. Og svært mange av passasjerene har vært så misfornøyd at klagesakene har hopet seg opp.

Norwegian har to ulike selskaper. Et som flyr i Europa og et som er Long Haul som altså er et irsk selskap. Det er vel få, eller ingen her inne eller i samfunnet ellers som har klaget på Norwegian selskapet som flyr i Europa. De har mange fly av en kjent modell og gjør en god jobb, det er godt å fly med de så lenge man vet hva som er inkludert og ikke.

Det irske Norwegian er det som alle klager på. Med rette. Og man kan altså si at det er med rette så lenge Norwegian selv er så misfornøyd at de må ut å beklage stadig vekk. Undersøkelser viste enkelte måneder at ikke en eneste avgang ankom på tiden av det irske Norwegian selskapet sine flyvinger. Det syntes ikke passasjerene var akseptabelt, det syntes ikke Boeing var akseptabelt og det syntes ikke Norwegian var akseptabelt. Og da er det jo fint om en og annen her på forumet syntes det var akseptabelt, men de aller fleste syntes ikke det.

At rainbow nå har hatt en kjempetur er knallbra. Det er ikke noe bedre enn at det irske Norwegian får ting til å fungere. For det er ingen som vil at et irsk selskap som Norwegian ikke skal lykkes mellom Oslo og Bangkok. Selv for de av oss som ikke vil fly med et irsk flyselskap på den ruten, uten at vi helt er nødt til det, er det positivt da det presser ned prisene hos de vi vil fly med. Så alle vil være glade om Irland her får opp et flyselskap som lykkes på denne ruten.

Flyet rainbow tok var bare nesten 2 timer for sent på vei nedover. Det er ganske mye det også egentlig. Men i forhold til hva det har vært er det utrolig bra, og det blir forhåpentligvis enda bedre fremover. Jeg kryssr fingrene for det iallefall.

Norwegian i Europa er det altså ikke noen kritikk mot så langt jeg har fått med meg. Irland sitt flyselskap Norwegian Long Haul har hatt så store problemer at selv selskapet har innrømmet det, men det blir forhåpentligvis bedre. Og alle her på forumet ønsker at Norwegian Long Haul skal fly på den ruta da det altså presser priser. Win - Win for alle.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Norwegian fjerner Dreamliner på USA-ruter

Fra den 28. april og frem til udgangen af juni vil Norwegian på ruterne mellem København og henholdsvis New York og Los Angeles erstatte de nye Dreamlinere med ældre Boeing 777-fly fra portugisiske euroAtlantic.

Dermed kommer passagererne i en to måneders periode ikke til at opleve den opreklamerede Dreamliner-service, hvor Norwegian lokker med Timco-lædersæder, personligt underholdningssystem og touchscreen snackbestilling.

I stedet må passagerne nøjes med "punktlighed i verdensklasse" og "en af Europas grønneste flåder", som ifølge Norwegian er inkluderet i billetten, når man skal flyve med euroAtlantic.

Det kan virke noget grotesk, når punkligheden på Norwegians langdistanceruter i lange perioder har været særdeles hårdt ramt, og når et ældre Boeing 777-fly bestemt ikke har noget at gøre med en grøn flyflåde.

Årsagen til, at Norwegian indsætter euroAtlantic-flyene på de to USA-ruter fra København ligger angiveligt i, at det irske datterselskab, hvor et af Dreamliner-flyene er registreret og har driftslicens, endnu ikke har de amerikanske myndigheders tilladelse til at beflyve USA.

http://www.check-in....r-paa-USA-ruter

sarotti

sarotti

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 204 Innlegg:

Da er det jo bare å håpe at Bangkok-flygingene blir bedre. (den enes død er den andres brød)

Thailand Frelst

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Undres over denne særdeles negative holdningen fra noen personer her inne..skulle

tro at de har andeler i selskapet og er samtidig blitt personlige uvenner med Herr Kjos....tsssstssss makan   :snork:

:hoho:

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

Kona, sønnen min, morra mi og jeg har bestilt tur til Thailand i august. Vi skal reise med Norwegian. 3990 kr med baggasje og setevalg. Sønnen min 110 kr. Må ikke si annet enn at det er en fantastisk pris.

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Kona, sønnen min, morra mi og jeg har bestilt tur til Thailand i august. Vi skal reise med Norwegian. 3990 kr med baggasje og setevalg. Sønnen min 110 kr. Må ikke si annet enn at det er en fantastisk pris.

Det er det Brikkus,og da skulle jeg også gjerne tatt i bruk 1-2 dager reisetid ekstra,koster ikke mye

å dra fra airport til nærmeste billighotel med alle sammen i Thailand,men her suttres det som vanlig ang.pris

uansett hva ting koster også i Thailand.........fattige Nordmenn som suttrer er ille!!!

God reise Brikkus!

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

ja prisen er 1500 pr vei på flere avganger med avreise i aug og hjemreise  i sept,

+500 hver vei for Pluss

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

Det er det Brikkus,og da skulle jeg også gjerne tatt i bruk 1-2 dager reisetid ekstra,koster ikke mye

å dra fra airport til nærmeste billighotel med alle sammen i Thailand,men her suttres det som vanlig ang.pris

uansett hva ting koster også i Thailand.........fattige Nordmenn som suttrer er ille!!!

God reise Brikkus!

vet ikke det , med småunger, kjerring og gamlinger på slep hadde jeg betalt 1000 kr ekstra med thai for å slippe å risikere å bli værende på flyplassen uten informasjon i flere døgn. 

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

vet ikke det , med småunger, kjerring og gamlinger på slep hadde jeg betalt 1000 kr ekstra med thai for å slippe å risikere å bli værende på flyplassen uten informasjon i flere døgn. 

Forskjell på mennesker Jing..... :paradis:

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 064 Innlegg:

Forskjell på mennesker Jing..... :paradis:

javisst

http://www.vg.no/for...exico/a/544618/

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Undres over denne særdeles negative holdningen fra noen personer her inne..skulle

tro at de har andeler i selskapet og er samtidig blitt personlige uvenner med Herr Kjos....tsssstssss makan   :snork:

Hvem har negative holdninger? 

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere