Gå til innhold

Foto

Oppgradering av forumet

* * * * - 4 Stemmer

• Vennligst logg inn for å svare
143 svar til dette emnet

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Lurer på om det er mulig å få gjort noe med reisebrev kolonnen, da jeg fortsatt ikke kan se om det er blitt noen forandringer der siden sist jeg var innom.

Takk for at du gir beskjed (faktisk for andre gang - så ikke første meldingen din).

Setter den på listen over saker vi må få rettet opp. Desverre har vi ikke fått arbeidet særlig med å rette opp feil i det siste grunnet sommeren, men vi har en liste nå som vi skal ta tak i så snart vi kan :-)

norwind

norwind

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 693 Innlegg:

Takk for at du gir beskjed (faktisk for andre gang - så ikke første meldingen din).

Setter den på listen over saker vi må få rettet opp. Desverre har vi ikke fått arbeidet særlig med å rette opp feil i det siste grunnet sommeren, men vi har en liste nå som vi skal ta tak i så snart vi kan :smile:

Funderer på hvorfor jeg ikke kan bruke tabell: Lager en tabell i editoren.Alt ser flott ut.Trykker post ,teksten kommer fram men hulter til bulter. Colonner og linjer er forsvunnet: Oppspist av serveren.??

janinge

janinge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 7 965 Innlegg:

Setter den på listen over saker vi må få rettet opp. Desverre har vi ikke fått arbeidet særlig med å rette opp feil i det siste grunnet sommeren, men vi har en liste nå som vi skal ta tak i så snart vi kan :smile:

Hva med større kontrast mellom leste og uleste meldinger, er det ikke mulig å gjøre noe med det?

Antar jeg snakker til døve ører, har nevnt det tidligere, og svaret jeg fikk fra admin var direkte ufint.

KJÆRLIGHETENS MAKSIMUM ER KONSTANT.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Hva med større kontrast mellom leste og uleste meldinger, er det ikke mulig å gjøre noe med det?

Antar jeg snakker til døve ører, har nevnt det tidligere, og svaret jeg fikk fra admin var direkte ufint.

Legg alle ønsker i tracker-tråden, slik at teknisk kan ta fatt ved anledning:

http://www.asiaforum...asiaforum-2013/

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere