Gå til innhold

Foto

Mange tenker at han er en gammel gris

- - - - -

• Please log in to reply
589 replies to this topic

TomYumNoodle

TomYumNoodle

Medlem

• Medlemmer
  • 1 011 Innlegg:

Du hadde nok hatt sjansen i Norge også. Vel hvis du hadde vært rik. Rart med denne statusen og tryggheten til å kjøpe alt man vil.

A.H.

Oi.

Så da var det plutselig kjøp av mennesker likevel.

Hadde jeg påstått noe sånt hadde det blitt månelyst.

Dette innlegget har blitt redigert av TomYumNoodle: 15 august 2017 - 06:05

Jolly J. d.e

Jolly J. d.e

Medlem

• Utestengte brukere
  • 19 668 Innlegg:

Visst faen er han en gammel gris. Når det er over 40 års forskjell på partnerne, så er de ikke i nærheten av å være på likefot i noenting.

Om jeg som er 58 skulle havne opp med ei på 18, så er det feil, både for henne og meg.

Skal jeg klare det, så må jeg til et fattig land for å finne min utkårede honey. Null sjangs heromkring.

Hvorfor skal du til ett fattig land for å finne ei du ikke er på likefot med, og alt er feil?

Jolly J. d.e

Jolly J. d.e

Medlem

• Utestengte brukere
  • 19 668 Innlegg:

Oi.

For hvilken hensikt skulle man kjøpt noe så merkelig, blir jo bare problemer av slikt.

pali

pali

Medlem

• Medlemmer
  • 1 832 Innlegg:

Hvorfor skal du til ett fattig land for å finne ei du ikke er på likefot med, og alt er feil?

Akkurat de kriteriene finner en lett overalt  ;-)  , men skulle aldersforskjellen være 40+ så må jeg nok utaskjærs for å finne noen som er villig til det samboerskapet.

En finner heller ikke mange slike konstellasjoner, hverken i vesten eller andre plasser. Det er en grunn til det.

Får ta en titt i speilet om jeg går rundt og innbiller meg at jeg er kroppslig attraktiv for noen så mye yngre.

Sette fingeren i jorda, det er der den hører hjemme om slike tanker skulle dukke opp  :fyfy:

Jolly J. d.e

Jolly J. d.e

Medlem

• Utestengte brukere
  • 19 668 Innlegg:

Akkurat de kriteriene finner en lett overalt  ;-)  , men skulle aldersforskjellen være 40+ så må jeg nok utaskjærs for å finne noen som er villig til det samboerskapet.

En finner heller ikke mange slike konstellasjoner, hverken i vesten eller andre plasser. Det er en grunn til det.

Får ta en titt i speilet om jeg går rundt og innbiller meg at jeg er kroppslig attraktiv for noen så mye yngre.

Sette fingeren i jorda, det er der den hører hjemme om slike tanker skulle dukke opp  :fyfy:

Ja ei på 18 ville nok normalt ikke beriket en på 58 noe særlig og vice versa, men unntak finnes sikkert.

Dette innlegget har blitt redigert av Jolly J. d.e: 15 august 2017 - 06:51

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 371 Innlegg:

Du hadde nok hatt sjansen i Norge også.  Vel hvis du hadde vært rik.  Rart med denne statusen og tryggheten til å kjøpe alt man vil.  

A.H.

Oi.

Her tror jeg du misforstår min gode TYN. Skulle din antakelse være korrekt så betyr det at nærmere 100% av alle ekteskap er 

kjøp av dame. Det er en kjensgjerning at svært mange damer tiltrekkes av menn med penger som åpner mulighet for et materielt 

godt liv. I alle fall vil de skygge unna menn som medfører sosial degradering. Dette er virkeligheten uten at vi snakker om kjøp av dame!

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 21 613 Innlegg:

Oi.

Nei da.  Bare det at det gir mer mulighet til bedre liv og økonomi.  For dem som ønsker å bygge opp livet på den måten.  Slik er det i Norge som i Asia.  Forskjellige mennesker og ønsker vet du.

A.H.

TomYumNoodle

TomYumNoodle

Medlem

• Medlemmer
  • 1 011 Innlegg:

Her tror jeg du misforstår min gode TYN. Skulle din antakelse være korrekt så betyr det at nærmere 100% av alle ekteskap er 

kjøp av dame. Det er en kjensgjerning at svært mange damer tiltrekkes av menn med penger som åpner mulighet for et materielt 

godt liv. I alle fall vil de skygge unna menn som medfører sosial degradering. Dette er virkeligheten uten at vi snakker om kjøp av dame!

Jeg misforstår ikke, og er helt enig. 

Det er vår velstand som gjør at vi har så salig drag på damer i Thailand, og derfor vestlige menn (som ikke er rike, kjendiser eller av andre årsaker scorer spesielt høyt hos enkelte kvinner), har mer normalt drag på damene i Norge. Det betyr også at en 60 år vanlig mann i Norge vanligvis ikke lenger har draget på 30 år gamle kvinner i Norge, men han vil kunne ha det det i Thailand og andre land med betydelig lavere velstand enn oss.

Jeg var bare litt sarkastisk over, da jeg kritiseres kraftig for å hevde dette, mens andre kan gå lengre enn meg, uten kritikk. F.eks. Kan Arild, en person som tidligere i tråden har trykket liker på at jeg er rasist fordi jeg hevder penger er en vesentlig faktor for vårt dametekke i Thailand, ganske sikkert slippe unna med å knytte det hele direkte til kjøp og salg slik han gjorde i innlegget jeg qoutet. Noe jeg personlig aldri ville gjort selv - da jeg synes "kjøpedame"-argumentasjonen er nedlatende og ufin. 

Synes bare det er litt komisk å se hvor avhengig hva folk svarer er av hvem som skriver det, og klarte ikke dy meg, og tro du meg - jeg ville aldri slippet unna ved å knytte dette til Salg. De samme som nå lar det gå ville kasta seg over meg som hyener. :)

Dette innlegget har blitt redigert av TomYumNoodle: 15 august 2017 - 10:31

mact

mact

Medlem

• Medlemmer
  • 145 Innlegg:

Jeg misforstår ikke, og er helt enig. 

Det er vår velstand som gjør at vi har så salig drag på damer i Thailand, og derfor vestlige menn (som ikke er rike, kjendiser eller av andre årsaker scorer spesielt høyt hos enkelte kvinner), har mer normalt drag på damene i Norge. Det betyr også at en 60 år vanlig mann i Norge vanligvis ikke lenger har draget på 30 år gamle kvinner i Norge, men han vil kunne ha det det i Thailand og andre land med betydelig lavere velstand enn oss.

Jeg var bare litt sarkastisk over, da jeg kritiseres kraftig for å hevde dette, mens andre kan gå lengre enn meg, uten kritikk. F.eks. Kan Arild, en person som tidligere i tråden har trykket liker på at jeg er rasist fordi jeg hevder penger er en vesentlig faktor for vårt dametekke i Thailand, ganske sikkert slippe unna med å knytte det hele direkte til kjøp og salg slik han gjorde i innlegget jeg qoutet. Noe jeg personlig aldri ville gjort selv - da jeg synes "kjøpedame"-argumentasjonen er nedlatende og ufin. 

Synes bare det er litt komisk å se hvor avhengig hva folk svarer er av hvem som skriver det, og klarte ikke dy meg, og tro du meg - jeg ville aldri slippet unna ved å knytte dette til Salg. De samme som nå lar det gå ville kasta seg over meg som hyener. :)

Det er bare tull, å si at det er ett kjøp er så hårete at det faller til bakken.
Men å kalle en sammenligning av ett ekteskap med 2 vestlige og vestlig/thai for hårete fordi thaidamen er ute etter økt velstand , det er rasisme.
Du mener ikke det er å se på sistnevnte ekteskap som mindrevetdig, jeg lurer på hva det er da.

Donald Trump

Donald Trump

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 683 Innlegg:

Hvis en mann på 60 år kan velge mellom ei Dame på 30 eller ei på 50 for en kveldskos og han velger den på 30 og betaler det samme som det han måtte betale for ei på 50.

Hvem er da taperen her.

Er det hun på 30 som får det hun ville ha, eller er det han på 60 som fikk hun som han ville ha.

Man kjøper ikke en smeltet is for samme pris.

Dette innlegget har blitt redigert av Donald Trump: 15 august 2017 - 11:08

En gang var jeg på samme plass to ganger...

Also tagged with one or more of these keywords: Norge

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere